Lue keskustelun säännöt.
Voinko laittaa toisen kankaisen vuodesohvani parvekkeelle? Homehtuuko se heti eka talvena?
25.04.2010 |
Ostan uudet sohvat. Toinen vanhoista on kuitenkin vielä käyttökelpoinen.
Kommentit (3)
Keväällä nostimme sen uuden sohvan alta pois. Eli yhden kesän siinä oli hyvä istua ulkona, syksyllä kun tuli märkää niin alkoi home kukkia. Sitten se sai lähteä jätteenpolttolaitokselle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja kas kummaa, ei ole lainkaan homehtunut. Ihmetelty asiaa itsekkin.
pyydä kierrätyskeskusta hakemaan pois.