Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittäiskö sulle seksi ilman orgasmeja?

Vierailija
26.04.2010 |

Tekisit ne itseksesi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isän kanssa sain kerran, viimeisimmän miesystävän kanssa joka kerta kahta ekaa kertaa lukuunottamatta, mutta hänenki kanssaan vain nuolemalla. Eli ankea tulevaisuus seksin saralla jatkuu, omin sormin onneen vain.

Vierailija
22/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin olisin ilman seksiä. Yhdynnässä minulla on vaikeaa saada orgasmia, mutta mieheni tekee sen suulla tai käsin. Usein niin, että hän nuolee hellästi klitoristani ja orgasmin hetkellä työntyy sisään ja molemmat nautimme. Joskus mieheni työntää sormensa anukseeni. Yritän sitä aina häpeässä vastustella, mutta hän ei anna periksi.Joskus orgasmissa mieheni työntyy anukseeni, purkautuu ja me molemmat vain huudetaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostuisin huonoon seksiin ja olisin vain miehen tyydyttäjä, koko touhu alkaisi vain ällöttään. Lopulta vihaisin koko touhua, ja eläisin selibaatissa. Niin kävi eksän kanssa.

Vierailija
24/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää tosi pettynyt olo sen harvan kerran kun niin käy. Mies kyllä tekee parhaansa, että ollaan molemmat tyytyväisiä.

Vierailija
25/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä ole sattunut moista enää vuosiin.. mieskin tietää jo kaikki jipot ja jekut ;)

Vierailija
26/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mikäli olisi toistuvaa. Joka kerta ei tarvitse tulla, enkä haluakkaan, mutta tyystin ilman en tulisi toimeen. Edellisessä pitkässä suhteessani tilanne oli juurikin niin että seksin tarkoitus oli vaan tyydyttää miestä, ja viimeinenkin yrittäminen asian parantamiseksi katosi kun mies ilmoitti minun orgasmini tuottamisen olevan niin vaivalloista että ei jaksa (onhan se toki hieman pidempi prosessi kuin miehen sisään ulos ja ravistus).

Ei siinä sitten tehnyt mieli enää seksiä ollenkaan, vaan ajatuskin ällötti. Mies oli muutenkin todella epäseksuaalinen eikä osannut tehdä aloitetta. Itse tunsin sen turhaksi kun en siitä seksistä mitään koostunut. Yllättäen loppui se suhde.. :)

Onneksi, sillä nykyistä miestä haluan valtavasti ja hän minua, eikä hän jätä myöskään minua huomioimatta petipuuhissa.

Vierailija
27/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitsisi moista edes miettiä...

Vierailija
28/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikumppani (esim. vaati aina saada olla samassa asennossa), etten saanut hänen kanssaan orgasmia kertaakaan. Oman mieheni kanssa nautin täysillä ja 12 vuodessa seksielämän on vain parantunut. Joskus, kuten tässä tapauksessa, kyse on puhtaasti miehen "laadusta". Ei voi olla hyvää seksielämää sellaisen surkulimiehen kanssa, joka ei ihmisenä ole sinut itsensä kanssa eikä oikein koskaan ole oppinut elämään.

Vierailija
29/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tyytyisi sellaiseen elämään, ja onneksi en tyytynytkään. Kenenkään naisen ei pitäisi!

Vierailija
30/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toistuvasti en. Saan yhdynnässä orgasmin oikeastaan vain silloin, kun itse olen päällä, mutta onneksi miehelläni on muitakin keinoja saada mut laukeamaan :)

Vierailija
31/31 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan orgasmeja aika harvoin.