Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä olen pettynyt ja surullinen.

Vierailija
25.04.2010 |

Nyt jää eräät juhlat juhlimatta, koska asianomaiset päättivätkin yllättäen pitää lapsettomat juhlat.

Ymmärrän asian tietysti, mutta me emme saa erityislapselle järjestettyä hoitoa ja näin ollen juhlat jäävät meidän osalta juhlimatta.

Kyseessä sukujuhlat, joihin olemme kaikki aina voineet ottaa lapset mukaan ja joiden läsnäolo ei tunnelmaa ja juhlimista ole koskaan pilannut.

Miksi toisille on aina selvää, että lapsille järjestyy hoito helposti?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itseäni kyllä virkistää, kun edes joskus voi juhlia myös ilman lapsia.

Jos hoito ei järjesty, sitten se vaan ei järjesty. Tehkää perheen kanssa keskenänne jotain kivaa.

Vierailija
2/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen on erityislapsi? siis aika usein täällä mainitaan, mutta en vieläkään tiedä...

ja on se harmillista että ette pääse, eli järjestäkää omat bileet =DD ja eikö miehesi voi jäädä? jos sä voisit päästä tuulettumaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minulla ole tarve kehittää tilalle mitään muuta.

Surettaa, etten pääse juhlimaan läheisen syntymäpäiviä.

Ja erityislapsella tarjoitan kehitysvammaista lastani

Vierailija
4/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sukulaisillesi viesti ja kysy, voisitteko järjestää lapsille yhteishoitoa.

Vierailija
5/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mies niin eikö se voi hoitaa lasta? Jos se juhlakalu on eri mieltä siitä, onko lapsista ollut rasitetta aiempina vuosina, vaikkapa sen suhteen ettei silloin voi juoda alkoholia juurikaan.

Vierailija
6/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juhlakalu haluaa pitää kosteat juhlat. Eihän sellaisiin oikein lapset sovi. Ajattelee siis lasten parasta.

Vierailija
7/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus järjestää juhlat mieleisekseen. Tiedän perheitä jotka juhlivat nelikymppisiään niin että pistävät omat lapsensa hoitoon muualle.

Jos on kyseessä kosteat juhlat niin on parempi ettei lapset ole paikalla.

Vierailija
8/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat SINULLE tärkeät? Vai jäätkö nyt mielenosoituksellisesti pois, kun lapsesi ei pääse mukaan?

Vierailija
9/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlan järjestäjä saa kyllä päättää, millaiset juhlat haluaa. Ja ei kaikille ihmisille tule edes mieleen miettiä, että "millaiset juhlat toiset haluaisivat minun järjestävän? Teenpä sellaiset!"

Sinä järjestät itse omat juhlasi ja olet surullinen ja pettynyt, jos muut eivät noudata sinun toivettasi silloin.

Mun mielestä ei ole väärin haluta omista kemoistaan kosteita. Väärin olisi kutsua kokonaisia perheitä ja sitten järjestää kaameet ryyppykekkerit.

Vierailija
10/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ettei lapset pääse vai se ettet halua mennä sinne ilman miestä (jos siis ei lastevahtia) vaiko se ettet pääse juhliin jos ei miehesi ole mukana?

Vierailija
11/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus pitää ihan sellaiset juhlat kuin haluaa. Kuten muut jo ehdottivat, mene yksin, jos ei hoito muuten onnistu.

Vierailija
12/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä oli mun sukulaisen juhlat, niin menisin yksin ja mies jäisi lasten kanssa kotiin. Turha tuosta on numeroa tehdä. Ja jos miehen sukulainen pitäisi vastaavat, niin sitten mies menisi ja minä olisin kotona. Kyllä kai pariskunnat voi juhlia erikseenkin.

Vierailija
13/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin kyllä ääneen, että mies ei päässyt kun piti jäädä lasta hoitamaan

Vierailija
14/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenvahti-apua? Oletko käynyt kaikki sukulaiset, ystävät yms. läpi eikä kellekään käy? MLL? Miten olette hoitaneet tilanteet aiemmin kun on ollut joku pakollinen meno, johon ette ole voineet lasta viedä?

Vierailija
15/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin kyllä ääneen, että mies ei päässyt kun piti jäädä lasta hoitamaan

Ai ikäänkuin protestina siitä, että juhlat ovat lapsettomat?

Vierailija
16/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt yhtäkkiä ei olekaan. Kyllähän sen ymmärtää että sellaisiin juhliin olisi mielummin menemättä jos joutuisi yksin menemään. Tuskin kuitenkaan kaikki muutkaan saavat lapsia hoitoon?

Vierailija
17/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt yhtäkkiä ei olekaan. Kyllähän sen ymmärtää että sellaisiin juhliin olisi mielummin menemättä jos joutuisi yksin menemään. Tuskin kuitenkaan kaikki muutkaan saavat lapsia hoitoon?

edellisvuosien "lapsellisista" juhlista.

Vierailija
18/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kanssa hieman vaikeaa ymmärtää narinoita tällaisesta asiasta. Nosta nyt ap itsesi sieltä itsesäälin suosta, ja lähde bileisiin yksin. Jos se ei käy sinulle, jatkat hoitajan etsintää kunnes löydät sellaisen.

On turha olettaa, että kaikki juhlat ovat koko perheen juhlia, ja mielestäni hyvä niin. Marttyyriksi on turha heittäytyä siksi, ettei saa ottaa lapsiaan mukaan.

Vierailija
19/19 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asian pohtimisesta teille.

Taitaa olla niin, että yksin menen ja täytyy sitten jäädä yöksi. Toivottavasti pääsen jonkun kyydillä, koska meillä on vain yksi auto ja se täytyy jättää kotiin.