Jos sinulla olisi 3 ylimääräistä huonetta, mitä tekisit?
Siis olohuoneen, keittiön lastenhuoneiden ja makuuhuoneiden lisäksi? Tavallisia 10-15 m2 huoneita.
Kommentit (35)
voisi jättää keskeneräiset puuhat pöydälle korjaamatta ja oven vain laittaa kiinni.
joten yksi huone menisi lastenhuoneeksi. Yhdestä tehtäisiin tietokone-/työhuone, ja yhdestä varmaan minulle ompeluhuone.
lastenhuoneita on vain 1kpl(ja lapsia 3), joten juhlisin jos olisi 3ylimääräistä huonetta lisää.
Yhdestä huoneesta omistettaisiin kuntosalille.
Ja tytölle omat huoneensa, kun pojalla on jo omansa ja meillä miehen kanssa yhteinen.
Lisäksi voisi olla kirjasto, kotiteatteri, lapsille joku leikki- ja askarteluhuone, varastoja jne.
Tässäkin määrässä on tarpeeksi siivoamista. Haluaisin mieluummin eroon ylimääräisistä tavaroista. Tosin jos asuisin perheineni yksiössä, sitten voisin haluta.
TYTÖILLE molemmille oma huone, kun pojalla oma.
Ja kuntosalille siis yksi huone.
-6
ja mun virkistyshuone...ja vielä takkahuone ja kodinhoitohuone:). Olemme pirun onnekkaita, hah!
tv huoneen, työhuoneen ja sitten yhdelle lapselle oma. Pojat nyt samassa.
Riippuu hieman huoneiden ulkonäöstäkin.
Yhdestä tulisi kuntoiluhuone. Toisesta varastohuone. Kolmannesta kirjasto ja musiikkihuone.
Tuo musiikkihuone vaatisi huoneelta kaunista ulkonäköä ja pariovia olkkariin. Tuota kuntoiluhuonetta oikeasti kaivattaisiin. Nykyisin jumppalaitteet seisovat takkahuoneessa.
jossa tv, miehen musisointivälineet jne. Kolmannesta huoneesta vanhempien työhuone, jossa myös vierassohva.
Toinen yhdistettäisiin lastensuhuoneeseen, mikäli olisi siinä seinänaapurina. Seinä alas, ja lapsille lisää tilaa. Suuret lastenshuoneet ovat upeita.
Kolmas huone olisi varastohuone -sellainen, jonka ovi on aina kiinni. Siellä säilyttäisin kamaa, jota siivoilen kaapeista ja laitan huutonettiin myyntii. Se olisi myös mun verstas, jossa olisi keskeneräiset huonekalut, joita korjailen ja maailailen.
Jos olisi jo riittävästi vaatehuoneitakin ja hyvä khh, niin sitten:
1 vierashuone (meillä käy mummo ja pappa + muitakin usein) ja tällöin laittaisin sinne ihan tavallisen kaksoissängyn, oman telkkarin ja sitä saisi käyttää muutenkin.
1 työhuone
1 askarteluhuone (ompelut, asartelut ym.).
Jos ei olisi hyviä vaatehuoneita eikä hyvää khh:ta niin
1 vaatehuoneeksi/khh:ksi, jossa kaikki silitys, säilytys ym. ja mielummin myös pesutorni ja likapyykkisäilytys (jos siis onnistuu vesijohtojen ym. takia, jos ei, niin auttaa sekin että siellä voi pitää silitettävää, kausivaatteita ym.
1 vierashuoneeksi/työhuoneeksi (eli työhuone, johon hyvä vuodesohva tms.)
1 askarteluhuoneeksi
Meillä on nyt 1 ylimääräinen joka on työhuone/vierashuone. Ja kummallakin lapsella on oma huone jo ja hekin käyttäisivät askarteluhuonetta.
Meillä on tilanne että 3 huonetta on nyt ilman käyttötarkoitusta, sijaitsevat talon ensimmäisessä kerroksessa keittiön, ruokailutilan ja olohuoneen + saunaos. kanssa samassa kerroksessa. lastenhuoneet siirtyvät yläkertaan kun se valmistuu joten ainakin useiksi vuosiksi olisi täällä alhaalla nämä 3 huonetta vapaassa käytössä. Ajattelimme tehdä yhdestä, eteisenviereisestä huoneesta "walk in roomin", jonne koko perheen vaatteet. huoneeseen vain pelkät kaapistot, peili ja keskelle rahi. olohuoneen viereisestä huoneesta "kotiteatterihuoneen" ja tuo yksi hakee tarkoitustaan... kuntosalihuone meillä ei vanhassa kodissa toiminut. Tai me emme siellä toimineet :)
600m2 -> 300m2
Nyt vain yksi ylimääräinen huone ja se tv- ja kirjastohuoneena
jos perheessä harrastetaan musiikkia.
Soittimia sekä hyvät laitteet kuunteluun.
ja yksi... hmmm... en mä kyllä oikeasti tarvitse noin montaa huonetta.
ja lapsen nykyisestä huoneesta tulisi vaatehuone.
Toisesta huoneesta tulisi kuntoiluhuone ja kolmannesta minun harastushuone.