Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1755)

Vierailija
1741/1755 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Kärsämäellä sikalassa antautumassa.

-Jussi

Vierailija
1742/1755 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Kärsämäellä sikalassa antautumassa.

-Jussi

Hieno tunnustus heti sivun 88 alkuun. Tästä on hankala pistää paremmaksi. Hyvä Jussi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/1755 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin!

Vierailija
1744/1755 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi minua rahasta panneen miehen spermalla. Tein lisätienistejä opiskeluaikana. Sääntöihin kuului käyttää kumia. Mies ei edes tullut sisääni, vaan annoin suuseksiä. Lauettuaan kondomi otettiin pois, muttei hävitetty, joten myöhemmin ruiskutin tavaran sisääni.

-Terv, 3v pojan äiti

Vierailija
1745/1755 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin avokadon. Toista kertaa en syö.

Vierailija
1746/1755 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin raskaaksi minua rahasta panneen miehen spermalla. Tein lisätienistejä opiskeluaikana. Sääntöihin kuului käyttää kumia. Mies ei edes tullut sisääni, vaan annoin suuseksiä. Lauettuaan kondomi otettiin pois, muttei hävitetty, joten myöhemmin ruiskutin tavaran sisääni.

-Terv, 3v pojan äiti

Muista hakea isyyden vahvistaminen ja elarit.

Vierailija
1747/1755 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin silkkisiin pikkareihin miehen katsellessa edessäni polvillaan.

Vierailija
1748/1755 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Terv, 3v pojan äiti

Tämän takia aina omat kumit kertapanoissa! Ja ääninauhoite!

Vierailija
1749/1755 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli homman alkaessa viidentoista ja minä kolmentoista. Meillä oli yhteinen huone ja touhu alkoi siitä, kun siskoni halusi ihan välttämättä nähdä, että millainen se siemensyöksy oikein on ja minkälaista nestettä silloin pippelistä tulee ja oli kärttänyt näytöstä koko illan. 

Olin löytänyt runkkauksen ilot ehkä puoli vuotta aiemmin ja kun siskoni kerran välttämättä tahtoi ja minulla seisoi niin annoin hänen sitten kömpelösti runkata itseltäni loppuun asti, kunnes laukesin kovempaa kuin koskaan ennen ja vahingossa vielä hänen naamalleen.

Tuon jälkeen siskoni antoi minun toisinaan katsella, miten hän itse runkkasi sormillaan, banaanilla, hiusharjan varrella, kurkulla, pullon kaulalla ja milloin milläkin ja itse runkkasin itselleni siemensyöksyn toisensa jälkeen hänen nähtensä – sisko halusi aina, että ruikin lattialle niin että hän näkee enkä koskaan paperiin. Lattia tosin oli helppo pyyhkiä, vaikka kerran äitimme melkein yllätti meidät kun kolme luikausta oli vielä lattialla.

Erityisen kiihottavaa minusta oli nähdä siskoni huohottavan naama punaisena ja paksun kurkun liikkuessa litisten edestakaisin hänen tiukassa, valuvan märässä, hehkuvan punaisessa  teinipillussaan ja nähdä hänen sitten tärisevän ja vikisevän orgasmissaan. 

Vaikka sitä useasti epätoivoisena pyytelin kulli nytkähdellen ei siskoni antanut koskaan minun naida itseään emmekä enää koskaan koskeneet toisimme sillä tavalla, mutta yhteiset touhumme jatkuivat pari vuotta ja päättyivät siskoni alettua seurustella. Eikä tuosta meille mitään trumaa jäänyt, vaan olemme aina olleet läheisiä toisillemme.

Vierailija
1750/1755 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormetin 16-vuotiaan tytärpuolen tukahdutettuun tärinäorkkuun keittiössä samalla kun naisystävä katsoi TV:tä olohuoneessa.

Tyttö tuli suihkusta illalla naama punaisena ja tukka märkänä pelkässä kylpytakissa viereeni kiehnäämään kun istuin keittiön pirtinpöydän ääressä penkillä kahvikupin kanssa lukemassa. Siitä se sitten lähti. Ihana tyttö! Vieläkin pelkkä muisto saa paisumaan!

Tuo tuo mieleeni, miten joskus silloin Estonian uppoamisen aikaan seurustelin pari vuotta erään yksinhuoltajamamman kanssa. 

Mammalla oli tytär josta pidin paljon ja ilmeisestikin myös hän piti minusta. Keskustelimme maailman asioista ja uutisista ja opetin lukiolaistytölle matematiikkaa, fysiikkaa, historiaa jne. kotikertauksena.

Myös tuo tytärpuoleni oli kuudentoista kun hän yritti vampata minut. En ollut huomaavinani ja tytärpuoleni loukkaantui ja suuttui naisten tavoin niin, ettei ole juuri puhunut minulle tuon jälkeen. Olen tästä tosiaan pahoillani, sillä pidin tuosta tytöstä paljon ja sanoinkin hänelle joskus, että jos minulla olisi tytär toivoisin tuon tyttären olevan hänen kaltaisensa.

Olen monesti itsekseni miettinyt, että miten asiat olisivatkaan menneet, jos olisin mennyt mukaan tytärpuoleni leikkiin ja rakastellut häntä huolella ja perusteellisesti opettaen hänelle kaiken tietämäni toisen ihmisen hyvänäpidosta, mutta toimin "oikein" ja rikoinystävyytemme.

Toisaalta: Tuollaisessa tapauksessa ei yksinkertaisesti ole hyvää ja oikeaa tapaa toimia.

Kaikkea hyvää sinulle ja läheisillesi, Heidi! Muistan sinua! 

Otan osaa!

On uskoakseni varsin yleistä, että nuoret neidot tahtovat tietyssä iässä testata viehätysvoimaansa aikiusiin miehiin. Minulla itselläni on hieman kertomasi kaltainen ja samalla tavalla päättynyt kokemus.

Tosiaan: Hyvää ja oikeaa tapaa ei tuossa tilanteessa ole!

Minkä neuvon kaikkitietävät palstamammat antaisivat edelläkuvatussa tilanteessa, ts. kun uusioperheen tytär tahtoisi tehdä lähempää tuttavuutta isäpuolensa kanssa ja isäpuoli tietää, että tytärpuoli loukkaantuu verisesti ja loppuiäkseen tarjouksensa hylkäämisestä?

Vierailija
1751/1755 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin auton takapenkillä kun tyttökaveri ja hänen kaveri ajoi

Vierailija
1752/1755 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui tuossa aiemmin keväällä erään pirkanmaalaisen pururadan kupeessa. Olen 34-vuotias perheenisä ja laukesin hintelän 17-vuotiaan lukiopojan kurkkuun. Otin vaan kunnolla hiuksista kiinni ja annoin palaa, silmissä sumeni ja polvet meni aivan veteläksi.

Olen muutakin pervohkoa tehnyt, mutta tuo on kyllä varmaan se pervoin juttu ikinä. Ja paras suuhoito, jonka olen ikinä saanut. Huhhuh. Siinä on joku eri fiilis kuin monen muun kanssa touhutessa, kun oraali on vain toisen miellyttämistä. Mutta kun huomaa, että se kaveri oikeasti nauttii kun saa kakoa kalu naamassa, ja haluaa tosissaan imeä spermaa... no sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
1753/1755 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä sain tietää sen aikaisen tyttöystäväni veljen fantasioivan siskostaan joten sanoin hänelle että jätän makuuhuoneen oven raolleen että senkun tehdään vaihto kun nussin tyttöystäväni takaapäin ja tulee nussimaan siskoaan 

Raiskaushan tuo

Vierailija
1754/1755 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista on tullut kokeiltua, viimeisin huiman hyvältä ja pervolta tuntuva juttu on kyllä tapailunaisen suorittama rimming ja siitä laukeaminen. On selällään sängyssä suorittamassa sitä kieli innokkaasti lipoen, ja siihen asettaudun päälle sopivaan asentoon polvieni varaan.

Vierailija
1755/1755 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkituvalla löysin sinne unohtuneet naisen pikkuhousut. Otin ne mukaan, runkkasin niihin mällit. Laitoin omat pyykit koneeseen kunnes tuli nainen ja otti minun spermaamat pöksyt mukaan. Ihmettelin että miksi ovat märät. Oli kaunis ukrainalinen  nainen ja olisin kyllä pannut häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä