Ei enää erotiikka meillä
Ei seksiä ei erotiikka 4.5 vuoteen ainoa korvike fleshlight kuinka moni mies on varmaan samalla yksiraiteisella radalla.Voi kuinka kaipaan naista jota hyväilä jota sukotella jota katsella alasti rakastella tuntea kuinka nainen hyväilee kiihottuu haluaa nauttii
Suhde veli sisko suhde samassa sängyssä erillään joskus herään siihen että käsi on hakeutunut vaimon vartakolle hyväillen sitä mutta se työnnetään pois monta vuotta yritin kyselin koitin keskustella ehdotin terapia mutta ei kerroin että haluan häntä en jatkuvaa itsetyydytysta yksinn ehdotin että jos hän ei halua niin voisimeko pelkästään käsin tydyttää toisismme ei ei käsin ei suuseksiä mistä kaikki johtuu hän ei tiedä koetan ymmärtää mutta en enää kohta jaksa ymmärtää.
En enää kysele en jaksa en välitä joskus katson vainoan ihailleen tunnen vetoa muistan miten oli haluaisin mutta sen tunteen sammutan koska tiedän että se vaikeuttaisi hänen olotilaa en halua sitä
ITSETYYDYTYS YKSIN oman käden kanssa ei mukavaa aina kyllästyminen ostin tekopimperon fleshlightin olen naimisissa ja rakastelen tekopimperoa
voiko huonommin mennä tosin se tuntuu yllättävä kyllä kun sen lämmittää vedessä aidolta se on tiukka kostea lämmin sitä voi rakastella eri asennoissa
koska vaan siihen voi laueta aina uudestaan ja uudestaan mutta se ei ole Nainen se ei hyväile pidä sylissä se ei kiihotu se ei kuiskaa korvaan helliä sanoja se ei halua se ei ...........................................................................................
Muuten tuntuu että olen hukannut suhteessa sen jonkun ennen joskus niin tärkeän antamisen ja saamisen tuntuu tyhjältä en haluaisi mennä vieraisiin kaipaan vaan niin naista välitän vaimostani nykyään tuntuu vaan että en aina jaksa välittää ja siitä on huono omatunto näin meillä entä muikka olisi mukava kuulla................................
Kommentit (104)
Seksitön liitto ei vain toimi
Ilmeisesti AP kaipasi mielipiteitä, joten tässä yksi: Minusta seksi ja seksuaalisuus on niin tärkeä osa ihmisenä olemista että sen täydellinen puute on peruste avioerolle. Ennen eroa on puolisoilla kuitenkin velvollisuus nostaa asia reilusti pöydälle ja yrittää ratkaista sen niin keskenään kuin pariterapiassa. Jos tämä ei aita tai toinen ei lähde asiaa työstämään (kyllä, se tulee olemaan rankka tie) niin sitten kannattaa miettiä kannattaako jatkaa. Kuulostaa ehkä kliseiseltä mutta usein syy seksittömyyteen ei ole itse seksissä vaan jossain ihan muussa mitä (mies) ei pysty edes kuvittelemaan...
M33
Yritystä riittää...
Jahas, meillä oli seksiä ehkä kuukauden päivät suhteemme alusta. Avovaimoni ei tunnu enää haluavan seksiä, vaikka olen yrittänyt säännöllisesti "kaikkia reittejä" enkä ole yleensäkään mikään "suoraan asiaan" -tyyppi ja yleensäkin pidän siitä, että seksi antaa molemmille.
Yhdessä ollaan oltu nyt 2,5 vuotta ja seksiä on noin kerran vuodessa eli ei käytännössä lainkaan. Muuten meillä kyllä menee kyllä hyvin ja pidämme toisistamme. Itse kyllä haluaisin enemmän seksiä, mutta olen liian nussu puhuakseni asiasta. Tuntuu jotenkin kummalliselta vaatia jotain asiaa, mistä toinen ei selvästikään pidä.
Onneksi olen keksinyt hyvän keinon seksihalujen poistoon. Kuvittelen vain mielessäni itseni harrastamassa seksiä ja jotenkin se ajatus saa kaikki halut lopahtamaan, jotenkin hassua, mutta niin se vaan menee.
elää ap:n kaltaisessa tilanteessa. Istuimme puolisoni kanssa kasvot vastakkain useita kertoja minun pyytäen keskustelemaan asiasta ja pohtimaan yhdessä syitä miksi olimme ajautuneet moiseen tilanteeseen. Syytelty asiasta ei ketään, vaan hain vain vastauksia. Loppujen lopuksi avioliittomme päättyi tämän seurauksena eroon. Nyt elän monien vaikeuksien jälkeen uudessa parisuhteessa ja elämä on taas elämisen arvoista. Niin, vaikeaa oli eron jälkeen, koska ilmoittaessani asiasta silloiselle vaimolleni, sain kuulla että hänellä oli ollut suhde lähes 6,5 vuotta.
Jätä se jääkaappi. Kylmyys kutistaa pallit.