Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää erotiikka meillä

Vierailija
22.01.2009 |

Ei seksiä ei erotiikka 4.5 vuoteen ainoa korvike fleshlight kuinka moni mies on varmaan samalla yksiraiteisella radalla.Voi kuinka kaipaan naista jota hyväilä jota sukotella jota katsella alasti rakastella tuntea kuinka nainen hyväilee kiihottuu haluaa nauttii

Suhde veli sisko suhde samassa sängyssä erillään joskus herään siihen että käsi on hakeutunut vaimon vartakolle hyväillen sitä mutta se työnnetään pois monta vuotta yritin kyselin koitin keskustella ehdotin terapia mutta ei kerroin että haluan häntä en jatkuvaa itsetyydytysta yksinn ehdotin että jos hän ei halua niin voisimeko pelkästään käsin tydyttää toisismme ei ei käsin ei suuseksiä mistä kaikki johtuu hän ei tiedä koetan ymmärtää mutta en enää kohta jaksa ymmärtää.

En enää kysele en jaksa en välitä joskus katson vainoan ihailleen tunnen vetoa muistan miten oli haluaisin mutta sen tunteen sammutan koska tiedän että se vaikeuttaisi hänen olotilaa en halua sitä

ITSETYYDYTYS YKSIN oman käden kanssa ei mukavaa aina kyllästyminen ostin tekopimperon fleshlightin olen naimisissa ja rakastelen tekopimperoa

voiko huonommin mennä tosin se tuntuu yllättävä kyllä kun sen lämmittää vedessä aidolta se on tiukka kostea lämmin sitä voi rakastella eri asennoissa

koska vaan siihen voi laueta aina uudestaan ja uudestaan mutta se ei ole Nainen se ei hyväile pidä sylissä se ei kiihotu se ei kuiskaa korvaan helliä sanoja se ei halua se ei ...........................................................................................

Muuten tuntuu että olen hukannut suhteessa sen jonkun ennen joskus niin tärkeän antamisen ja saamisen tuntuu tyhjältä en haluaisi mennä vieraisiin kaipaan vaan niin naista välitän vaimostani nykyään tuntuu vaan että en aina jaksa välittää ja siitä on huono omatunto näin meillä entä muikka olisi mukava kuulla................................

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
11.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä seksiä täälläkään. Mieheltä on halut kadonneet nykyisin ihan kokonaan, sitä ennen monta vuotta tahtiin 1-2 krt/kk. Voi kuinka monta kyyneltä olen vuodattanut kaivatessani läheisyyttä ja seksiä. Itsetunto on ihan nollilla. Tunnen samoin kuin N39, että tuntuu että olen hukannut parhaat vuoteni. Mietin jatkuvasti eroa, olen jopa siitä miehellekin puhunut, muttei hän halua erota lasten takia. Ja myös minä häilyn siinä kumpi on pienempi paha lapsille, ero vai tämä sisko veli suhde.

N43

Vierailija
82/104 |
12.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi tuttu juttu.Ratkaisin asian maksullisilla naisilla ja kaikki toimii nyt.Ei tarvii vongata ja ruikuttaa ei säälipillua ja kaikki on tyytyväisiä tilanteeseen.Vaimo saa pitää tavaransa että näin meillä tätä nykyään.

Harza 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
13.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi minunkin mieheni oivaltaa samaan asian kun tuo Hartza.

Lissu

Vierailija
84/104 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nytpä olen törmännyt yhteen naiseen, joka tosiaan taitaa pihdata pelkästään kiusallaan. Kuulostaa siltä, ettei hän enää vain välitä miehestään tarpeeksi, jotta viitsisi ruveta petipuuhiin. Kommentit ovat tyyliin "En usko, että mikään suhde yli kymmenen vuoden jälkeen voisi olla mitään muuta kuin kaveruutta" , "Voi että on kummallista, kun pitäisi muka olla vielä jotain meininkiä. Jos ei mies kestä, niin tuossa on ovi." ja "Sellaiset parit ovat tosi outoja, jotka vielä vuosien jälkeen kulkevat käsi kädessä ja kyhnäävät toisiaan. Yäk. Että on ällöö."

Tämä on juuri kuin oman vaimoni suusta. Anopilta hän on noitamaisen asenteensa oppinut. Kärvistele tässä sitten vuosikaudet tunnekylmässä liitossa, kun en haluaisi rikkoa kotia lapsilta. Erosta on ollut puhe, mutta vaimo uhkaa hakevansa yksinhuoltajuutta, jos eroamme. Tuskinpa tuo menisi kuitenkaan läpi, koska tuohon ei ole järkeviä perusteita.

Sitten vielä ihmettelevät yhdessä anopin kanssa, kun olen katkera ja surullinen tilanteesta... On käyty yhdessä terapiat läpi, mutta syy on aina jollain tapaa minussa.

Mies

Vierailija
85/104 |
15.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä omanikaan häävi ole, mutta ei sentään tunnekylmä.

Ei ero aina huono ratkaisu ole.

Vierailija
86/104 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo nyt perseestä, että vuosikausiin ei mitään seksiä. Muutama kuukausi ehkä

ok. Mutta että vuosiin, huh huh.Tsempiä jannu toivottavasti saat asiat siihen mallin että elämä voitaa seksin kera oli sitten oma muija tai uusi.

Santeri 40

Vierailija
87/104 |
28.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalaista tuo on meillä.En tiedä mikä akkaa riivaa.Olen tehnyt kaiken minkä voin puhunnut ehdottanut terapiaa johon minäkin menisin mukaan mutta ei .Kyllä muut naiset on jo käynnyt mielessä nykyään.Osakeyhtiö siko ja veli tuntuu olevan paras nimi tässä tilanteessa.Kyllä on surkeeta että lasten takia sitten.

Jouko 39

Vierailija
88/104 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis edellinen kirjoitus kuuluu tähän.

minä saan sääli kullia kyllä sillointällöin, mutta kun tarttisin seksiä vähintään kerran päivässä!

olen miehelle sanonut että minähän saan joka päivä tavalla tai toisella ja siksipä vissiin säälistä antaa, nolottais kait liikaa jos vieraissa kävisin.

tähän asti oon omaan käteen tyytynyt mutta.....ei tätä loputtomasti jaksa.

ap:lle sanoisin että kovat kehiin, joko tilanne muuttuu parempaan tai sitten tiet eroaa. tällainen ei ole elämää.

vissiin pitäis itteekin ottaa niskasta kiinni ja vaatia parempaa.

Vierailija
89/104 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen pääni pantiksi, että et ikinä löydä miestä, joka panee sinua vähintään kerran päivässä silloinkin, kun olet jo vanha rupsu kääkkä. Tai edes seuraavat 5 vuotta. Pinnallinen ämmä, kuka tuollaista edes haluaisi?

M32

ap:lle sanoisin että kovat kehiin, joko tilanne muuttuu parempaan tai sitten tiet eroaa. tällainen ei ole elämää. vissiin pitäis itteekin ottaa niskasta kiinni ja vaatia parempaa.

Vierailija
90/104 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin naisen näkökulmasta. Meillä on varmaan samankaltainen tilanne, 6 vuotias esikoinen, miehen edellinestä 13 viikonlopun vietossa, minä viimeisilläni raskaana. Vauva jonka nimenomaan mies halusi.

Istuu kuitenkin kaiket illat yksin alhaalla tietoneella tai telkkaria katsomassa - ei kai halua ruinata seksiä. Tiedän että se on hänelle tosi tärkeää. Valitettavasti täytyy sanoa että vaan joskus tekee mieli, liian harvoin omasta mielestäkin.

Vaihtaisin mielelläni nämä kaikki kuukautisten ja raskauden ja imetyksen aiheuttamat hormoonimuutokset miesten tasaiseen testosteroniin. Helpottaisi elämää kummasti.

Minä olen kotona, seurana 6 vuotias, kohta myös vauva. Illalla ne saa hektisen päivän jälkeen nukkumaan, vuorotellen jompikumpi on iholla konkreettisesti. Tuntuu että oma keho ei ole oma, se on jonkun muun käytössä ja mieskin vielä haluaisi osansa. Äidin roolista on joskus hankalaa irrottautua yhtäkkiä kuumaksi rakastajattereksi klo 0100 kun mies vihdoin alhaalta kömpii sänkyyn - samaan aikaan kun jo herään tissit täynnä maitoa kuulostelemaan joko vauva herää lähes tunnin ruokailusessioonsa....

Tietäen että koko paletti alkaa alusta aamulla, kun toinen lähtee aikuisten maailmaan töihin.... Mahanahka roikkuu, lähes 40 ei niin vaan toivu välttämättä synnytyksestä, alapää on hellänä monta kuukautta, limakalvot on niin ohuet että ei parane kunnolla, ja täällä palstoilla sitten ihmetellään kun ei oo vaimon pimppa enää sitä mitä ennen ..... niin .... mitähän tuo oma mies ajattelee, on kohtelias eikä sano mitään.... miksei sekin nätistä mielummin tykkäisi, onhan se itse täydellinen kropaltaan ja lähes 50, iho virheetön ja lihakset erottuu, löysää ei grammaakaan, ei liioin muutakaan virhettä....

Tässä kohtaa elämää tosiaan haluaisin välillä itsekkin olla jotain muuta kuin olen, oletko mies miettinyt miten voisit auttaa ?! ei se ole aina itsellekkään helppoa olla se joka ei jaksa / halua.

Vierailija
91/104 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin naisen näkökulmasta. Meillä on varmaan samankaltainen tilanne, 6 vuotias esikoinen...

Noi nyt on ihan normaaleja raskauden jälkeisiä kuivia kausia, unetonta aikaa ja hormoonimyllyä. Minusta on vaan tosi hölmöä että täällä jengi voivottelee sitä miten asiat on ja sinä kerrot miten teillä kuitenkin tulee menemään sitten joskus kun vauva syntyy. Pitäsköhä tehrä jottai?

Vierailija
92/104 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, vaan kun ajatusta vähän jatkaa.......... niin kuukausista tulee äkkiä vuosia, joku voipi imettää vaikka kaksin vuotta !ja taas on jo seuraavat pahoinvoinnit edessä ja seuraava raskaus jne. ja yhtäkkiä onkin humpsahtanut taas se pari vuotta.......

Ja sitten ei olekkaan enää keinoja ja kykyä korjata tilannetta, vaikka ehkä saattais olla haluakin...... Asiat alkaa aina jostain ja johtaa johonkin.

En ole kyllä yhtään ihmistä tavannut joka yhtäkkiä ilman mitään syytä vaan päättää eräänä kauniina päivänä että nyt loppu, ei tipu enää mitään tolle siipalle. Liitossa kun on normaalisti kaksi, niin on kaksi puoltakin ja silloin kun oma ahdistus on suurimmillaan on kyky ymmärtää toisen näkökulmaa aika onneton.

Vierailija
93/104 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hormoonimylly naisilla on kokolailla joka kuukautista, jonain päivinä tekee mieli, jonain ei sitten ei vähempää vois kiinnostaa, miehet ei yleensä sitä vaimonsa aikataulua niin tarkkaan tunne .... satti oikeasti edes ymmärrä että jollain se vaihtelee tosi paljon.

Bo se nyt ei varmaan alkuperäistä lohduta, jos kuivaa kautta on kuitenkin kestänyt kohtuullisen kauan jo.

Vierailija
94/104 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo jos luet tämän puhu kerro minulle miten voisimme kohdata taas kerro minulle...............................

Minun mielestäni tahallinen seksittömyys ja toisen pakottaminen elämään noin vastaa väkivaltaa. Seksi on luonnollinen tarve! Siitä on keskusteltava! Ero tai asioiden selvittäminen. Näivetät itsesi noin ja niin näivettää naisesikin. Syy haluttomuuteen on löydyttävä. Voisiko olla masennus/itsetunto-ongelmat/liika väsymys? Lapset nukkumaan ja pullo viiniä ja keskustelemaan rakentavassa määrin "minusta tuntuu.." muodossa, ei "sinä et ikinä.."muodossa.

Hang in there!

Vierailija
95/104 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tämän ketjun lukemisen siinä vaiheessa, kun alettiin puhua enemmän kirjoitusvirheistä kuin asiasta. Alku kuitenkin kolahti sen verran, että pistää vastaamaan. Tunnistin viestistä oman mieheni. Auts! Olen ollut parisuhteessa 8 vuotta ja alkuhuuman (jota kesti ehkä vuoden) jälkeen ei ole paljon kiinnostanut. Velvollisuus seksin kerran kuukaudessa pystyin hoitamaan, mutta ei paljon muuta. Puhuimme tästä useasti ja se auttoikin, mutta vain hetkeksi. Tulin siihen tulokseen että mies ansaitsee parempaa ja päätin jättää hänet. En kuitenkaan "pystynyt" lähtemään, koska mies piti kynsin hampain kiinni. Lopetin e-pillereiden syönnin 3 kuukautta sitten ja siitä asti on panettanut tauotta. Olemme pitäneet kivaa vähän useammin, mutta joku muuri on edelleen välillämme. En osaa nauttia siitä, niinkuin haluaisin. Mietin jatkuvasti johtuuko se rakkauden puutteestani tai puuttuuko väliltämme jotain, mitä pitäisi olla. Suhteemme on muuten hyvä. Harkitsen edelleen eroa.

nainen 25v.

Vierailija
96/104 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tyyliin joka toinen kuukausi useamman vuoden ajan ja silloinkin se useimmiten yksipuolista toisen puolittaista tyydyttämistä - kannattaa mielluummin tyytyä omaan käteen.

Vierailija
97/104 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en kohta enää jaksa.

Ei mitään romantiikkaa, hellyyttä, ei mitään. Tietokone ja telkkari kiinnostaa miestä enemmän.

Vierailija
98/104 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies puutteessa, vaimo käyttää seksiä/seksittömyyttä henkisenä väkivaltana. Kun itse kirjoitin siitä miten mieheni halukkuus on vähentynyt ja saan enää "sääliseksiä" mikä ei tyydytä kuin fyysisesti, mieheni joko pettää tai ei petä mutta on kiinnostuneenpi katselemaan vieraita naisia ja vetää mieluummin käteen heistä unelmoiden.

Onko todella noin? En osaa Ap:ta (tai muita) neuvoa kun en itsekään tiedä syytä siihen ettei mieheni tunne vetoa minuun. Tai saan kyllä lähes joka viikko munan sisääni, mutta siinä ei ole enää muuta. Jos suostuu seksiin, se tarkoittaa muutamaa suukkoa suulle, vaatteet pois (tai ainakin alapää paljaaksi, paidat esim usein jää), ehkä noin minuutin sormetus/suulla hyväily, sisälle, nopea laukeaminen, ulos. Joskus jää hetkeksi vierelle, usein nousee heti ylös. Mahtaakohan meistä kumpikaan oikeasti saada tuosta mitään? Luulisin että tämä tästä vähenee ja ehkä jää käytännössä täysin pois, kunnes lopulta erotaan ja etsitään läheisyyttä muualta.

Ei tarvitsisi sytyttää kynttilöitä etc, jos joskus vain antaisi itsensä. Olisi oikeasti lähellä, hyväilisi, antaisi aikaa ja huomiota. Orgasmin voi saada itsekseenkin, mutta ainakin minä kaipaisin juuri sitä hellimistä ja läheisyyden ja yhteenkuulumisen tunnetta.

Vierailija
99/104 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan se on meilläkin, tosin mies on se joka pihtaa.

Minä kaipaisin niin kovasti hellyyttä, läheisyyttä, sitä, että makoiltaisiin lähekkäin, alasti, hyväilyä, koskettelua, rakastelua..kaikkea sitä mitä seksi ja läheisyys parhaimmillaan on.

En jaksa ruinata, enkä olla vailla, miksi jaksaisin, kun tiedän, että mies joko ei halua, tai sitten pääsee tilanteesta pikaisesti itsensä tyydyttämällä, ei paljon lophduta puolen minuutin pikapano, en minä ihan sellaiseen mukaan ehdi, eli jos joskus seksiä on, niin sitten sellaista josta jää vain vielä pahempi mieli.

Vierailija
100/104 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat ettet ole saanut seksiä naiseltasi 4,5 vuoteen ja ihmettelet kun naistasi ei haluta.

Herätys mies teillä on kulissiliitto ja naisellasi on rakastaja jolta saa parempaa seksiä kuin sinulta jolloin häntä ei kiinnosta seksi kanssasi.

Herätys heitä akka mäkeen ja etsi nainen joka antaa sinulle pillua ja kunnolla johan pitkä aikainen pillun puute tuo jo mielenterveys ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi