Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun bmi on 27, enkä aio laihduttaa. Mitäs mieltä olette?

Vierailija
27.04.2010 |

Niin ja mikään lihaskimppu en ole, bmi ei selity sillä. Selluliittia ja löysää löytyy!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat olla sen kokoinen kuin haluat, mutta toivon että olet myös tyytyväinen siihen :)

Vierailija
2/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä haluaa näyttää ja mimmoisen terveyden itselleen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttet pysty.

Vierailija
4/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut nuorena anoreksia-bulimia-maaninen päivittäinen urheilu-kiertessä ja n.30 kg nykyistä laihempi. Enkä mistään hinnasta vaihtaisi nykyistä elämääni ja läskejäni entiseen.Ja minulla ei siis ole mitään normaalipainoisia/hoikkia vastaan. Kiitos ja aamen.

Vierailija
5/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuolla selluliitin alla lienee vielä jonkin verran lihastakin, harrastin nuorena aktiivisesti urheilua ja kunto edelleen kohtuullisen hyvä. Viihdyn nykyään kropassani paremmin kuin hoikkana parikymppisenä - lienee korvien välistä kiinni.

Vierailija
6/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tyytyväinen olen, ja aion olla (tarkoitan, että onhan niitä päiviä kun peilistä näkyy tylsän näköinen tyyppi ja kroppa, mutta niitähän nyt on kaikilla, painosta riippumatta)

laihduttamaan olen pystynyt kyllä, itseni ihannepainoon, neljäkin kertaa aikuisikäni aikana, mutta kun se ihannepainossa pysyminen on vaatinut aina liikaa, siksi olen päättänyt että en enää aio edes laihduttaa. Keho pyrkii aina tähän painoon missä nyt olen, ja tässä se pysyy kummempia stressailematta, kuin itsestään. Kai tämä on minulle se "luonnollinen paino" :)

Ja terveys on minulle kyllä tärkeää. Pidän liikunnasta ja harrastan sitä aika monipuolisesti, lisäksi rakastan ruokaa (myös sitä terveellistä! kasviksia menee varmasti puoli kiloa päivässä)

en myöskään tupakoi, enkä käytä juuri alkoholia.

ap

Vierailija
7/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino kuitenkin saa aikaan kohonneen riskin moneen sairauteen, ja se kyllä kirpaisee siinä vaiheessa kun kohdalle osuu, kun muutenkin olisi voinut toimia.

Vierailija
8/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viihdyn reippaasti pienemmässä BMIssä, ihan senkin takia että vaatevalikoima on isompi tavallisimmissa koossa. Ja silti myös herkuttelen ja laiskottelen enkä ole mikään vettä ja salaattia näykkivä himoliikkuja.

Vierailija
9/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ainakin minulle on sanottu. Minulla siis suunnilleen sama BMI ja tutkitusti hyvät veriarvot ja yleiskunto + lihaskunto (työpaikan "piikkiin" kaikki testattu).

Ongelma on kai siinä, että lievästikin ylipainoisilla tuppaavat ne elitavat usein olemaan epäterveelliset. Kaikilla ei kuitenkaan.

Hyvä, että elät terveellisesti. Ylipaino kuitenkin saa aikaan kohonneen riskin moneen sairauteen, ja se kyllä kirpaisee siinä vaiheessa kun kohdalle osuu, kun muutenkin olisi voinut toimia.

Vierailija
10/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 27 ei tarkoita mitään kokoa 50... itselläni tarkoittaa kokoa 40 alaosa, 42 yläosa (isot rinnat, vyötäröstä menee 40)

Omapahan on valintasiItse viihdyn reippaasti pienemmässä BMIssä, ihan senkin takia että vaatevalikoima on isompi tavallisimmissa koossa. Ja silti myös herkuttelen ja laiskottelen enkä ole mikään vettä ja salaattia näykkivä himoliikkuja.

Vierailija
11/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellisesti elävä on terveempi kuin liikkumaton epäterveellisesti syövä normaalipainoinen/hoikka.

Normaalipaino ei aina tarkoita terveyttä. elintavat kyllä vaikuttavat. Ja parempi ja terveellisempää on painon pitäminen kuin jatkuva jojoilu. Ja yleensä tuppaa käymään niin että paino laihdutuksien jälkeen nousee ylemmäs kuin mitä oli ennen laihdutusta..

Vierailija
12/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tyytyväinen olen, ja aion olla (tarkoitan, että onhan niitä päiviä kun peilistä näkyy tylsän näköinen tyyppi ja kroppa, mutta niitähän nyt on kaikilla, painosta riippumatta)

laihduttamaan olen pystynyt kyllä, itseni ihannepainoon, neljäkin kertaa aikuisikäni aikana, mutta kun se ihannepainossa pysyminen on vaatinut aina liikaa, siksi olen päättänyt että en enää aio edes laihduttaa. Keho pyrkii aina tähän painoon missä nyt olen, ja tässä se pysyy kummempia stressailematta, kuin itsestään. Kai tämä on minulle se "luonnollinen paino" :)

Ja terveys on minulle kyllä tärkeää. Pidän liikunnasta ja harrastan sitä aika monipuolisesti, lisäksi rakastan ruokaa (myös sitä terveellistä! kasviksia menee varmasti puoli kiloa päivässä)

en myöskään tupakoi, enkä käytä juuri alkoholia.

ap

en jaksa jatkuvasti jojoilla enkä kärvistellä pyrkiäkseni pysymään normaalipainoisena, niinpä itsekin elelen tyytyväisenä painoindeksini (26,5) kanssa.

Vierailija
13/13 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun bmi yli 30 :S

yritän laihtua...

tuskaisaa on:/

olen 4 lasta maailmaan saattanut,joten hieman voin sillä puolustaa kilojani,mutta...