Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Vuokrasimme kymmenkunta vuotta sitten silloisen poikaystävän kanssa kesämökin elokuun lopussa kahdeksi viikoksi. Vuokra oli halpa, mutta laatu ei oikein vastannut edes sitä. Mökistä oli ulkokäymälään ainakin 50m ja ensimmäisenä aamuna satoi kaatamalla. Minulla on aina aamulla kova pissanhätä. Silloin keksin paljon lähempänä olevan maapohjaisen puuliiterin. Sinne kyykkypissalle. Se oli niin kiva näkösuojainen ja siisti paikka, että käytin sitä joka päivä, vaikkei satanutkaan. Ei tullut mitään mutinaa vuokraisännältä jälkeenpäin. Tämä salaa kyykkypissaaminen on minulle muutenkin mielipuuhaa. Kaupungeissa on paljon kivoja paikkoja. Nykyään täytyy vain varoa valvontakameroita tai naamioitua.
Nuo valvontakamerat ovat yksiä kiusankappaleita. Minäkin tykkäisin kyykkäillä eri kaupunkinähtävyyksille. Silloin, kun UKK:n muistomerkki "Silmä" oli uusi, kävin kolme kertaa lorottamassa. Yleensäkin suihkulähteet ovat houkuttelevia. Puistojen kukkaistutukset ovat myös kivoja.
N40
Annoin vaimoni ulostaa suoraan suuhuni ja naamalleni ja söin kaiken.
Vedin yhtä muikkelia sängyssä ja koiransa tuli siihen ja suutin puskin nuolee mälliä pillusta
Ei jotenkin vastustellut niin varmaan panetti itseään koirallaan