Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuorta naista kiinnostaa vanhempi mies?

Vierailija
10.01.2014 |

Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.

Entä muut? Naiset vastatkaa.

Kommentit (272)

Vierailija
21/272 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 09:28"]

Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.

Entä muut? Naiset vastatkaa.

[/quote]olen aika nuori tyttö, eikä minua ainakaan kiinnosta vanhemmat miehet

Vierailija
22/272 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma ettet ole lesbo???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/272 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 23:16"]

Olen 21-vuotias nainen ja pidän vanhempia miehiä seksikkäinä. Taidot makuuhuoneen puolella kasvavat usein kokemuksen ja itsevarmuuden lisääntyessä. Itseäni viehättää vanhemmissa miehissä myös vahvempi karisma. Kyse ei siis läheskään aina ole ulkonäöstä, vaan olemuksesta ja käytöksestä. Terve itsevarmuus voi näkyä esim. katseessa tai kävelytyylissä. Kaikki ovat kuitenkin yksilöitä eli ei voi yleistää.

Tässä mies joka miellyttää omaa silmääni.

http://www.killermovies.com/gallery/lotrthereturnoftheking/lotr3_01.html

[/quote]  Kuulostat kiinnostavalta tytöltä! Ihan voisi harkita lähempää tuttavuutta ;-) T: pitkätukkainen M55

Vierailija
24/272 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 12:46"]

olen aika nuori tyttö, eikä minua ainakaan kiinnosta vanhemmat miehet

[/quote]

Kaikki ei ole samanlaisia. Minuakaan ei kiinnosta lätkä tai futis , vaikka varmaan pitäisi, mies kun olen.

Vierailija
25/272 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksinkertaisesti vain utelias kokeilemaan, millaista olisi naida
ukkoikäisen kanssa. No, ei se nainti itessään ollut juuri mitään, mutta
sormetus ja suuseksi olivat ensiluokkaisia. Samoin läheisyys ja naisen
huomioon ottaminen.

Vierailija
26/272 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka niin on sanonut että kiinnostaa ?

Vierailija
27/272 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies on siitä ihana, että hän ei tavallisesti ala heti jyystämään vaan malttaa keskittyä hyväilyihin ja esileikkiin. No, se voi tietty johtua siitäkin, että penis ei ala seisomaan ilman pitkää ja perusteellista hyväilyä, jolloin mies itsekin malttaa hyväillä naista.

Vierailija
28/272 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 22:52"]

huomioon ottaminen.

[/quote]

Kysymys ihan vaan uteliaisuudesta: mikä on sulle ukkoikä? entä oma ikäsi?

Paljonko teillä oli ikäeroa ja oliko kokemus niin hyvä että haluaisit maistaa uudestaan?

Vierailija
29/272 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 09:03"]

Vanhempi mies on siitä ihana, että hän ei tavallisesti ala heti jyystämään vaan malttaa keskittyä hyväilyihin ja esileikkiin. No, se voi tietty johtua siitäkin, että penis ei ala seisomaan ilman pitkää ja perusteellista hyväilyä, jolloin mies itsekin malttaa hyväillä naista.

[/quote]

Saattaa johtua siitäkin, että naisten ennakkokäsitys seksistä on se, että mies vie ja naisen ei sovi ainakaan kertoa, mitä itse haluaisi. Toki miehillä se yli-innokkuus laskee sitä mukaa kuin verenpaine jalkovälissä. Itse olen alle 30v mies ja tuntuu, että en koskaan saa riittävän pitkää esileikkiä, hyväilyä yms. On se paneminenkin paljon parempaa, kun ensin on kunnolla kiihottunut.

Vierailija
30/272 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 22:52"]

huomioon ottaminen.

[/quote]

Niin, se nainti, kalun koko ja tikkausnopeus ym. johtuu tunnetusti miehen iästä eli jos on 2-kymppisenä iso ja kova niin 4-kymppisenä ukkona on pieni ja roikkuva. Tämä siksi, koska aktiivisestikin liikkuva, muutoin terve 4-kymppinen meinaa saada sydärin kun suonet on jo niin kovettuneet ja tukossa.

Vierailija
31/272 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies on kiihottava koska sille se on tosi kiihottavaa saada minua ja sellainen tilanne on... kiihottava.

Vierailija
32/272 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuorempaa miestä kiihottaa vanhempi nainen?  ... tämä on jokaisen miehen tiedossa että kokenut nainen on todellnen megakiihoke, kaikki miehet ovat unelmoineet yläasteen opettajastaan tai parhaan kaverin seksikkäästä äitipuolesta... miksei tämä sama toimisi myös naisilla ... anteeksi , siis tytöillä .. no, joo...

itsellä nyt ikävuosia 43 , ei siis aivan loppuunajettu ryppynahka kuitenkaan, harrastaa liikuntaa vähintään viisi kertaa viikossa ja sixpäkki paistaa paidankauluksen alta jos niin haluan ja tyttöystävällä ikää 21 ...

-ainoa ongelma suhteessa on meikäläisellä, jonka moraalikäsitystä moinen ikäero hiertää pahasti. Paremmalla puoliskolla on halua enempäänkin (haluaisi lapsia ja naimisiinkin) mutta omasta mielestäni olen jo aivan liian vanha lisääntymään (edellisestä liitosta 10 ja 15 vuotiaat..)   mutta neito olisi valmis mihin vain minun edessäni ... tiedän että kuulostaa pelkältä provolta, mutta nyt on käsillä tosi juttu ...

.

...niin ja sitten alkuperäiseen aiheeseen miksi vanhempi mies kiihottaa ? , no ainakin Prinsessan mukaan osaan tyydyttää hänet seksuaalisesti kaikilla osa-alueilla , sormilla ja suulla, käsillä ja kalulla ... ja myös henkinen ylivertaisuus seksuaalisesti , verrattuna nuoriin kokemattomiin poikiin, on hänelle se ultimaattinen kiihottumisen alkulähde ...   ja ehkä siinä on jotain perää ... tiedän että vaikka olen ihan se sama mies nyt kun olin kakskymppisenä, niin en todellakaan olisi osannut antaa hänelle samanlaista seksuaalista tyydytystä (helposti puolentusinaa orgasmia yössä ) kuin mitä parikymmentä vuotta sitten ...

Vierailija
33/272 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 03:02"]

Miksi nuorempaa miestä kiihottaa vanhempi nainen?  ... tämä on jokaisen miehen tiedossa että kokenut nainen on todellnen megakiihoke, kaikki miehet ovat unelmoineet yläasteen opettajastaan tai parhaan kaverin seksikkäästä äitipuolesta... miksei tämä sama toimisi myös naisilla ... anteeksi , siis tytöillä .. no, joo...

itsellä nyt ikävuosia 43 , ei siis aivan loppuunajettu ryppynahka kuitenkaan, harrastaa liikuntaa vähintään viisi kertaa viikossa ja sixpäkki paistaa paidankauluksen alta jos niin haluan ja tyttöystävällä ikää 21 ...

-ainoa ongelma suhteessa on meikäläisellä, jonka moraalikäsitystä moinen ikäero hiertää pahasti. Paremmalla puoliskolla on halua enempäänkin (haluaisi lapsia ja naimisiinkin) mutta omasta mielestäni olen jo aivan liian vanha lisääntymään (edellisestä liitosta 10 ja 15 vuotiaat..)   mutta neito olisi valmis mihin vain minun edessäni ... tiedän että kuulostaa pelkältä provolta, mutta nyt on käsillä tosi juttu ...

.

...niin ja sitten alkuperäiseen aiheeseen miksi vanhempi mies kiihottaa ? , no ainakin Prinsessan mukaan osaan tyydyttää hänet seksuaalisesti kaikilla osa-alueilla , sormilla ja suulla, käsillä ja kalulla ... ja myös henkinen ylivertaisuus seksuaalisesti , verrattuna nuoriin kokemattomiin poikiin, on hänelle se ultimaattinen kiihottumisen alkulähde ...   ja ehkä siinä on jotain perää ... tiedän että vaikka olen ihan se sama mies nyt kun olin kakskymppisenä, niin en todellakaan olisi osannut antaa hänelle samanlaista seksuaalista tyydytystä (helposti puolentusinaa orgasmia yössä ) kuin mitä parikymmentä vuotta sitten ...

[/quote]oppia ikä kaikki :)

Vierailija
34/272 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi on minulle hyvinkin tuttua. Itselläni oli vastaava yli 6v kestänyt suhde, jonka jouduin lopettamaan naimisiin menon "pakosta", hän oikeasti alkoi vaatia avioliittoa, olin silloin reilusti yli 50v ja tyttöystäväni  32v.

Muistelen häntä lämmöllä, mut eihän toista ihmistä voi omistaa, siksi tein päätökseni, joka onneksi muuttui yhteiseksi päätökseksi.

Vierailija
35/272 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä, että ne höntit menee ihan mykäksi ja eivät oikeastaan osaa tehdä mitään muuta, kuin töllätä silmät kiiluen ja tunkea käsiä taskuun.

Vierailija
36/272 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset menee toiset ei

Herra40+

Vierailija
37/272 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 10:12"]

Nautin siitä, että ne höntit menee ihan mykäksi ja eivät oikeastaan osaa tehdä mitään muuta, kuin töllätä silmät kiiluen ja tunkea käsiä taskuun.

[/quote]menee mykäks, miks ????

Vierailija
38/272 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 10:12"]

[/quote]menee mykäks, miks ????

[/quote]
Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja käytän tyköistuvia vaatteita. Plus olen sinut itseni kanssa, enkä vertaile itseäni muihin. Varsinkin vanhemmilla miehillä tuntuu menevän pasmat moisesta sekaisin. Niin olen siis itse 22-vuotias nainen.

Vierailija
39/272 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja käytän tyköistuvia vaatteita. Plus olen sinut itseni kanssa, enkä vertaile itseäni muihin. Varsinkin vanhemmilla miehillä tuntuu menevän pasmat moisesta sekaisin. Niin olen siis itse 22-vuotias nainen.

EI tuosta nyt pasmat sekaisin mene, mutta kyllä kieltämättä varmaan silmä lepää ja hieman harkitsee miten lähestyy tai ehdottaa jotain intiimiä...;)

Herra40+

Vierailija
40/272 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v. nainen on aika vanha....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän