Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyikö jostain synnytysvideota,missä näytettäisiin kaikki?

Vierailija
26.04.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viimeksi synnytin kuudennen

lapsen "nelinkontin" kätilö sanoi että olisi pitänyt tehdä opetusvideo, niin hyvin meni.

Vierailija
2/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytysohjelmia tullut ihan televisiosta, missä näytetään kaikki, miten vauva tulee ulos, eikä ole kyllä kaunista katsottavaa. Paskakuskin duunikin olis varmaan kivempaa kuin kätilönä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytetään ponnistusvaihe http://www.evtv1.com/player.aspx?itemnum=735

Vierailija
5/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelepa tuohon ensimmäiseen isot sakset ja syvä välilihan leikkaus. Sen jälkeen veren määräkin on jotain aivan toista luokkaa. Jopa yli 80%:a ensisisynnyttäjistä kokee tuon ihanan toimenpiteen.

Vierailija
6/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa yli 80%:a ensisisynnyttäjistä kokee tuon ihanan toimenpiteen.

Onko prosenttiluku noin korkea O.O Noh, mä kuulun sitten siihen vähemmistöön, jolta sitä ei ole leikattu (ja toivottavasti ei leikataan).

Vierailija
7/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

youtubesta löytyy paljon synnytysvideoita. myöskin niitä hyvin menneitä ja siistejä. jokainen on silti minusta kiinnostava. katsoin ennen kuin itse olen mennyt synnyttämään.

Vierailija
8/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kk meni, että pystyi istumaan ilman rengasta. 2 kk meni, ennenkuin alapää oli suht koht entisellään. 3kk meni, että seksi alkoi olla taas nautinnollista ;D Nyt 7kk synnytyksestä ja ei mitään ongelmaa, alapää edelleen tiukka (niin no, eihän tuolla oo tekemistä epparin kans :D).

Vierailija
9/10 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenhän se oli niin, että automaattisesti leikattin, mut mun käsityksen mukaan nyt harkitaan aina tapauskohtaisesti pitääkö leikata. Itseltä ei ensisynnyttäjänä leikattu.

Vierailija
10/10 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ennen ihan syyttä leikattu.

Ensimmäisessä synnytyksessä v.-71 olin parin vuorokauden salissa olon jälkeen kärsimätön - ponnistin ilman lupaa ja repeämä tuli peräaukkoon asti.

Toisessa synnytyksessä uskoin kätilön neuvoja, edellisestä aikaa 1v1kk ja mitään repeämää ei tullut eikä ollut tarvetta eppariin.

Kolmannesssa -75 vauva 4 000g ja ilmaman tikkejä taaskin, samoin jokunen vuosi myöhemmin. Kudokset kai joustavat, äidilläni sama juttu.

Myös seuraavat kolme synnytystä ilman tikkejä, kaksi -80 luvulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan