Onko anaali nykyisín ihan tavallista?
Uusi miesystävä on ihan "MITÄ IHMETTÄ!!" kun en halua peppupanoja tai edes mitään sormen pyllyyn työntelyjä. Hänelle tuntuu sellainen olevan ihan olennainen osa tavallista perusseksiä. Itse taas en halua että pyllyreikääni kosketaan.Minulle se vie kaiken kiihottuneisuuden pois saman tien. Mutta miehellleni sellainen suhtautuminen tuntuu olevan ihan Marsista. Miten tässä nyt edetään jos perusasiat on ihan eri linjoilla.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kun sanotaan, että vain pienimunaiset haluaa anaalia. No, niin kuin edellä sanottiin, niin eihän se peppu ole tiukka kuin ihan aluksi joten pienellä munalla ei siitä ole iloa yhtään pillua enempää. Mulla on iso kalu, ja uppoaa kyllä sekin hyvin eikä purista edes mitenkään ihmeellisesti kuin ihan alussa. Pillu puristaa koko matkalta. Molemmat hyviä mut vähän eri tavalla.
Mut anaalissa se "tiukkuus" ei olekaan se juttu vaan tietty tuhmuus ja upea näky kun kulli uppoaa naisen pyllyyn. Sitä näkyä ei voita juuri mikään. Mukavaa vaihtelua mut jos valita pitäisi niin pillu totta kai.
M44
Toinen M44 täällä samaa mieltä. Anaaliseksissä kiihottaa tuhmuus sekä se että puoliso pitää paljon sulkijalihaksensa venytyksestä. Hänen pillunsa vuotaa mahlaa aivan eri tavalla, kun venyttelee anusta jopa viidellä sormella, kuin pelkästään pillua sormeillessa. Anaaliyhdynnässä alun tiukkuus on aivan mahtavaa, puoliso yleensä haluaa että anusta ei venytellä ollenkaan ensin, vaan että kulli venyttää sen auki. Mutta kunnolla venytettyyn peräaukkoon yhtyminenkin on silti kiihottavaa ja avonainen peräaukko on valtavan kiihottavan näköinen. Pilluun paneminen tuntuu fyysisesti paremmalta kullissa, mutta silti anaaliyhdyntä kiihottaa minua enemmän. Anaaliseksiä on harrastettu vaihteluna silloin tällöin jo yli 20 vuotta.
Heterona olen hyvin kiitollinen homoille anaaliseksin esitaistelijoina ja anaalin ja sen erilaisten tekniikkojen esilletuonnista. Myös kuuluu ansio heille anaaliin liittyvien tabujen murtamisesta ja sen normaaliksi tekemisestä. Kiitos! Monikaan hetero ei edes älyäisi kokeilla anaalia ilman heidän antamiaan vinkkejä.
Itse olen kokenut että aina kun olen saanut naisen suoleen työntyä on hänellä suuri luottamus minua kohtaan. Se ja että nainen antautuu täysin kiihottaa mielettömästi.
Tuntuu olevan tavallista. Nykyään varsinkin nuoremmat kokeilee estottomasti kaikenlaista ja jos erikoisemmatkin jutut tuntuu kivalta, niitä tehdään toistekin. Sain hyvää vertailumateriaalia tuupatessani taannoin nuorta naista, jonka äitiä panin 1980 -luvun loppupuolella. Äidin kanssa naitiin tunnollisesti kondomin kanssa pipariin sängyllä ja käytössä oli enintään kaksi asentoa. Esimerkiksi suihinotto ei tullut kysymykseenkään. Tyttärellä oli käytössä suu, pillu ja pylly eikä panopaikkojen valinnan suhteenkaan nirsoiltu. Sanomattakin on selvää, että tytär nauttii seksistä enemmän.
Katsokaa haulla "vintage anal" kuvia, niin näette, että kyllä sitä on harrastettu varmaan yhtä kauan, kuin muutakin seksiä.
Nykyään voisi todeta, että tämän ajan uusi juttu on satisfaier yms. Kyllä varmaan ollut dildoja vaikka, kuinka kauan
Anaaliyhdyntä on nykyään pakollista parisuhteessa!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan tavallista. Nykyään varsinkin nuoremmat kokeilee estottomasti kaikenlaista ja jos erikoisemmatkin jutut tuntuu kivalta, niitä tehdään toistekin. Sain hyvää vertailumateriaalia tuupatessani taannoin nuorta naista, jonka äitiä panin 1980 -luvun loppupuolella. Äidin kanssa naitiin tunnollisesti kondomin kanssa pipariin sängyllä ja käytössä oli enintään kaksi asentoa. Esimerkiksi suihinotto ei tullut kysymykseenkään. Tyttärellä oli käytössä suu, pillu ja pylly eikä panopaikkojen valinnan suhteenkaan nirsoiltu. Sanomattakin on selvää, että tytär nauttii seksistä enemmän.
Insesti on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insesti on laitonta.
Ei kai tuossa insestistä ollut puhe, paitsi toki jos viittaat siihen että AP olisi tuon tyttären isä tytön äitiä pantuaan.
Pienimunaisuudella syyttely on kuitenkin naamioitua propagandaa anaalinvastaisuudelle. Yritetään vedota miesten pikkupenispelkoon koplaamalla se anaaliseksiin.
Perseeseen paneminen tuntuu hyvältä naisista. Toki ei kaikilla. Sääli sinänsä.
Anali panot ova olleet jo tuhansia vuosia yleisiä, nyky mailma ei ole kyennyt keksimään mitään uutta seksin saralla.
Löytyy ihan faktaa historiasta kiinnostuneille...
Minä en vehjettäni siltikään perseeseen työnnä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vehjettäni siltikään perseeseen työnnä.
Voit silti hyvin harrastaa anaaliseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pienimunaisuudella syyttely on kuitenkin naamioitua propagandaa anaalinvastaisuudelle. Yritetään vedota miesten pikkupenispelkoon koplaamalla se anaaliseksiin.
Haluisin että minulla olisi ohuempi kulli. Vaimoni antoi juuri peppua pienikulliselle miehelle, mun kanssa ei kuulemma sitten pysty. Arvatkaa miten ärsyttää. On kertonut aiemmin antaneensa myös ja minulta ei halua.
Miksi jotkut naiset eivät halua edes näyttää peräaukkoaan saatikka antaa koskea siihen? Harrasta siinä nyt sellaisen kanssa anaalia. On vielä sarkaa kynnettävänä anaaliseksin alalla.
Tekivät siitä kuulemma pilkkalauluja rooman vallan aikaan, joten ei ihan uusi juttu.
Peräaukko on kuin luotu panoille. Kun pimppa löystyy, tarjoaa peräaukko jämäkkää vastusta kullin ympärille.
Kyllä anaali on aina ollut ihan tavallinen ihmisillä.
Muumeilla ei niinkään.
Muumimammalla on kyllä tuuheat mustat häpykarvat ja ulkonevat häppärit. Se takia se käyttää aina essua
Näin homona ei muutakaan reikää ole saatavilla.
Ihmetyttää kun sanotaan, että vain pienimunaiset haluaa anaalia. No, niin kuin edellä sanottiin, niin eihän se peppu ole tiukka kuin ihan aluksi joten pienellä munalla ei siitä ole iloa yhtään pillua enempää. Mulla on iso kalu, ja uppoaa kyllä sekin hyvin eikä purista edes mitenkään ihmeellisesti kuin ihan alussa. Pillu puristaa koko matkalta. Molemmat hyviä mut vähän eri tavalla.
Mut anaalissa se "tiukkuus" ei olekaan se juttu vaan tietty tuhmuus ja upea näky kun kulli uppoaa naisen pyllyyn. Sitä näkyä ei voita juuri mikään. Mukavaa vaihtelua mut jos valita pitäisi niin pillu totta kai.
M44