Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotettava ja kokenut lastenhoitaja etsii töitä Tampereelta!

23.08.2011 |

Hei!

Olen 19-vuotias tänä keväänä ylioppilaaksi kirjoittanut tyttö. Koska en vielä tiedä, mitä haluan jatkossa opiskella, vietän nyt yhden välivuoden lukion jälkeen. Minun olisi siis mahdollista tehdä niin aamu- kuin iltatöitäkin.

Minulla on paljon kokemusta lapsista. Olen hoitanut työkseni tänä vuonna kahdesti viikossa n. 8 tunnin ajan 2-vuotiasta poikaa neljä kuukautta. Viihdyin hyvin työpaikassani. Lisäksi olen pitänyt seurakunnan kokkikerhoa, toiminut isosena ja apuopettajana rippileireillä ja valmentanut 6-8-vuotiaiden poikien jalkapallojoukkuetta kolmen vuoden ajan.

Edellisessä lastenhoitotyöpaikassani lastenhoidon lisäksi kokkasin perheelle ruoan ja tein pieniä kotitöitä. Voin siis tehdä tälläisiä töitä myös jatkossa lastenhoidon ohella.

Olen luonteeltani sosiaalinen, ystävällinen ja täsmällinen. Tahdon hoitaa työtehtäväni huolellisesti, enkä varmasti ole milloinkaan myöhässä töistä. :)

Jos kiinnostuit palkkaamaan minut lastesi hoitajaksi tai haluat tutustua lisää, ota yhteyttä sähköpostiini heiidin@hotmail.com. Tarvittaessa voin lähettää työtodistuksia.

Kuvani voit katsoa profiilistani.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi