Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen puhelimessa naisen numero miehen nimen alla...

Vierailija
26.04.2010 |

Ratsasin siis puhelimen (ihan luvan kanssa), koska meillä on ollut pientä epäluottamusta ilmassa. Epäluottamus oli syntynyt juurikin tekstailusta tämän naisen kanssa, jonka numerokin sieltä nyt sitten pompsahti esiin.. Mies oli tapaillut naista pari kertaa ennen seurustelumme alkamista eli n. vuosi sitten.

Mies sanoi, että eivät ole olleet yhteydessä ja näytti vielä puheluerittelyn (mistä kävi ilmi, että 2kk sitten ovat viestitelleet, eli mies puhui totta). Myönsi laittaneensa numeron eri nimellä, että en "kilahtaisi" jos löytäisin numeron.. Ja sanoi syyksi numeron uudelleentallennukselle (poisti sen siis jo kertaalleen), että tietää sitten olla vastaamatta ko. tyypin puheluihin tai viesteihin, jos niitä ilmenee.

Miksi minua nyt vain vieläkin hämää tämä homma.. :( Siis jos kerran syy tallentamiseen oli tuo, mitä mies sanoi, niin miksei voinu laittaa numeroa silä oikeella nimellä? Ja toisaalta kerran mies ei oo tuolle naiselle soitellu tai tekstaillu, niin.. mitähän helvettiä..

Oonko nyt vaan nipottaja ja hysteerikko, vai jäisikö tuommoinen vaivaamaan teitäkin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistu, jollet hanki itsellesi psykiatrista apua ja käsittele isäsuhdettasi.

Vierailija
2/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehesikin käytös on kyllä todella outoa. Minä heittäisin miehen menemään. Jos ei kerta halua vastata ko naiselle, voisi laittaa soitoneston. Tai olisi sanonut silloin suoraan sinulle. Oli kyse mistä tahansa, en sitoutuisi mieheen joka käyttäytyy noin vilpillisesti heti alussa. Ei ole mitenkään asiallisesti selitettävissä tuo väärällä nimellä tallennus.

Ja sanotaanhan sitä että naisen vaisto erehtyy harvoin pettämisasioissa. Oletko yleensä mustasukkainen, miksi halusit ratsata puhelimen? Oliko tilanne jotenkin erikoinen vai onko vain tahtonasi tarkastaa miehen soitteluita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästä kaverista saa vähä olla mustankipee muttu liika rasittaa parisuhdetta yritä saada asia kuntoon

Vierailija
4/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ratsata puhelimen, koska mies tosiaan "jäi kiinni" tästä yhteydenpidosta muutama kuukausi sitten.

Käytiin tuolloin pitkä keskustelu siitä, että mikähän lienee ollut tarve roikottaa entistä treffikumppania elämässä, vaikka suhteemme oli jo täydessä vauhdissa. Mies ei ollut kertonut minulle tästä yhteydenpidosta, vaikka muista naispuolisista ystävistään kyllä.

Mies sanoi alkuun, että ei ollut vain "raaskinut" katkaista yhteydenpitoa (?!). Vielä nykyäänkin on sitä mieltä, että yhteydenpito oli ok, koska vain vaihtoivat kuulumisia, eikä siinä ollut mitään muuta. Mies kuitenkin on myöntänyt sen, että mikäli emme olisi alkaneet seurustella, asiat olisivat luultavasti johtaneet pidemmälle ko. naisen kanssa. En minä kuitenkaan jättänyt exiäni tai hoitojani roikkumaan hollille, kun aloimme seurustella.. Mies on kyllä omien sanojensa mukaan kertonut tälle naiselle, että seurustelee, eikä yhteydenpidosta tulisi mitään muuta.

Halusin siis varmistaa sen, että mies on pysynyt sanojensa takana (eikä ole pitänyt yhteyttä tähän naiseen). Nainen on kuulemma laittanut muutamia viestejä, joihin mies ei ole vastannut. Minulla ei ole aiemmissa suhteissa tai tässäKÄÄN suhteessa ollut tarvetta puhelinratsioihin, mutta nyt asia painoi mieltäni kovasti, minkä vuoksi otin asian miehen kanssa puheeksi. En siis omin lupineni ratsaisi nytkään, kyllä minä sen uskallan miehelle sanoa, että haluaisin varmistua asiasta tätä kautta..

Vierailija
5/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee jos vuoden yhdessäolon jälkeen on jo tuollaista.

Vierailija
6/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt hyvät ihmiset minullekin, että missä se ongelma piilee.. :/

-ap

Vierailija
7/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on kuitenkin sen verran epärehellinen etten jatkaisi suhdetta vaikka olisikin puhtaat jauhot pussissa. Tosi outoa käytöstä että jos tyttöystävä on pahoillaan jostain naiskontaktista niin tämän tiedot muutetaan salanimen alle...

Joko niiden välillä on kuitenkin jotain tai mies ei kulje ihan peruspattereilla...

Voi muuten pitää nykyään yhteyttä eri numerosta, uudesta liittymästä tai prepaidista. Ottamatta pettääkö vai ei, niin tuon numeron yhteydenpidon loppuminen ei kerro mitään. Pitää esim yhteyttä naisen työkännykkään ja oma numero on van varmuuden vuoksi piilotettuna kännykässä. Sori, että maalaan piruja, mutta totesin vain tuonkin vaihtoehdon...

Vierailija
8/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutuu salailemaan/salailee ja sinä epäilet ja olet mustasukkainen. Vuoden jälkeen suhteen pitäisi olla vielä auvoinen.

Vierailija
9/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aikanaan jäänyt kiinni mm siitä että on kysellyt kahville eksäänsä. Minusta tuo ei ole ok, etenkin knu sen tekee salaa ja vihaisena jonkun riidan jälkeen.

Minulle jäi siitä kovat traumat. Miten voidaan enää "normaalisti olla vihaisia" jos joudun joka kerta pelkäämään, että mies pettää kostaakseen riidat tai muuta vastaavaa. Luottamusongelma on ollut aika iso, verrattain tekoon, joka kai sitten vain oli se kahvitteluyritelmä, vähän viestittelyä ja valehtelua niistä.

Nykyään olen vähän väliä paniikin partaalla epäluottamukseni kanssa, ja olen alkanut epäröimään onko tämä todellakin vain minun ongelmani. Nytkin olisi tulossa poikien reissu viroon kahdeksi päiväksi, ja jo valmiiksi harmittaa että joko joudun pyytää miestä jäämään kotiin tai ottamaan minut mukaan, koska en tiedä miten selviäisimme siitä, että hän on Virossa railakkaan viikonlopun, enkä ikinä saisi tietää mitä siellä on tapahtunut...

Eli :D itse olisin epäilevä kyllä tilanteessasi. Mutta en tiedä mitä se auttaisi.Jotenkin pitäisi löytää sellainen asenne, että jos mies on niin typerä, että pettää niin en kai minä sellaista edes haluaisi. Itse kuitenkin haluan pitää mieheni, enkä tahdo minkään tätä pilaavan ja siksi jotenkin koitan itse tukehduttaa kaikki riskit "kunnes luottamus on parempi".

t. vahtaava vaimo

Vierailija
10/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan on vanha kikka...

hah,mua eksä syytti ku mul luki tuija ett se on jonku miehen numero ku ei hää muista ett mul on ketää tuija nimistä kaveria...usutin soittaan tuijalle,ei soittanu.mut hullu mies se oli muutenki...

Vierailija
11/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aikanaan jäänyt kiinni mm siitä että on kysellyt kahville eksäänsä. Minusta tuo ei ole ok, etenkin knu sen tekee salaa ja vihaisena jonkun riidan jälkeen.

Minulle jäi siitä kovat traumat. Miten voidaan enää "normaalisti olla vihaisia" jos joudun joka kerta pelkäämään, että mies pettää kostaakseen riidat tai muuta vastaavaa. Luottamusongelma on ollut aika iso, verrattain tekoon, joka kai sitten vain oli se kahvitteluyritelmä, vähän viestittelyä ja valehtelua niistä.

Nykyään olen vähän väliä paniikin partaalla epäluottamukseni kanssa, ja olen alkanut epäröimään onko tämä todellakin vain minun ongelmani. Nytkin olisi tulossa poikien reissu viroon kahdeksi päiväksi, ja jo valmiiksi harmittaa että joko joudun pyytää miestä jäämään kotiin tai ottamaan minut mukaan, koska en tiedä miten selviäisimme siitä, että hän on Virossa railakkaan viikonlopun, enkä ikinä saisi tietää mitä siellä on tapahtunut...

Eli :D itse olisin epäilevä kyllä tilanteessasi. Mutta en tiedä mitä se auttaisi.Jotenkin pitäisi löytää sellainen asenne, että jos mies on niin typerä, että pettää niin en kai minä sellaista edes haluaisi. Itse kuitenkin haluan pitää mieheni, enkä tahdo minkään tätä pilaavan ja siksi jotenkin koitan itse tukehduttaa kaikki riskit "kunnes luottamus on parempi".

t. vahtaava vaimo

mieheni suuttui jostain täysin kuvitellusta nettijutusta, siis eräällä foorumilla eräs miespuolinen nikki - hitto, saattaa olla nainenkin, mistä niistä tietää - vastaili jokaiseen viestiini ja jossain lapsellisessa "ketä panisit" -ketjussa mainitsi minut, joten mieheni oli varma, että olin itse rohkaissut tätä kaveriä tuollaiseen toimintaan tai jopa tapaillut häntä. itse asiassa viestittelin tälle ihmiselle ystävällisesti, etten toivo sen kaltaisia juttuja.

mies lähti päivän varoitusajalla tämän riidan jälkeen messumatkalle viroon kavereitten kanssa ja toi tuliaisina sukupuolitaudin.

miehen oma mustasukkaisuus loppui tuohon, tai ainakaan hän ei enää tuo sitä esiin, mutta kyllä minulla meni luottamus täysin. emme eronneet, vaan yritimme parantaa sitä mitä parannettavissa oli, mutta edelleen, kaksi vuotta myöhemmin kiristelen hampaita, jos mies mainitsee jonkin reissun näitten tiettyjen kavereitten kera.

Vierailija
12/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulle on siis täysin ok, että miehellä on naispuolisia ystäviä, monista heistä pidän ihan aidosti itsekin. Mutta kun mielestäni tässä nyt ei ole kyse siitä..

ap

Vierailija
13/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on ihan sama mitä ukko tekee.koska ei se oo mun oma.nussikoo ja jutelkoo .ihan sama.vituttaa muutenki:D

Vierailija
14/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulle on siis täysin ok, että miehellä on naispuolisia ystäviä, monista heistä pidän ihan aidosti itsekin. Mutta kun mielestäni tässä nyt ei ole kyse siitä..

ap

että miehesi on tietoisesti valehdellut ja johdattanut sinua harhaan. Oli syy siihen mikä tahansa, ei lupaa hyvää miehestä ja suhteen tulevaisuudesta.

Vierailija
15/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan uteliaisuudesta ulkopuolisena tarkkailijana tuli mieleen, että eikö elämä olisi toooosi paljon helpompaa, jos ihmiset ei hyppäisi joka sängyssä? Siis deittailtaisi ja seurusteltaisi puolen kaupungin kanssa ennen kuin uskaltaa sitoutua johonkuhun.

t. yksi joka odotti sitä oikeaa

Vierailija
16/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kenen kanssa ennen suhteemme alkua on hänen oma asiansa eikä kuulu mulle olenkaan. Olisin hyvin epäileväinen jos mies ei olisi lainkaan tekemisissä ihmisten kanssa, joita on tuntenut ennen minua, jos hänellä ei olisi menneisyyttä.

Ap:lla on nähdäkseni ongelma itsensä, ei miehen kanssa. Myös ap: miehellä taitaa olla aikamoinen ongelma mustasukkaisen ap:n kanssa.

Vierailija
17/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tosiaan ihan sama, ketä mies on deittaillut ennen minua. Mutta jos avopuolisolta pitää salata tämmöisiä ex-deitti-tuttavuuksia, niin mielestäni se ei ole oikein. Kaikkien kaverien ei tarvitse olla yhteisiä, mutta kyllä kaikista kavereista pitää pystyä mielestäni kertomaan.

Voi jos voisikin vain päättää, että NAPSIS, nyt tämä asia ei enää minua vaivaa.. Mutta kyllähän se puijaaminen vaivaa, minkäs sille voi..

ap

Vierailija
18/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle tekstaili kans kaiken maailman naikkoset meidän suhteen alussa (siis vanhat deitit). Mies ei ollut poistanut heidän nimiään puhelimesta juuri siitä syystä, että tietää kuka sieltä milloinkin tekstaa. Kyllä ne lopulta lopetti tekstailun, kun eivät saaneet vastakaikua..

Vierailija
19/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut viimeks yhteydessä exään pari kuukautta sitten, syynä on se että meillä on yhteinen lapsi.

Vierailija
20/20 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt hyvät ihmiset minullekin, että missä se ongelma piilee.. :/ -ap

Se ongelma piilee siinä miehessä. Se ei ole rehellinen eikä tule koskaan olemaankaan. Se etsii jatkuvasti jotain muuta/parempaa. Usko pois, kokemusta on. Lähde nyt ennenkuin tuhlaat aikaas yhtään enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi