Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emättimenkiristysleikkaus ensi viikolla !!!

Vierailija
27.04.2010 |

Mahtava fiilis :).

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa tuolla alueella? Jos näin on, niin sitten on turha sanoa yhtään mitään. Kerropa mitä kauheaa siinä on, että alapäähäni on ommeltu muutama tikki ja nyt seksi tuntuu paljon paremmalta?

Silikonirintoja en ikinä ottaisi, koska niistä ei ole minulle mitään hyötyä. Tästä taas on.

t.17

Vierailija
22/27 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: 2 synnytystä, seksi ei huvita, kun se ei oikein tunnu enää missään:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien sanojensa mukaa siis. Kunhan muuten vaan leikkauttaa "teinivärkin". Outoa :-O

Onkohan laitattanut myös rinnat jne., nuorena kun harva pysyy iäsyyteen..

Se koira älähtää,johon kalikka...:D. Huvittaa oikeesti noi kommentit! Kertoo enemmän kommentoijista, kuin minusta... Mutta siis asia ei ole tuottanut minulle ongelmia mitenkään, mutta leikkauttaisin häirisevän luomenkin pois kasvoistani, vaikkei se varsin ongelmia siinä aiheuttaisikaan. Nyt leikkautan itselleni samankaltaisen vaginan,kuin oli ennen synnytyksiä. Eläkää te omien tavaroidenne,niin minä elän omani kanssa ;). Yhdelle järkevälle kommentoijalle,että onhan meitä vaikka kuinka paljon, mutta sattuneesta syystä siitä ei moni uskalla/viitsi ääneen mainita... Ap.

Vierailija
24/27 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri K.Lassila

t.17

Vierailija
25/27 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäässä, toisin kuin joku uumoili. (siis sillä tavalla kun täällä nyt "ongelmaksi" joku asia halutaan leimata)

Kahden lapsen myötä huomaan kyllä väljistyneeni, ja mieskin on huomannut saman (joo, en loukkaannu että myönsi, tottahan se on) mutta meillä ei sen puoleen mies kuin minäkään olla edes mietitty mulle mitään emättimenpienennysleikkauksia, herranjestas sentään mene itseäni sen vuoksi leikkelemään että seksi ehkä tuntuisi vähän paremmalta (ei siitä mitään takuita ole, ja on myös riskit että leikkauksen myötä ei tunnekaan mitään, leikkaus on aina riski!)

en ole enää "tiukkapilluinen teini", vaan synnyttänyt nainen, ja saanhan minä siltä myös tuntua. Seksi on edelleen hyvää ja ihanaa, niin miehen kuin minunkin mielestä. Ei siihen pelkkä värkin tiukkuus vaikuta.

t. 22

Vierailija
26/27 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöntää, että olisi mukavaa olla tiukka. Varmaan voisin leikkauttaakin, jos ei riskejä olisi ja toipuminen jne täysin varmaa. En kuitenkaan mitään riskejä tahdo ottaa. Sen verran hyvin toimii seksielämä, enkä ole edes ihan täysin treenennut paikkoja.

Vierailija
27/27 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sillä, ettei ole ongelmaa juurikin lääketieteellisestä näkökulmasta.

Hyvää seksiä on kyllä miehenikin kanssa, mutta...synnyttäneen naisen väljyys on tosiasia.

Minulla melko iso, nukutuksessa tehtävä leikkaus.

Sisältä kiristetään venyneet lihakset.

Operaatiolle tulee hintaa n. 3000€.

Olen muuten koulutukseltani kätilö ;).