Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroko edessä...

Vierailija
25.04.2010 |

Mieheni ei kestä, kun en hänen mielestään tee kotona tarpeeksi hommia. Meillä on 6 lasta ja iso talo. En saa pidettyä paikkoja siisteinä. Lapset sotkevat ja jättävät vaatteita, leluja yms hujan hajan. Myönnän kyllä, että minulle on aikalailla myrkkyä kaikki kotityöt, mutta joka päivä kylläkin leipätyön lisäksi teen kotona jotain hommia. Mieheni on lopen kyllästynyt minuun ja jatkuvasti pahallla tuulella. Välit on ollut jo muutaman vuoden ajan aika kireällä ja viimeisin puolen vuoden aikana on yritetty kovasti parantaa, mutta nyt taas tuli viikonloppuna takapakkia hurjasti, kun sain kuulla 'laiskuudestani'. En voi muuttaa itseäni. Just yks päivä sanoin miehelleni, että alan olla uupumuksen partaalla. Mies vain tuumas, että hän on odottanut milloin parannun vuosia kestäneestä uupumuksesta. Käytössä minulla on ollut jo muutaman vuoden ajan masennuslääke. Tilanne on tosi hankala. Olen yrittänyt miestäni saada jonnekin parisuhdeterapiaan yms mutta hän ei suostu lähtemään minnekään. Yhteistä aikaa meillä on erittäin vähän, sekin varmaan vaikuttaa.... :( :( :(

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies myös.

Hyvinkin pienen lapsen voi opettaa viemään lelut paikoilleen kun ei enää leiki, astiansa pois pöydästä jne.

Puhumattakaan isommista lapsista jotka voivat osallistua jo muihinkin kodin hommiin.

Eihän 8-hengen taloudessa voi kaikki siivoaminen olla yhden ihmisen harteilla!

Meidän muutamassa tuttavaperheessä olen ihmetellyt sitä kun lapset eivät millään lailla osallistu siivoamiseen. Perheen äiti on kuin joku

taloudenhoitaja/siivooja.

Johan sen nyt järkiki sanoo ettei sellainen yhtälö toimi.

Vierailija
42/46 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sinne naulakkoon eikä kuraeteisen lattialle!!!!! Mutta kun ei mene perille... Kuulossa vissiin lapsilla pahasti vikaa. Samoin reput jää kuraeteisen lattialle. Likaiset vaatteet jää lattioille. Ja muutkin tavarat on tapana lapsilla jättää siihen mihin tuovat. Minä en jaksais koko ajan olla nalkuttamassa noista asioista... Helpompi sit itse keräillä kuin koko ajan paasata samasta asiasta. Vaikka eihän ne lapset muuten sitä opi. Nii-in. Kunpa tietäiskin et onko oikeasti miehessäni nyt vikaa vai olenko minä vain niin superlaiska vai missä oikein mättää :(:(:(:(... -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeron esille. Kauhea kynnys alkaa soitteleen. Ja en jaksais selittää taas kaikkea sinne. Miksei vois olla jatkuvasti yks ja sama henkilö kelle vois mennä jos apua tartteis.... Syksyllä kävin siis siellä akuuttivastaanotolla mtt:ssa. Sieltä sanoivat et jos jatkossa tarvii keskusteluapua niin soitella tuonne perheneuvolaan. -ap-

Vierailija
44/46 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on, niin hankkikaa sellainen, ehdottomasti. Miten miehesi osallistuu kotitöihin?

Kun esikoinen syntyi, niin mies oli siinä käsityksessä, että kun olen kaiken päivää kotona, niin toki teen myös kaikki kotityöt!!!! HAH! minä pyykit, sinä tiskit ja yhteinen siivous kerta viikkoon.

Vierailija
45/46 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en siis ole päivisin yleensä kotona, vaan töissä toisen palveluksesssa.Nyt ooon saikulla. Kateellisenä luen esim miehen veljen vaimon fb:stä kuinka siellä mies tekee viikkosiivousta yms.... Minustakin olis mukava, että pidettäis joskus yhteinen siivouspäivä, mutta ei kun ei. -ap-

Vierailija
46/46 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän