Suurin unelmasi
Mitä olet toivonut ihan pienestä lapsesta asti ja nyt tiedät, ettet saa sitä koskaan?
Kommentit (10)
Eikös tavalliset hevoset ole aika edullisia. Mitä tallipaikka kustantaisi eikö siten voisi toteuttaa unelman? Vaatii tietysti muutaman tonnin rahaa vuodessa, mutta eihän se ihan hirveän suuri summa ole elämänpituisesta unelmasta?
Toivoin ammattia, jolla pystyisin elättämään itseni ja saamaan hiukan arvostustakin. Toivoin myös omaa pientä kotia. Olen saanut nämä ja paljon enemmänkin. Lapsena en osannut haaveilla todella tärkeistä asioista kuten molemminpuolisesta, kestävästä rakkaussuhteesta tai elämän syvemmän tarkoituksen löytämisestä. Nämäkin olen saanut.
Oletko miettinyt rotuja, jotka sopivat allergiaperheisiin? Miten Coton Tulear tai villakoira. Oletko perehtynyt asiaan kävisikö ne rodut?
Eikös tavalliset hevoset ole aika edullisia. Mitä tallipaikka kustantaisi eikö siten voisi toteuttaa unelman? Vaatii tietysti muutaman tonnin rahaa vuodessa, mutta eihän se ihan hirveän suuri summa ole elämänpituisesta unelmasta?
- hevonen
- varusteet
- tallipaikka
- ruoka
- kengitys
- eläinlääkäri
- hampaiden raspaus
- vakuutus
Kyllä siitä jo aikamoinen summa vuodessa kertyy. Eri asia, jos on talli ja ruuat omasta takaa.
oletko sinä SE ihminen, joka on löytänyt elämän tarkoituksen? Oi, olet varmasti onnellisin ihminen :)
Epäilen onnistuuko enää uudestaan, ei se ihan täysin mahdottomalta vielä tunnu.
- hevonen - varusteet - tallipaikka - ruoka - kengitys - eläinlääkäri - hampaiden raspaus - vakuutus Kyllä siitä jo aikamoinen summa vuodessa kertyy. Eri asia, jos on talli ja ruuat omasta takaa.
Minulla ei ole tarkempaa käsitystä hevosenpidosta, mutta aika paljon vaatii aikaa ja rahaa.
Minä sain ihanat lapset, ihanan miehen, olemme terveitä ja tasapainoisia. Sain hyvän koulutuksen ym.
Se mikä minun suurin unelmani on ollut ihan lapsesta saakka on ihana talo pienellä ihanalla pihalla luonnon rauhassa. Sitä en ikinä tule saamaan. Mikäli saan suuren voiton sitten se toteutuu tai kun olen jo eläkeiässä se voi ehkä toteutua. Siitä olen unelmoinut koko elämäni enkä sitä koskaan saa.
Siellä missä tontit ja talot olisivat edullisempia ei ole töitä ja nykyisellä paikkakunnalla taas kaikki on kallista.
Siis että saisimme koko perhe elää yhdessä uskossa. Rukoilen ja toivon että näin käykin.