Riittäiskö sulle seksi ilman orgasmeja?
Tekisit ne itseksesi.
Kommentit (31)
Ennemmin olisin ilman seksiä. Yhdynnässä minulla on vaikeaa saada orgasmia, mutta mieheni tekee sen suulla tai käsin. Usein niin, että hän nuolee hellästi klitoristani ja orgasmin hetkellä työntyy sisään ja molemmat nautimme. Joskus mieheni työntää sormensa anukseeni. Yritän sitä aina häpeässä vastustella, mutta hän ei anna periksi.Joskus orgasmissa mieheni työntyy anukseeni, purkautuu ja me molemmat vain huudetaan..
Jos suostuisin huonoon seksiin ja olisin vain miehen tyydyttäjä, koko touhu alkaisi vain ällöttään. Lopulta vihaisin koko touhua, ja eläisin selibaatissa. Niin kävi eksän kanssa.
Jää tosi pettynyt olo sen harvan kerran kun niin käy. Mies kyllä tekee parhaansa, että ollaan molemmat tyytyväisiä.
Mutta eipä ole sattunut moista enää vuosiin.. mieskin tietää jo kaikki jipot ja jekut ;)
.. mikäli olisi toistuvaa. Joka kerta ei tarvitse tulla, enkä haluakkaan, mutta tyystin ilman en tulisi toimeen. Edellisessä pitkässä suhteessani tilanne oli juurikin niin että seksin tarkoitus oli vaan tyydyttää miestä, ja viimeinenkin yrittäminen asian parantamiseksi katosi kun mies ilmoitti minun orgasmini tuottamisen olevan niin vaivalloista että ei jaksa (onhan se toki hieman pidempi prosessi kuin miehen sisään ulos ja ravistus).
Ei siinä sitten tehnyt mieli enää seksiä ollenkaan, vaan ajatuskin ällötti. Mies oli muutenkin todella epäseksuaalinen eikä osannut tehdä aloitetta. Itse tunsin sen turhaksi kun en siitä seksistä mitään koostunut. Yllättäen loppui se suhde.. :)
Onneksi, sillä nykyistä miestä haluan valtavasti ja hän minua, eikä hän jätä myöskään minua huomioimatta petipuuhissa.
seksikumppani (esim. vaati aina saada olla samassa asennossa), etten saanut hänen kanssaan orgasmia kertaakaan. Oman mieheni kanssa nautin täysillä ja 12 vuodessa seksielämän on vain parantunut. Joskus, kuten tässä tapauksessa, kyse on puhtaasti miehen "laadusta". Ei voi olla hyvää seksielämää sellaisen surkulimiehen kanssa, joka ei ihmisenä ole sinut itsensä kanssa eikä oikein koskaan ole oppinut elämään.
en tyytyisi sellaiseen elämään, ja onneksi en tyytynytkään. Kenenkään naisen ei pitäisi!
mutta toistuvasti en. Saan yhdynnässä orgasmin oikeastaan vain silloin, kun itse olen päällä, mutta onneksi miehelläni on muitakin keinoja saada mut laukeamaan :)
Lasten isän kanssa sain kerran, viimeisimmän miesystävän kanssa joka kerta kahta ekaa kertaa lukuunottamatta, mutta hänenki kanssaan vain nuolemalla. Eli ankea tulevaisuus seksin saralla jatkuu, omin sormin onneen vain.