Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää erotiikka meillä

Vierailija
22.01.2009 |

Ei seksiä ei erotiikka 4.5 vuoteen ainoa korvike fleshlight kuinka moni mies on varmaan samalla yksiraiteisella radalla.Voi kuinka kaipaan naista jota hyväilä jota sukotella jota katsella alasti rakastella tuntea kuinka nainen hyväilee kiihottuu haluaa nauttii

Suhde veli sisko suhde samassa sängyssä erillään joskus herään siihen että käsi on hakeutunut vaimon vartakolle hyväillen sitä mutta se työnnetään pois monta vuotta yritin kyselin koitin keskustella ehdotin terapia mutta ei kerroin että haluan häntä en jatkuvaa itsetyydytysta yksinn ehdotin että jos hän ei halua niin voisimeko pelkästään käsin tydyttää toisismme ei ei käsin ei suuseksiä mistä kaikki johtuu hän ei tiedä koetan ymmärtää mutta en enää kohta jaksa ymmärtää.

En enää kysele en jaksa en välitä joskus katson vainoan ihailleen tunnen vetoa muistan miten oli haluaisin mutta sen tunteen sammutan koska tiedän että se vaikeuttaisi hänen olotilaa en halua sitä

ITSETYYDYTYS YKSIN oman käden kanssa ei mukavaa aina kyllästyminen ostin tekopimperon fleshlightin olen naimisissa ja rakastelen tekopimperoa

voiko huonommin mennä tosin se tuntuu yllättävä kyllä kun sen lämmittää vedessä aidolta se on tiukka kostea lämmin sitä voi rakastella eri asennoissa

koska vaan siihen voi laueta aina uudestaan ja uudestaan mutta se ei ole Nainen se ei hyväile pidä sylissä se ei kiihotu se ei kuiskaa korvaan helliä sanoja se ei halua se ei ...........................................................................................

Muuten tuntuu että olen hukannut suhteessa sen jonkun ennen joskus niin tärkeän antamisen ja saamisen tuntuu tyhjältä en haluaisi mennä vieraisiin kaipaan vaan niin naista välitän vaimostani nykyään tuntuu vaan että en aina jaksa välittää ja siitä on huono omatunto näin meillä entä muikka olisi mukava kuulla................................

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis erotiikka.Meillä sitä ei myöskään enää ole.Vain itsetyydytyksen merkeissä.Toivottavasti vielä joskus onnistuisi vaimon ja minun välillä.Tsemppiä kaikille veljille.

m44

Vierailija
62/104 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään

m38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kohtalotovereita ja varmaan vielä enemmän niitä jotka eivät näille palstoille eksy ihmettelemään asiaa. Sama juttu, seksi hiipui lasten saamisen myötä ja parisuhdehan se siinä sivussa pikkuhiljaa koki kuoleman. Vaimo täytti oman mielihyvän tarpeensa kaikella muulla kuin meidän välisellä läheisyydellä ja keskinäisellä kanssakäymisellä. Itse jaksoin kitua seksittömässä tilassa vuosia, hymy hävisi kasvoilta ja asia alkoi puristamaan todella pahasti. Seksiä oli tyyliin joka toinen kuukausi useamman vuoden ajan ja silloinkin se oli useimmiten yksipuolista toisen puolittaista tyydyttämistä - kannattaa mielluummin tyytyä omaan käteen kuin tuntea itsensä epähalutuksi toisen toimesta. Asia nostettiin pöydälle useampankin otteeseen mutta puhuminen ei auttanut mitään - pitäisi myös tehdä asioille jotain. Niin ja pariterapiaakin kokeiltiin, se loppui siihen kun päästiin aiheeseen seksi ja sen puuttuminen parisuhteesta - vaimo sanoi tekevänsä asiallejotain mitä ei sitten koskaan tehnyt. Ja aivan sama kuinka paljon tyhjentelet pesukoneita, viikkaat pyykkiä, hoidat lapsia, hierot jalkoja tai tingit omista menoista, tämä ei pelastanut mitään. Lopulta kyllästyin ja hain eroa vaikka perheen hajoaminen sattuu todella pahasti. "Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta" lauloi Junnukin aikoinaan - näin se todellakin on. Olisin vaan tajunnut lähteä aikaisemmin.

M39

Vierailija
64/104 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi päätellä paljon. Ei välimerkkejä, ei isoja kirjaimia, yhteen pötköön koko paska. Jos olet yhtä sivistynyt muissakin elämän osa-alueissa, en ihmettele yhtään, että vaimosi on kyllästynyt jo aikaa sitten.

M31

minäkin. Huh, mikä mies kirjoituksen puolesta. Koulut jääneet kesken jo ala-asteella.

Vierailija
65/104 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se kauhea pilkkuviilari tuli.Sille on kieliopilliset seikat tärkeimpiä kun ihmisten hätä.Mahtaakohan miettiä rakastellessa onko huutomerkki oikeassa reiässä että suututtaa tommoset.

n43

Vierailija
66/104 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Siperia opetta mies31 että pilkut voi laitta tai jättää laittamatta se on katsos elämänhallintaa suosittelen sinullekin löysää pipoa.

Samaa mietin

voi päätellä paljon. Ei välimerkkejä, ei isoja kirjaimia, yhteen pötköön koko paska. Jos olet yhtä sivistynyt muissakin elämän osa-alueissa, en ihmettele yhtään, että vaimosi on kyllästynyt jo aikaa sitten.

M31

minäkin. Huh, mikä mies kirjoituksen puolesta. Koulut jääneet kesken jo ala-asteella.

n34

Vierailija
67/104 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä pilkunviiilari.

Vierailija
68/104 |
11.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...laitetaanpa kuitenkin viestiä.

Toivottavasti olet löytänyt uuden suunnaan elämässäsi.

Itse olin samantapaisessa tilanteessa n. kymmenen vuotta sitten. Se tilanne päättyi eroon. Valitettavasti eroon vasta sen jälkeen kun olin tavannut naisen joka herätti eloon ikäänkuin horroksessa olleet eroottiset tunteet minussa. Koettuani nämä voimakkaat elvyttävät tunteet, päätin että en palaa takaisin siihen tilanteeseen missä olin elänyt vuosikausia löytämättä ratkaisua.

Se tilapäinen suhde ei johtanut sen pitempiaikaiseen yhdessäoloon, mutta sai minut vakuuttuneeksi siitä että paluuta entiseen en halunnut.

Jälkiviisaana voin nyt sanoa että olisi pitänyt erota ennenkuin ulkopuolinen suhde syntyi.

Nyt täytyy vain pitää huolta siitä että ei toista samoja virheitä.

Ilmoittele miten menee

Vierailija
69/104 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin omasta elämästäni, sillä erotuksella että minä olen nainen. En yleensä koskaan kirjoittele tänne palstalle mutta nyt on pakko kommentoida että tarinani on surullisen samankaltainen.

Mieheni käyttäytyi juuri samoin liitossamme, en saanut huomiota ja minusta tuntui myös että hän täytti mielihyvänsä ihan muilla keinoin kuin yhteisellä läheisyydellä. Olin tarpeellinen mutta en rakastettu. Seksiä oli tajuttoman harvoin, pari kertaa vuodessa (silloinkin aina minun aloitteestani) ja kerran mieheni jopa sanoi minulle että minussa on jotain vikaa kun haluaisin pari kertaa viikossa... Että asiaa pitäisi kuulemma tutkia??? Terapeutilla mekin kävimme ja kävi juuri samoin kuin teilläkin, että mies lupasi että asiat muuttuvat. No eivät todellakaan muuttuneet.

Eroa hain minäkin lopulta ja vaikka se perheen hajoittaminen sattui (kuten sinäkin sanoit) niin nyt alkaa vähitellen näyttämään siltä että elämä kuitenkin kantaa. Rankkaa tämä on ollut ja varmaan tulee vielä olemaankin mutta on ollut helpottavaa kuitenkin huomata että en ole päätöstäni katunut.

Vielä kun tuossa lopussa mainitsit että olisi vain tajunnut lähteä aikaisemmin niin minulla on täysin samanlainen olo. Ystävät sanovat että on turha murehtia menneitä mutta väkisinkin sitä murehtii. On jotenkin sellainen olo että on heittänyt parhaat vuotensa hukkaan eikä osannut arvostaa omaa itseään sen verran että olisi ymmärtänyt aiemmin lähteä.

Halauksia sinulle paljon ja oikein mukavaa kevättä.

N39

Vierailija
70/104 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin omasta elämästäni, sillä erotuksella että minä olen nainen. En yleensä koskaan kirjoittele tänne palstalle mutta nyt on pakko kommentoida että tarinani on surullisen samankaltainen.

Mieheni käyttäytyi juuri samoin liitossamme, en saanut huomiota ja minusta tuntui myös että hän täytti mielihyvänsä ihan muilla keinoin kuin yhteisellä läheisyydellä. Olin tarpeellinen mutta en rakastettu. Seksiä oli tajuttoman harvoin, pari kertaa vuodessa (silloinkin aina minun aloitteestani) ja kerran mieheni jopa sanoi minulle että minussa on jotain vikaa kun haluaisin pari kertaa viikossa... Että asiaa pitäisi kuulemma tutkia??? Terapeutilla mekin kävimme ja kävi juuri samoin kuin teilläkin, että mies lupasi että asiat muuttuvat. No eivät todellakaan muuttuneet.

Eroa hain minäkin lopulta ja vaikka se perheen hajoittaminen sattui (kuten sinäkin sanoit) niin nyt alkaa vähitellen näyttämään siltä että elämä kuitenkin kantaa. Rankkaa tämä on ollut ja varmaan tulee vielä olemaankin mutta on ollut helpottavaa kuitenkin huomata että en ole päätöstäni katunut.

Vielä kun tuossa lopussa mainitsit että olisi vain tajunnut lähteä aikaisemmin niin minulla on täysin samanlainen olo. Ystävät sanovat että on turha murehtia menneitä mutta väkisinkin sitä murehtii. On jotenkin sellainen olo että on heittänyt parhaat vuotensa hukkaan eikä osannut arvostaa omaa itseään sen verran että olisi ymmärtänyt aiemmin lähteä.

Halauksia sinulle paljon ja oikein mukavaa kevättä.

N39

Vierailija
71/104 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä musta tuntuu pahalta kun haluaisin mutta ei.Sattuu kun näen kun parit ovat sillei miksi en minä autoin erästä naista ja kosketus naiseen tuntui ihanalta asiassa ei ollut erotiikkaa ei seksiä mutta naisen lämpöiset kädet olivat ihanat omassa käsissäni.Mietin sen jälkeen tältäkö se tuntui naisen käsi siitä on 6 vuotta kun olen viimeeksi rakastellut nykyään vain itsetyydytys ja........... on mennyt almäkeä en vaan osaa jättää toista.................

m38

Vierailija
72/104 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

N39, jälkiviisaus: kaikkien viisauksien äiti. Kyllä sulla on parhaat vuodet nyt meneillään josset vaan viittis voivotella niitä menneitä. Kaikki miettii tossa kohtaa että mitä on tullu tehtyä, ihan sama millasessa tilanteessa on ollu. Jos on luonteeltaan pikkasenkin ittekriittinen niin aina "on tullu heitettyä hukkaan sitä ja tätä". En ole juossu kiinanmuuria ja nyt se on myöhäistä, en ole lempinyt tom cruisea ja nyt se on liian myöhäistä, en ole saavuttanut, tehnyt, ollut, nähnyt,... lista senkun jatkuu vaan. Yritä ny sit pitää huoli ettet taas kymmenen vuoden päästä mutise samoja juttuja.

Vierailija
73/104 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä musta tuntuu pahalta kun haluaisin mutta ei.

m38

Vierailija
74/104 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. miten te naiset tai miehet jaksatte olla sellaisessa suhteessa jossa ei olla tyytyväisiä ja homma ei toimi.

Tästä jutusta voi nyt joku pahoittaa mielen, mutta kerrottakoon nyt tosi elämän tarinoita kyseisestä aiheesta.

Minä olen nainen joka tapasi aivan ihastuttavan miehen muutava vuosi sitten. Tämä mies oli suhteessa jossa häntä kohdeltiin huonosti, ei huomioitu, ei ollut hellyyttä vain avoliitto jossa haluttiin toisesta hyötyä taloudellisesti. Silloin kun tapasin tuon miehen olin itse sinkku ja suoraan sanottuna kävin koplaamassa tuon miehen itselleni, eikä asiasta ole pienintäkään oman tunnon tuskaa ollut koskaan jälkikäteen. Olisin ainoastaan jättänyt tuon tekemättä jos olisin tuntenut että tuo mies on onnellisessa suhteessa tuon naisen kanssa.

Löysin tästä miehestä sielunkumppanini, olemme olleet nyt avoliitossa pari vuotta ja nyt meille on tulossa ensimmäinen lapsi kesällä. Ja koen eläväni elämäni onnellisinta aikaa tämän ihanan miehen kanssa, ihmisen joka pitä minua kuin kukkaa kämmenellä, arvostaa, huolehtii ja osoittaa helliä tuntemuksia. Ja tämä toki ei ole vain yksipuolista.

Tarinan opetus on siis se, että jos ei toiselle kykene tarjoamaan suhteessa perusasioita, hellyys, huomio, toisen kunnioittaminen, arvostaminen, voi tuolla olla joku joka vie kumppanisi joka ymmärtää arvostaa sinua kaikin tavoin.

Olen myös itse aikaisemmin elänyt sellaisessa suhteessa jossa minua kohdeltiin huonosti ja aliarvioitiin. Se opetti ei enää koskaan sellaista suhdetta joka ei toimi tai mielummin eroan jos asioita ei saa kaksi aikuista järkevällä tavalla keskusteltua tai et tule kuunneltua sellaisissa asioissa jotka ovat sinulle tärkeitä.

Stemppiä ja jaksamista kaikille joilla on tilanne päällä!

Nainen 31

Vierailija
75/104 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ku lukis omaast elämäst

Hansi

Vierailija
76/104 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tuolla olla joku joka vie kumppanisi joka ymmärtää arvostaa sinua kaikin tavoin.

Vierailija
77/104 |
09.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee toi sama juttu ei ei ja ej alamäkee ej seksii enää miksi .......

m 34

Vierailija
78/104 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aina sitä toivoo, että asiat korjaantuu.

Pihtari naisista täällä on paljon valiteltu. Luulin, että asiassa on aina monta puolta ja että täällä luettu on vain yksi puoli asiasta..

Mutta nytpä olen törmännyt yhteen naiseen, joka tosiaan taitaa pihdata pelkästään kiusallaan. Kuulostaa siltä, ettei hän enää vain välitä miehestään tarpeeksi, jotta viitsisi ruveta petipuuhiin. Kommentit ovat tyyliin "En usko, että mikään suhde yli kymmenen vuoden jälkeen voisi olla mitään muuta kuin kaveruutta" , "Voi että on kummallista, kun pitäisi muka olla vielä jotain meininkiä. Jos ei mies kestä, niin tuossa on ovi." ja "Sellaiset parit ovat tosi outoja, jotka vielä vuosien jälkeen kulkevat käsi kädessä ja kyhnäävät toisiaan. Yäk. Että on ällöö."

Vierailija
79/104 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukostaa miun akalta hmmmmmmmmm.

Pertsa

Vierailija
80/104 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulostaa miun akalta hmmmmmmmmm.

Pertsa