G: Missä asiassa sinä olet naurettava?
Tuli mieleen noista hääkutsuhermoilijoista, että minulla meni aikanaan häiden suunnittelu yli. Käytin niihin juhliin ihan tolkuttoman määrän aikaa ja energiaa, enkä h-hetkellä osannut edes nauttia työn hedelmistä. Varmasti näytti naurettavalta jonkun kokeneemman mielestä. :)
Kommentit (12)
-olen aina kroonisesti huolestunut siitä, pidetäänkö minusta ja onko kaikilla nyt kivaa ja hyvä olla
- häpeän ja tuskailen jatkuvasti kotiani, joka ei mielestäni ole ikinä riittävän siisti ja kaunis, vaan muistuttaa lähinnä jonkun Peppi Pitkätossun huvikumpua
- otan hirveät kilarit jos joku leipomukseni tai joku muu pikkujuttu ei mene nappiin
Häissä mä myös huolehdin kaikenlaisesta niin paljon, etten muista esimerkiksi papin puheesta siis yhtään mitään. Muistan vaan ajatelleeni, että voisitko pastori läpistä vähän nopeammin että pääsen tsekkaamaan onko keittiöllä mennyt kaikki hyvin ja tilat varmasti valmiina. Videollakin me miehen kanssa lähinnä vaan hengaillaan siinä alttarilla, näkee että ajatukset on jossain ihan muualla..
naurettavaa se on mutta sellainen olen
Ajatukset karkaavat koko ajan kokouksissa, luennoilla, kirkossa, joka paikassa, jossa puhutaan pitkään ja tylsiä. Olen siis ihan toivoton hajamieli. Jos saan lukea omaan tahtiini eli nopeasti, pystyn kyllä omaksumaan asiat suht nopeasti.
Kaiken, siis ihan kaiken, pitää matsata yhteen. Reissuun lähtiessäkin pakkaan vaihtovaatteet sen mukaan et ne sopii jo päällä oleviin.
Tässä on varmaan pakko löysentää vaatimustasoa kun lapset alkavat itse valita kamppeitaan (ovat nyt 1v7kk ja 3kk)
- Parisuhteessa haluan aina olla ''oikeassa'' ja päätöksissä mukana ja niin sanotusti pomona (onneksi mies oppinut tämän osaa esitellä asiat oikealla tavalla esim. Olet kyllä fiksu kun valitsit farmariauton...todella hienoa mutta valittettavasti pösöä ei kannata ostaa koska Wolkkarissa on niin paljon enemmän hintaan nähden etuja) Vaikea selittää mutta osa kai ymmärsi. En siis saanut pösö jonka halusin mutta malli oli minun valkkaama siis olin mielestäni mukana ostoksessa :D
-Olen muutenkin aika itsekeskeinen pakko myöntää. Enkä myöskään poistu kotoa ilman meikkiä tai mene sinne raflaan aamumeikissä tai vaatteissa :D
- Ja taidan olla myöskin laiska kämppä ookoo kunnossa mutta mitään ylimäärästä en juuri viitsi tehdä...Onneksi keväisin ja sillontällön muutenkii saan reippauspuuskia jolloin saan paljon kerralla aikaan!
väitellä jonkun kanssa jostain asiasta vaikka kuinka kausan. Ja jatkan vaan väittelyä vaikka tietäisin olevani ihan väärässäkin. Joskus aloitan väittelyn vain ärsyttääkseni toista.
väitellä jonkun kanssa jostain asiasta vaikka kuinka kausan. Ja jatkan vaan väittelyä vaikka tietäisin olevani ihan väärässäkin. Joskus aloitan väittelyn vain ärsyttääkseni toista.
Lisäksi kerron itsestäni noloja juttuja joiden valossa näytän ihan ääliöltä jos en parempaakaan keksi, ihan vain siksi etten kestä hiljaisuutta.
ihanan inhimillistä porukkaa täällä. :) Minä myös kerron ääliömäisiä juttuja itsestäni jos hiljaisuus tuntuu painostavalta. Mä tiedän kyllä että se ei ole fiksua, mut niin vaan mä vaan toimin.
räjähdän miehelle tai lapsille ihan nollasta sataan jostakin ihan mitättömästä asiasta. Ja joskus menee jopa työpaikalla hermo ihan totaalisti, kun olen vaan yhtäkkiä niin täynnä jotakin juttua.
Pyytelen sitten melko nopeasti anteeksi, enkä oikein itsekään ymmärrä mistä piti niin hirveästi suuttua.
että kerron ääliöjuttuja itsestäni. Ainakin itselläni on hauskaa vaikka muut tylsistyisivät hengiltä...
ja muutenkin haluan, että kotona olis aina siistiä. En pysty rentoutumaan, jos ei ole siistiä. En haluaisi esim. syödä illallista ennen kuin koti on siivottu, koska epäsiistissä kodissa syöminen ei ole täydellinen nautinto. ja mulle epäsiisti koti tarkoittaa sitä, että lattialla näkyy vähän pölyä tai eteisen pöydällä on sen päivän mainokset ja hesari tai joku vaate tms.
1. Olen todella pikkumainen, loukkaannun ihan kaikesta kaikille, enkä oikein pysty antamaan anteeksi ( siispä olenkin paljon yksin tai perheeni kanssa )
2. Jos hiustenvärjäystulos ei ole TÄYDELLINEN, meinaan seota siihen paikkaan ja alan heti kotiinpäästyäni korjailemaan väriä/leikkausta jne.
3. En koskaan lähde kaupungille, jos en ole pessyt hiuksiani ja meikannut ( edes vähän ), enkä ikinä lähtisi aamulla laitetuilla hiuksilla ja meikillä esim. ravintolaan syömään.
Olen lähes hirviö, tiedetään.