Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitajaa paikalla?!

Vierailija
15.04.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa leikattiin tänään kaksi hammasta paikallispuudutuksessa jossa annettiin myös adrenaliinia. Lisäksi olen syönyt paljon Buranaa sekä psyykelääkkeeni josta hammaslääkäri tietää.

NYT olen todella väsynyt mutta en saa unta. Pirteä ja todella levoton olo, vaikka haluaisin nukkua. Mistähän voi johtua?!

Vierailija
2/7 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallispuudutteen yhteydessä.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kuulemma käytetään joskus paikallispuudutteen yhteydessä.



ap

Vierailija
4/7 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adrenaliini supistaa verisuonia ehkäisten näin verenvuotoa. Taitaa vain aika parantaa tuon olosi ts. kun liiat aineet häipyvät elimistöstäsi.



Parempaa vointia!

Vierailija
5/7 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nämä ylikierrokset johtuvat adrenaliinista? Ja nukun vasta silloin kun väsyttää, ei tarvitse ottaa yhteyttä mihinkään?



ap

Vierailija
6/7 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan apuaine, ei tee anna mitään lisäpotkua, supistaa verisuonia, ettei tulisi niin paljon vuotoa hammaslääkärillä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain kierroksilla? Oikeesti... Joo: nuku kun nukuttaa ja siihen asti heilut pystyssä

.