Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
1181/1495 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytin itseäni kakkoseen chatissa ja näpläskn orgasmin puhelinseksillä. Samana päivänä 

Vierailija
1182/1495 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervoin on varmaan että annoin broidin laueta pilluun varmojen päivien aikaan. Kiihotti ihan sairaasti ja oli mahtavaa panna salaa. Kesäpaikaksi muutetun sukutilan vanhan saunan lattialle tippui muutakin kuin saunaan kannettua vettä. Myöhemmin yöllä kun muut nukkui, tehtiin vielä toisen kerran kun panetti niin järjettömästi.

Kielletty salaseksi on parasta seksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1495 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun kaa näytettiin pimppiä seksichatissä

Vierailija
1184/1495 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkun kaa näytettiin pimppiä seksichatissä

Ihanaa. Jatkakaa samalla linjalla. T: setä 55

Vierailija
1185/1495 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervoin on varmaan että annoin broidin laueta pilluun varmojen päivien aikaan. Kiihotti ihan sairaasti ja oli mahtavaa panna salaa. Kesäpaikaksi muutetun sukutilan vanhan saunan lattialle tippui muutakin kuin saunaan kannettua vettä. Myöhemmin yöllä kun muut nukkui, tehtiin vielä toisen kerran kun panetti niin järjettömästi.

Mä oon taas "se broidi" joka muutaman kerran laukesi siskon pilluun villeimpinä kiimaisimpina teinivuosina. Tosin mun sisko oli pillereillä.

Tuo oli ihan sovittu "harjoittelu" noin 16 ikäsinä tulevia tyttö/poikaystäviä ajatellen. Molemmat halusi tietää mitä se on ja miltä se tuntuu.

Vierailija
1186/1495 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bangkok vuosi 2005. Pienessä jurrissa paikallisessa baarissa. Ihan jumalattoman kaunis nainen tuli juttelemaan. Siirryttiin siitä nopeasti mun hotelliin. Odotin kokoajan että neiti  kertoo mulle taksan. Ilotyttöhän ton oli oltava... Kommunikoitiin englanniksi ja molemmilla vähän ongelmia sen kanssa..

No hintapyyntöä ei sitten tullut. Juotiin hotelli huoneessa lisää ja suudeltiin. Olin aika kokematon ja ujo. Erektio alkoi kuitenkin näkyä ja neitihän nappasi munan runkkailun jälkeen suuhun.  Eka lasti lähti syvälle nieluun parhaimman suikkarin jälkeen ikinä..  siitä sitten tupakan kautta sänkyyn ja riisumaan tuota 150cm naista täysin alasti.

Täydelliset silarit, pakarat kuin terästä. Lisää halailua ja pussailua käsi naisen jalkoväliin.  No arvaatte varmaan mitä sieltä löytyi, 10cm kikkeli.  

Vaikka olin/en tosi homofoobinen ei suinkaan tapahtunut erektion laskua vaan ihan valtava lisä kiihottu

Olen ollut transseksuaalin kanssa ihan kotimaassa ja panimme molemmat toisiamme. Voisin ottaa uusiksi.

Vierailija
1187/1495 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormettanut itseäni virtsantuoksuisessa vanhanmallisesa junan vessassa ja jatkanut orgasmiin saakka vaikka ihmisiä koputteli oveen. Nostin trikoopaidanylös ja kun kesällä ei ollu rintsikoita ni nautiskelin toinen jalka pöntön päällä ja katoin samennetusta ikkunasta  kun käsi hyväili. Hemmetti että kiihotti. Alapää piti sellaista litinää, et vaikka muuten en pitänyt ääntä (luulen ainakin) niin ehkä se kuului jos oven takana seisoi.

Olen pannut lentokoneen vessassa ja siinä meni tietenkin jonkun verran aikaa, emmekä tainneet olla ihan hiljaakaan. Kun tulimme ulos vessasta, samalla kolmen hengen penkkirivillä istunut kaveri oli ensimmäinenä jonossa. Repesimme ihan totaalisesti ja kaveri selväsi vähän virnuili loppulennon.

Vierailija
1188/1495 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta sitten mulla oli uus tyttöystävä. Oltiin oltu vasta tosi vähän aikaa yhdessä, semmosta tapailun ja seurustelun välimaastoa. Kaikki oli uutta, myös se kun menimme uutena vuotena tyttöystävän kaveripariskunnan luokse uuttavuotta viettämään. Mulle uusia ihmisiä. Illan mittaan tietty vähän ilojuomaa, muttei paljon. Illalla oli lämmitetty sauna. Meille komennettiin, että vieraat ensin saunaan ja mehän menimme. Kun tämä uusi kuuma tyttöystäväni riisui pukuhuoneessa vaatteensa, mulla alkoi jo alapäässä kihelmöimään. Yritin kuitenkin ettei heti täyttä stondista. Saunottiin ja juteltiin. Käytiin vilvoittelemassa juoden saunajuomaa. Uudestaan saunaan. Tyttöystäväni sanoi menevänsä jo pesulle. Aikansa oltuaan, huikkasi tarvitsevansa selänpesijää. Minähän menin mielelläni. Saippuoidessani selkää, se stondis sitten nousi täyteen mittaansa. Hän kääntyi ympäri ja suuteli. Kova kaluni osui häneen, katsoi tyytyväisenä alas ja otti sen käteen, sekä veti muutaman kerran hiljaa eestaas. Sitten hän alkoi huuhtelemaan ja sanoi että mennään hoitamaan stondis pois. Pukuhuoneessa kuivasin hänet; ensin selän, pepun, jalat, tissit ja vielä varovaisesti pillun. Hän suutelee ja sanoo, että rakastellaan tässä penkillä. Asettui selälleen ja veti minut päälle. Sen enempää esileikkejä, vaan painaudun kivikovalla kalulla sisälle. Ekaa kertaa ilman kortsua. Aloitan rauhallisesti ja lisään tahtia. Samaan tahtiin lisääntyy hänen voihkinta. Kunnes tahti on jo melkoinen. Enää ei ole voihkintaa vaan lähes huutoa ja tunnen kuinka pillu alkaa supistelemaan ja laukean kovaa ja äänekkäästi. Kun orgasmit on rauhoittuneet, seinän takaa alkaa kuulumaan panemisen ääniä; kopinaa ja voihkintaa. Mennään kuitenkin vielä pesemään paikat. Jonka jälkeen hipsitään saunasta hymyillen pois. Kaikki on erityisen hyvällä tuulella ja hymyilyttää.

Käydään myöhemmin ampumassa raketit. Jonka jälkeen suht nopeasti yöpuulle. Meille oli patjat lattialla. Nopeasti alkoi kuulumaan makuuhuoneesta taas panemisen ääniä ja mulla seisomaan. Naiseni on kiinni minussa ja huomaa sen. Ottaa suuhun. Hetken päästä nousee ratsastamaan. Kumartuu suutelemaan ja käskee rakastelemaan. Hän kääntyy alle. Naapurihuoneesta kuuluu seksiäänet kovaa. Sovitan tahtdin samaksi. Naapurihuone hiljenee. Hetken päästä myös me saamme. Raukeana nukahdan nopeasti.

Aamulla naiseni herättää suutelemalla ja sanoo että pannaan vielä kerran. Hän ottaa kalun käteen, runkkaa seisokin. Käännyn nuolemaan hänen pillua. Ja jälleen painaudutaan sisäkkäin. Panen. Myös naapurihuoneesta kuuluu ääniä, mutta hiljempaa kuin aiemmin. Laukean. Nuollen klitorista ja sormettamalla myös hänelle orkut.

Aamisispöydässä on iloista porukkaa. Puolen päivän aikaan alamme lähtemään kotia. Isännät toteavat että oli niin kiva vierailu, että voisimme mennä nopeasti vierailulle uudestaan. Silloin kuulemma lämmitetään sekasauna ja lämmitetään myös vieraat...

Siitä se pervoilu seuraavalla kerralla alkoi...

Vierailija
1189/1495 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenisen vuotta sitten mulla oli uus tyttöystävä. Oltiin oltu vasta tosi vähän aikaa yhdessä, semmosta tapailun ja seurustelun välimaastoa. Kaikki oli uutta, myös se kun menimme uutena vuotena tyttöystävän kaveripariskunnan luokse uuttavuotta viettämään. Mulle uusia ihmisiä. Illan mittaan tietty vähän ilojuomaa, muttei paljon. Illalla oli lämmitetty sauna. Meille komennettiin, että vieraat ensin saunaan ja mehän menimme. Kun tämä uusi kuuma tyttöystäväni riisui pukuhuoneessa vaatteensa, mulla alkoi jo alapäässä kihelmöimään. Yritin kuitenkin ettei heti täyttä stondista. Saunottiin ja juteltiin. Käytiin vilvoittelemassa juoden saunajuomaa. Uudestaan saunaan. Tyttöystäväni sanoi menevänsä jo pesulle. Aikansa oltuaan, huikkasi tarvitsevansa selänpesijää. Minähän menin mielelläni. Saippuoidessani selkää, se stondis sitten nousi täyteen mittaansa. Hän kääntyi ympäri ja suuteli. Kova kaluni osui häneen, katsoi tyytyväisenä alas ja o

Muistitko päästää kissan ulos?

Vierailija
1190/1495 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervointa on ollut ihastuminen äidin varattuun työkaveriin. Tavattiin yökerhossa ja mies ei tuntenut tai sitten ei vaan välittänyt. Annoin suikkarin ja miehellä olikin kivan kokoinen vehje, jota tekisi mieli käyttää muuhunkin kuin imeskelyyn. Rohkeus ei ole riittänyt ottaa yhteyttä ja ehdotella miehelle mitään. Olen stalkkaillut miestä jo puoli vuotta. N21

Vierailija
1191/1495 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin masturbaatioesityksen joka alkoi kiinnijäännillä kesämökillä äidin uudelle mieskumppanille. Seisoi yhtäkkiä ovella kun tyydytin ja jostakin syystä en lainkaan häkeltynyt. Sain tuosta nopeasti kaksi orgasmia ja mies ei koskenut (olisi saanut).

Vierailija
1192/1495 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annoin masturbaatioesityksen joka alkoi kiinnijäännillä kesämökillä äidin uudelle mieskumppanille. Seisoi yhtäkkiä ovella kun tyydytin ja jostakin syystä en lainkaan häkeltynyt. Sain tuosta nopeasti kaksi orgasmia ja mies ei koskenut (olisi saanut).

Olitko kuinka vanha tuolloin ?

Vierailija
1193/1495 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-17

Vierailija
1194/1495 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko oikein kunnon näkymää kun sormeilit kosteaa pilluasi ?

Vierailija
1195/1495 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihan mitä tarkoitat mut mielestäni joo. Mä vaan sormetan sillee jalat kiinni mutta välillä käännyn kontalleen ja silloin suoraan häneen päin pystyssä kaikki 

Vierailija
1196/1495 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä palstamamman kanssa ja mikä pervointa, nautin siitä!!!!

Vierailija
1197/1495 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin peppuun tukevan mieheni namille veljelle koska etupuolelle en uskaltanut raskausvaaran vuoksi. Tämä tapahtui leirintäalueen mökissä muutama kesä sitten kun mies oli lonkkua hakemassa. Pöytä meinasi hajota panemisesta ja hän hiplasi rintojani samalla kun jutteli rivoja ja kuinka oli minua halunnut.

Hemmetin kiihottavaa oli mutta olisi saanut jatkua kauemmin, piti lopettaa kun äijä kurvasi pihaan.

Perussuomalaisten puoluekokous Seinäjoki? Ne oli melekoset juhulat! 

Vierailija
1198/1495 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräseinäjoella vihreitten kesäkokouksessa pelkkää homostelua perseeseen panemalla ja suikkareita tietty myös as-to-mouth tyyliin. Naiset nuoli toistensa pesemättömiä ja siistimättömiä luomurömpsiä ja sormetti niin että viiva lensi kaaressa. Ensi kesänä taas uudestaan!

Vierailija
1199/1495 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näyttää olevan laivakokemuksia.

No tässä mun. Otin suikkarin ja annoin alapäätä yhteensä kolmelle risteilytutulle joista yksi nainen. Miesystäväni antoi tokkuroissan luvan (en tiedä tajusiko ees mihin) ku panetti eikä siitä ollu. Kysyin saanko näitten kanssa sitten ja hän vastasi et senku kun ette meteliä pidä. Äijä nukkui vastapäätä ja mua pantiin kaikkialle. Se nainen osas käsitellä tosta päältä nii ihanasti että ainakin siinä kohtaa ja parissa muussakin taisin pitää vähän ääntä. 😅

Vierailija
1200/1495 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näyttää olevan laivakokemuksia.

No tässä mun. Otin suikkarin ja annoin alapäätä yhteensä kolmelle risteilytutulle joista yksi nainen. Miesystäväni antoi tokkuroissan luvan (en tiedä tajusiko ees mihin) ku panetti eikä siitä ollu. Kysyin saanko näitten kanssa sitten ja hän vastasi et senku kun ette meteliä pidä. Äijä nukkui vastapäätä ja mua pantiin kaikkialle. Se nainen osas käsitellä tosta päältä nii ihanasti että ainakin siinä kohtaa ja parissa muussakin taisin pitää vähän ääntä. 😅

Kaikkialle? Kerro tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan