Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abtronic

Vierailija
26.04.2010 |

Toimiiko tuo tv:ssä mainostettava laite? Litistyykö vatsa? Auttaako ns. ylimääräiseen nahkaan?

Mä itse oon 164cm pitkä ja painan 54kg, eli en tosiaan ole ylipainoinen, raskauden jälkeen olen ruvennut välittämään ulkonäöstäni enemmän kuin ennen ja nyt haluaisin hyvät vatsalihakset ja eroon erittäin pienestä maharöllykästä :)

Tällä hetkellä teen n5km vaunulenkkejä päivässä, poljen stepperillä painojen kanssa ja teen vatsalihaksia n.50kpl päivässä.

Kysymys siis kuuluu, että toimisiko minun tilanteessani tuo laite? Tavoitteena siis oikeasti kiinteä vatsa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään kokemuksia? Harmi.

Vierailija
2/4 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin veljelleni, ehkä se hänellä toimisi vähän paremmin, kun mulla on niin paksu rasvakerros mahassa :D:D

Mutta siis se vaatii aikaa toi abtronicci, yhtä paljon kuin oikea kuntoilu. Ei se 10 minuuttia mitä mainostetaan ole se totuus, kun sulla on monta ero kohtaa mitä sun pitää treenata se 10 minuuttia. mulla ei yksinkertaisesti hermot kestäny sitä "paikallaan" oloa ... oishan siinä voinnu tehhä vaiks mitä, mut halusin keskittyä treenaamiseen, niin hassulta kuin se tuntuukin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat tietää jotakin..? vastaan parhaani mukaan :)

t. 3

Vierailija
4/4 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä onko sulla paljon sitten ylipainoa? Ja saitko mitään tuloksia aikaan?

Oon aika skeptinen ton laitteen suhteen mutta haluun kyllä tosta alavatsalta ylimääräsen nahan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme