Miksi noita huippumallikisaajia pitää kiusata hiusten leikkuulla?
Törkeää jos vuosia kasvatettu pitkä tukka pätkäistään lyhyeksi.
Kommentit (16)
ei varmaan parane lähteä huippumallikisaan, tai ylipäätään alalle, jossa työnantaja määrää ihmisen ulkonäöstä ;)
joille tukanleikkaus on maailman kauhein asia? Eikö ne muka ole aiemmin katsonut huippista ja tiedä, että se muodonmuutos tulee? Vai luuleeko ne, että niiden hiirenimemä, kaksihaaraisia täynnä oleva epämääräinen hiuspehko saisikin stylistilta armon?
Tosi hyvät tukat tuli tänään muuten kaikille!
Osan hiukset vaan on niin järkyn huonolaatuiset, että pakkokin leikata. Muut onnistuivat huippareissa, mutta Stephanien kohdalla meni vähän metsään.
kynittiin kamaliksi ja sitten putosi pelistä. Ei sopinut yhtään se hiusmalli.
kynittiin kamaliksi ja sitten putosi pelistä. Ei sopinut yhtään se hiusmalli.
monipuolinen, muttei tylsä;) Naurattaa kun ne aina tihrustaa itkua kun tukkaa lähtee...voi luoja..
Työnantaja päättää siitä, miltä näytät. Mallin työ on myydä työnantajan tuotetta ulkonäöllään, ei olla kaunis. Jos ei miellytä, mallin työtä ei kannata harkita.
Ensin pilataan hiukset, ja sen jälkeen lähetetään kotiin. Kestää vuosia, että hiukset ovat jälleen samanpituiset kuin ennen leikkausta. Tietty itse lähti tuonne mukaan, mutta esim. tää suosikki-Saara sai pitää pitkät hiuksensa.
Musta se Iran (?) uus tukka oli ihan järkyttävä, tuli 10 vuotta ikää lisää.
itse varaamaan ajan luottokampaajalleni ja sanonut että tee sille sitten mitä tykkäät. Ja mulla oli silloin paksu tukka peffaan saakka.
Ja tyytyväisenä olen ulos tullut, olkapäille ulottuvilla kiharoilla.
Moni noista ei taida tajuta, että se muodonmuutos oikeasti on hyvä ja vanha tukka joutaakin lähteä. Ihme itkupillejä, ei sovellu alalle, jos ei kestä että ulkonäkö on muotoiluvahaa oleva työväline!
Se on vallankäyttöä
Koittakaa nyt jo tajuta, mitä malli tekee työkseen ja kenen laskuun.
Nuo ulisijat ekaksi pihalle kasvaamaan...
Koittakaa nyt jo tajuta, mitä malli tekee työkseen ja kenen laskuun.
Jos hiustenleikkuu alkaa itkettää, on valinnut väärän uran...
ne ovat minulle todella tärkeät. Ja ovat hyvännäköiset myös. Mutta en menekään tuollaisii ohjelmiin, kyllä siellä pitää suostua kaikkeen!
Lyhyt tukka on särmikkäämpi.