Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahantuulinen mies jos ei seksiä

Vierailija
27.04.2010 |

mulla raskauspahoinvointia. Oksentelen ja voin muutenkin etenkin iltaisin tosi huonosti. Olenkin huomannut että mies on pahantuulinen ja "mököttää" kun viimeisimmästä kerrasta on jo yli viikko. Muka mikään ei ota päähän mut huomaahan sen ilmapiirin jäätävyyden. Ottaa niin päästä,mua ei oikeasti kyllä yhttään huvita. Miten te toimisitte tässä tilanteessa? Pitäiskö vain rueta hommiin ja käydä vaik välillä yrjöllä.. Sehän visssiin lisäis miehenki haluja:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeisenä päivänä on yhtä hymyä, toisena päivänä normaali ja sit alkaa pinna kiristyä jos tauko jatkuu. Älä nyt ainakaan vastentahtoisesti anna.

Vierailija
2/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko yhdynnän sijaan kokeilla esim. käsitöitä? Runkkaisit miehen tyytyväiseksi ja pinnankiristys helpottaisi kaikilla. Mun mies ainakin on ihan iloinenkin silloin tällöin kun saa vaan olla "vastaanottavana" osapuolena.

Suihinotto olis tietty miehen mielestä varmaan bonusta, mutta huonovointisena se ei oo yhtään helpompaa, ehkä päin vastoin, kuin normiyhdyntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin jonkin sortin hoitoa. Luultavasti lievä psykopatia kyseessä.

Vierailija
4/4 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka lavuaarin, tai voithan ottaa sängyn viereen ämpärin, että jos alkaa oksettaa kovasti niin oksennat muttei tarvi sen takia sentään seksiä keskeyttää. Ja kun miehellä on seuraavan kerran oksennustauti tai oikein paha krapula, niin menet pöntön viereen vonkaamaan seksiä, ja jos mies ei suostu, rupeat kiukuttelemaan.

Ehkä se mieskin saattaisi tajuta, ettei ehkä ole paras mahdollinen vaihtoehto harrastaa seksiä juuri silloin kun toisella on paha olo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi