Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkään rockista, mutten ole yhtään sen näköinen :D

Vierailija
25.04.2010 |

Se aiheuttaa aina ihmetystä, kun mun lemppari radiokanava on radio rock ja paikallinen kanava, jossa soitetaan rockia. Pukeudun trendikkäästi ja tykkään väreistä. Mustaa mä vihaan. Tuntuu että pitäis olla jotkut mustat vermeet päällä, kilo pakkelia naamassa, vetää röökiä ja kaljaa kaksin käsin, kuunnellakseen rockia tai heviä. Synnytän vieläpä viidennen lapsen vajaan parin kuukauden kuluttua ja olen ollut kotiäitinä 7 ja puoli vuotta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka guns and roses, megadeath, led zeppelin ja mm stamina on lempibändejä. en tosin myöskään kulje vekkihameessa permis päässä.

viiden 47 v työssäkäyvä äiti

Vierailija
2/9 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ole yhtään sen näköinen. =) Haitanneeko tuo. Ihme lokeroimista, että pitäisi näyttää tietynlaiselta omien esim. musiikkimieltymysten mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä lokerointia.

Vierailija
4/9 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän rammsteinin laulajaakaan tunnista siviilissä samaksi rokkikukoksi kuin lavalla =)

Vierailija
5/9 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muita "rokkivaatteita". En enää, ei ole mitään varsinaista syytä, pidän nykyään vaan enemmän päällä mukavista vaatteista.

Silti pidän samasta musiikista: Guns' Roses, Iron Maiden, Black Sabbath - vaikka sitä ei päältä "uskoisikaan".

Vierailija
6/9 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös, joskin se musa on liian "kevyttä" mun makuuni, olen enemmän death metallin sun muun vastaavan fani mutten silti pukeudu niitteihin. Pukeudun kylläkin pääsääntöisesti mustaan, mutta en todellakaan musatyylin "vaatimalla" tavalla. Mustaan voi pukeutua tyylikkäälläkin tavalla, vaikkakin tyylissäni en tingi korkkareista ja nahkatakista. Meikkaan mutten kovin voimakkaasti, muutama tatskakin löytyy enkä juo kaljaa kaksin käsin. Niin ja odotan nyt kolmatta lastani.

Vierailija
7/9 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piristävää, kun 'paljastuu', että joku harrastaa tms. jotain aivan habituksensa vastaista. Esim. pitkätukkainen nahkatakkiäijä ostaa ristikkolehden tai 'hiirulainen' moshaa festareilla :-)

Vierailija
8/9 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitäis pukeutua, kun kuuntelen rockia, poppia, klassista, heviä (tosin vain harvoja bändejä)ja suomalaista iskelmää sekä ABBAA?? Jos laitan mustan nahkatakin, kesämekon, vaaleanpunaiset bootsit ja tukan nutturalle..

Vierailija
9/9 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun paljon mustaan, mutta en mitenkään rockhenkisesti (siihen olen liian vanha =47 v.)

Nahka- enkä niittivaatteista tykkää lainkaan, musta ne kuuluu nuoriso-osastoon ja minä olen keski-ikäinen (kamala sana). Pillifarkut mun jalkaan, ei ikinä. Tykkään pukeutua rennosti, useinmiten farkut ja t-paita, mekko tai hame joskus kesäisin, mutta liian harvoin.