Mikä tuolla huutiksessa menee kaupaksi?
Mulla ei ole siellä lastenvaatteita, vaan kaikkea muuta, elektroniikkaa ja vanhoja kirjoja, onko niitä toivoton myydä siellä?
Kommentit (11)
...on ainakin mulla mennyt hyväkuntoiset lastenvaatteet (mm. Po.p, Reima, Lenne, Lindex...) , Arabian astiat (itselläni kokemusta Teeman myynnistä), kestovaipat... Elektroniikkapuolelta olen saanut menemään kotiteatterisarjan, joka oli uusi, mutta meille tarpeeton. Kirjojen menekistä minulla ei ole tietoa.
Ja menekkiin kyllä vaikuttaa se, kuinka paljon tavarasta pyytää, sillä postimaksut ovat jo sen verran kalliit, että ihan mahdottomia ei tavarasta yleensä makseta. Poikkeuksena ovat kuitenkin tavarat, joita ei enää kaupasta saa ja jotka ovat esim. keräilyjuttuja.
mennyt kaupaksi crosstrainer ja astianpesukone, olleet merkkituotteita.
Mulla menee kyllä ihan koko ajan kaupaksi kaikki lastenvaatteet, muutamia satoja tulee kuussa rahaa...
kesäpipon, 50 senttiä. Sillähän sai Lidlistä litran maitoa, kun oli 20 % alelappu kyljessä.
ja muuta pihatavaraa, mattotelinettä, kottikärryjä, painepesuria yms. huutoon muuton takia.
Olen myynyt kalusteita aiemminkin ja heti menivät kaupaksi.
Vanha elektroniikka ei mene kovin hyvin, ellei kyse ole todellisista laatuvehkeistä.
Kajarit, mankat, stereot, tv:t, jne, kaikki on mennyt kaupaksi, ja useimiten vielä ekalla kierroksella.
että kirjat on aika vaikeita, melkein järkevämpi viedä divariin. Postimaksut tekee ostajalle mukavan lisän.
Meillä on kesällä menossa myyntiin perintömökki, meneekö esim. astiat hyvin kaupaksi?
samoin lasten tarvikkeet + kalusteet ja pienet kodin sähkövempaimet yms. Kirjat ei liiku, eikä "tavalliset" lasten vaatteet.
halppishuonekaluista lähtien, ja käytetyistä merkkivaatteista maksetaan suhteessa tosi hyvin.
oon juuri myynyt pari kaunista vanhaa kaappia.