Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Update: Ex

Vierailija
20.08.2025 |

Olemme olleet muutaman viestin verran yhteydessä tuoreimman eksän kanssa. Viimeisimmästä eksän viestin ajankohdasta tuli jännä tunne. En osaa selittää. Tuntui samalta kuin silloin aikoinaan. Lisäksi tuntuu, että eksä haluaa näyttää muuttuneensa tietyllä tapaa. Ei hän aiemminkaan ollut mikään riitelijätyyppi (mikä vetosi ja vetoaa minuun todella paljon), mutta nyt olen sanonut (kirjoittanut) hänelle ihan suoraan joitain ei niin mukavia asioita, jotka hän todellakin ansaitsee kaiken jälkeen.

Olen ollut positiivisesti yllättynyt, kun hän ei ole reagoinut niihin asioihin mitenkään. Ei ole väittänyt vastaan eikä mitään. Sitä paitsi nuo sanomani asiat ovat ERITTÄIN lievästä päästä ottaen huomioon mitä eksä on aikoinaan minulle aiheuttanut. Tällä hetkellä en tiedä mitä tulee tapahtumaan. Tiedän vain, että minulla on kummallisesti sellainen tunne kuin silloin joskus ja että en aio itse nähdä mitään vaivaa. Eksä korjatkoon aiheuttamansa tilanteen, jos on korjatakseen.

Olen myös konsultoinut tekoälyä, joka on antanut sellaista vastausta, että eksän toiminnot vaikuttavat ihan suunnitelluilta ja että hän vaikuttaa haluavan minut takaisin. Huom. Olen selittänyt tekoälylle paljon enemmän kuin tänne. En mitään liian intiimiä, vaan sellaista peruskauraa, mutta enemmän kuin tänne.

Epätietoisuushan tässä on jatkuvasti läsnä. Se on vaikeinta. Jos ja kun minä en mitään sano, sanooko eksäkään enää. Mitä hän yrittää niillä jutuillaan viestittää yms. Aika näyttäköön. Ei se helppoa ole hänelle, mutta itsepähän tilanteen aiheutti. Tässä tapauksessa voin aivan rehellisesti sanoa, että minä en ollut osallinen, koska mitään pahaa en ollut tehnyt. Eksä nielköön ylpeytensä, jos mielii saada aikaiseksi jotain... se mitä tämä "jotain" on, olkoon minun asiani. Minä tiedän mitä toivon. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule kommentoimaan aiempaan ketjuun (update: eksä), tämä korvaa sen. Antakaa sen tippua ja kadota johonkin mustaan aukkoon.

Vierailija
2/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aamulääkkesi ja mene töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole kavereita joiden kanssa spekuloida? Ei meitä kiinnosta. Juttelen sen chatgpt:n kanssa. 

Vierailija
5/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele!

Vierailija
6/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
9/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
10/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmäs ihmeessä

Vierailija
11/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko se miekkosten tapailija, vai mikä juttu? 

Vierailija
12/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko se miekkosten tapailija, vai mikä juttu? 

Olen hetero juu.

Vierailija
14/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä on kyllä niin epämääräinen. Vielä minä selvitän perimmäiset pointit. Vaikka ärsyttääkin tämä touhu. Hän itse otti yhteyttä, mutta minun "pitää" yrittää kaivaa tiedot. Ei ole velvollisuutta, ei tarvitse kettoa itsestäänselvyyttä. Yritän vain saada mielenrauhaa, siksi teen mitä teen.

Vierailija
15/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoa*

Vierailija
16/16 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoon ja elämässä eteenpäin!