Maija vilkkumaa laulo pleipäkkinä, huomasitteko?
Kommentit (21)
"Lauloi" pikemminkin määki pleipäkkinä.
Telkkarin jossaki pikakonsertissa? Usein laulavat playbackina juurikin semmoisissa tapahtumissa missä esitetään vain muutama kappale. Ja varsinkin jos tulevat suoraan edellisen päivän keikalta yms. Näin olen kuullut musiikkimailman ihmisten kertoneen.
olipa todella, siis todella noloa.
Tiedän juu, että joskus lauletaan playbackina, mutta pitäshän tuolla olla tekniikka kunnossa.
Laulajan ja ennen kaikki yleisön aliarvioimista.
Olen närkästynyt.
itse en surffailulta sitä huomannut :)
Tavallistahan tuo on....
Kylläpä oudoista asioista närkästyt... Samalla voit vetää palkokasvin hengityselimistöösi jokaisen muunkin ohjelman takia, joihin artisteja pyydetään yksi biisi esittämään.
kiinnittikö kukaan huomiota sen mahaan?
jos vedetään pb:nä, niin pliis, koittaisivat laittaa
edes äänen synkkaan, oli siis todella jo omituisen näköistä. Sama kun laittaisi jonkun biisin mankasta soimaan ja hyppelisi siinä mukana.
Mutta ei mun närkästyminen ole vakavaa laatua. Taidan pystyä tämänkin jälkeen hyviin yöuniin.
Kylläpä oudoista asioista närkästyt... Samalla voit vetää palkokasvin hengityselimistöösi jokaisen muunkin ohjelman takia, joihin artisteja pyydetään yksi biisi esittämään.
mahaan kiinnitin huomiota, oisko toinen tulossa?
"lauloi" Anna Abreukin viime viikolla playbackinä!
Siellä ovat kaikki vierailevat artistit laulaneet playbackinä, kun miksausmahdollisuutta ei ole!
Maijan kunniaksi on mainittava, että hän ei selvästikään ole tottunut playback-laulamiseen (niin kuin itseään kunnioittavan artistin ei kuulukaan), eikä siksi näyttänyt kovinkaan uskottavalta. Eipä siihen uskottavuuteen oltu muutenkaan panostettu, rumpali ei ollut kopissa jne.
Itse kanssa mietin, olisiko toinen lapsi tulossa...
Ihan käsittämättömän huonosti vaan tehty toi kuvaus ja show, koska se näkyi niin selvästi, että playbackina meni.
Ei ole Maija raskaana, satun erinäisistä syistä tietämään. Uskomattoman karismaattinen nainen ja Suomen parhaita laulaja-lauluntekijöitä!
pää oli välillä metrin päässä ja eri suuntaan mikistä ja ääni vaan kuuluu tasaisena.
Nuo pleipäkit tuntuu jotenkin niin kornilta, kuin jotain koulunäytelmää seuraisi.
"...Sen lisäksi musta on hauskaa mennä tuommoisen formaattiohjelman keskelle esittelemään toisenlaistakin musiikkia - toki playbackina (muista, että live-esitys televisiossa vaatiin ihan hirveästi aikaa ja lisätekniikkaa, ja nuo artistivedothan on tietysti sivuosassa tuolla, live ei yksinkertaisesti oo mahdollinen), mutta silti alunperin sinne levylle analogisesti ja rock-asenteella vedettynä! ... Televisiossakin ollaan oltu livenä ja tullaan olemaankin. Musta playback on aina singbackia parempi vaihtoehto televisiossa. Live on tietysti paras, sitä ei ollut tarjolla."
sitä että, laulu tulee livenä, taustamusiikki nauhalta. Googlestakin oisit löytänyt melko nopeasti.
Mun maailma romahti!!!!