Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä LEMMIKKIELÄIMIÄ teillä on?

Vierailija
27.04.2010 |

Suunnitteilla lemmikin hankinta ja kiinnostunut kuulemaan plussa- ja miinuspuolia eri lemmikkien pidosta.

Osallistuvatko lapset lemmikkien hoitoon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa oli ensin ja sitten tuli 7 kk sitten vauva. Vauva ei osallistu vielä varsinaisesti hoitoon, mutta vaikuttaa erittäin kiinnostuneeltä kissasta. Kumpaakaan en antaisi pois. Jos tulisi allergiaa, niin olisi se suuri kriisi.

Mulla on aina ollut kissoja, mies ei alkuun niinkään perustanut, mutta nyt sillekin kissa on erittäin tärkeä osa meidän perhettä.

Vierailija
2/7 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira, kani ja gerbiilejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien huono puoli on lenkityksen tarve ja huomion kipeys, kissa on mukavan itsenäinen mutta karvaa lähtee ihan kamalasti, akvaario on kaunis jos hoitaa hyvin ja hyvästä hoidosta huolimatta meiltä meni taannoin melkein kaikki kalat tartuntataudin takia. Me vanhemmat hoidamme, lapset pitävät hyvänä ja leikkivät.

Vierailija
4/7 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissat helppoja ja karvan lähtökin riippuu karvasta. pitkäkarvaista tarvitsee harjata päivittäin sekä hiekka vaihtaa. Koirissa lenkittäminen kelillä kuin kelillä, ja jos joku palveluskoira niin lenkit pitää pööa pitkiäkin, juoksia koiraa pitää juoksuttaa jne. ja tietysti koiras kuin koira pitää kouluttaa!! Kani helppo mutta riippu myös karvan laadusta pitääkö harjata vaiko eikö.

Vierailija
5/7 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko testailleet jotenkin etukäteen lasten allergioita, kun olette olleet ottamassa lemmikkiä? Meillä myös lemmikin hankinta mielessä, mutta allergia asiat askarruttavat...

Vierailija
6/7 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat olivat jo ennen lapsia, allergioita en miettinyt. Eläimet ovat minun juttuni eli huolehdin hoidosta. Lapset rakastavat kissoja yli kaiken ja ovat onnessaan, kun saavat karvamöllykän edes hetkeksi nukkumaan kanssaan.

Vierailija
7/7 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 karvatonta sfinks-kissaa, ihania, ei karvaongelmia,sosiaalisempia kuin tavalliset kissat,kerrassaan valloittavia persoonia.

Scotish Sright-rotuinen karvainen kissa, itsenäisempi kuin edelliset, mainio veijari.

Karvaton kiinanharjakoira, ulkoiluttaminen ja kuratassujen pesu joskus rassaa kun muutenkin on aina kiire, tärkeä perheenjäsen kuitenkin.

Kääpiövillakoira.Kuten yllä, joskus rassaa kävelyttämisen ja pesemisen lisäksi trimmaus joka vie aikaa. Jos nyt valitsisin ottaisin pelkkiä kissoja. Nämä kolme ovat ensimmäiset kissani koskaan, koiria sen sijaan on ollut melkein jatkuvasti. Lapset nauttivat eläinten läheisyydestä ja viettävät sisällä aikaa niiden kanssa. Hoitovastuu kuitenkin minulla ja minä niitä olen koko lauman halunnut.