Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1495)
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ei normaalisti ole todellakaan mun juttu, mutta olen haistellut tyttöystävän kaverin käytettyjä pikkuhousuja käydessäni hänen kylpyhuoneessa. Olin ihastunut siihen naiseen ja oli pakko saada tietää... ;) Ihanan makealta pillulta tuoksui. Kyllä sen tuoksuista pillua nuolis vaikka koko päivän.
Toi on nimenomaan mun juttu
Vierailija kirjoitti:
Oltiin miehen ja hänen miespuolisen kaverinsa kanssa baarissa, ja lähdettiin meille jatkoille. Miehen kaveri ainakin oli kaatokännissä.
Panin mieheni kanssa kaverin sammuttua, ja sitten miehenikin sammuttua valutin spermat kortsusta miehen kaverin suuhun ja perseeseen.
Nyt pitää ihan kysyä toimenpiteen teknisestä toteutuksesta sen verran että kun olit kaatanut kortsusta spermaa uhrin suuhun niin käänsitkö sen jälkeen hänet vatsalleen , otit housut pois, raotit pakaroita ja valutit spermaa vielä miehen perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulet lukemaan juttuja pervoiluista, ja sitten kauhistelet niitä? Se vasta onkin omituista....
joo. sehän se vasta pervoa on..
Vierailija kirjoitti:
Joskus pentuna ja vielä teineinäkin imettiin veljen kanssa toistemme kulleja vähän väliä. En ole koskaan kertonut asiasta tyttöystävälle.
Onhan noita lapsena tehty useammankin kaverin kanssa kun tyttöjä ei tunnettu yhtäkään. On se kumma miten harvinaisia naaraspuoliset ihmiset ovat. Miehet vaeltavat puutteessa aina. Pitäisi puolet poikalapsista maailmanlaajuisesti abortoida että saavutettaisiin jonkinlainen seksuaalinen tasa-arvo...
Vierailija kirjoitti:
Panin ensin korvan taakse ja sitten vielä toisenkin...
Itse painoin kalloon..
Pakko tunnustaa näin joulun alla että joitain vuosia sitten joulupukkina toimiessani sattui pikku pervo juttu. Yksi likööriltä tuoksuva lyhyeen paljettimekkoon (siis varsin lyhyeen) pukeutunut noin nelikymppinen seurueen jäsen halusi tulla saattamaan pukin ovelle ja antamaan lähtöhalin.
Tässähän ei ole vielä todellakaan mitään outoa, mutta omakotitalon verannan välioven mentyä perässä kiinni oli sitten kyllä. Tämä nainen painoi itseään halauksen aikana minun reittäni vasten ja kun ikään kuin kiitin ja olin lähdössä niin hän ei tuntunut päästävän irti. Kannaltani oudossa tilanteessa nolotti ajatus joulupukista jolla seisoo niin vilkaisin samantien kämppään sisälle sivufönarista ettei kukaan tule perässä. Ei tullut ja kaikki avasivat paketteja.
Edelleen yritin päästä kohteliaasti irti ja yritin työntää itseäni irti naisen yläreiden kohdalta. Mutta hän oli kietonut jalkansa omani ympärille niin että tunsin tussun reittä vasten. Hei, odota Olin kaikesta niin äimänä etten ehtinyt sanoa mitään kun nainen ilmoitti oven raosta käyvänsä röökillä ja saattamassa vieraan.
Ulkoportaiden pimeydessä hän sanoi vain Uudestaan ja ohjasi käteni takaisin yläreidelle. Unohdin tässä kohtaa missä kamppeissa olin siirsin käteni pillulle. Olisi varmaan ollut koomista katsottavaa kun pukilla sormet pillussa. Annoin hetken aikaa alkkareiden sivusta pikasormihoitoa ja nainen ähkäisi pian. En tiedä saiko jotakin mutta kuulin sisältä oven ääntä niin otin hatkat. Juoksin lapikkaissa jalassa autolle pillunlimat sormissa ja tein vielä kierroksen korttelin ympäri. Nainen veti pokkana röökiä ja joku äijä oli tullut ovensuuhun.
Vierailija kirjoitti:
Runkkasin vanhusten palvelutalon vessassa.
Olavi 86v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkasin vanhusten palvelutalon vessassa.
Olavi 86v.
Olavi on PÄÄLIKKÖ
Olin kolmantena kimppaan kutsuttuna (nainen) ja kusin miehen pyynnöstä pariskunnan naisen suuhun.
Ei ehkä pervointa, mutta suomessa on muutamia hotelleja, joissa tietyistä huoneista näkee suoraan alaviistoon toiseen huoneeseen. Olen nähnyt useamman kerran kuin naiset tai miehet runkkaavat itseään. Nais- tai mies parit rakastelevat ja jopa perinteistä heteroseksiäkin :)
T.Reissumies
Mulla taitaa olla vaa yks. Pidettiin joskus nuormpana pillunvenytyskisat pikku kännissä pikkujouluissa yhdellä mökillä. Joku taisi olla ihan reilumminkin kännissä.
Ideana oli siis makuulla joko selällään tai kontalla nostaa peppua ja levittää pimppaa auki niin paljon kuin pystyy. Voittajalle oli joku palkinto mutta en muista enää mikä. Tää oli tietty helvetin typerää ja sattui.
Pervoa tästä erityisesti teki että ne osallistumiset kuvattiin. Sopimus tietysti oli että kaikki kuvat deletoidaan heti kisan jälkeen mutta niin vaan omalle kännykälle ilmestyi yksi kuva tuntemattomasta kännykästä vuosi pari myöhemmin. Nolotti ärsytti ja vitutti.
Annoin juhannuksena suuta ja pojupillua seitsemälle miehelle, kaikki oli sukua toisillleen. m21
Pikkujoulupusuttelu ihastusmiehen kanssa piti päättyä suihinottoon. Mies ei kuitenkaan lauennut suikkarilla ja kun olin jo valmiiksi mehustunut kaiken lääppimisen, suutelun ja suihinoton jälkeen, panemiseksihan se tietenkin meni. Kun kummallakaan ei ollut kumia mukana, loppuilta meni epämukavasti valutellessa ja limaisissa pikkuhousuissa. Orgasmin ansiosta oli kuitenkin mukava kokemus. Vatsanpohjassa muljahtelee jännästi kun mies moikkaa työpaikalla. N28
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulupusuttelu ihastusmiehen kanssa piti päättyä suihinottoon. Mies ei kuitenkaan lauennut suikkarilla ja kun olin jo valmiiksi mehustunut kaiken lääppimisen, suutelun ja suihinoton jälkeen, panemiseksihan se tietenkin meni. Kun kummallakaan ei ollut kumia mukana, loppuilta meni epämukavasti valutellessa ja limaisissa pikkuhousuissa. Orgasmin ansiosta oli kuitenkin mukava kokemus. Vatsanpohjassa muljahtelee jännästi kun mies moikkaa työpaikalla. N28
Onko uusintaa tiedossa vai onko mies varattu ?
Kosteiden juhannusjuhlien jälkeen silloisen tyttökaverin mökillä. Olen kusella piharakennuksen kulmalla. Kun tyttökaverin äiti, joku 55v silloin, tulee samoihin hommiin mökin taakse. Molemmilla suora näköyhteys.
Hänellä pitkä löydä t-paita, jonka nostaa ylös ja paljastaa ajellut pillun. Pissaa alkaa suihkuta paineella. Katselen hölmistyneenä muna kädessä kusten. Ex anoppi hymyilee ilkikurisesti ja katse ylhäältä alas.
En oikein tiedä, mitä tapahtuu, mutta humalassa ei estoja. Ravistelen kuivaksi pidemmän kaavan mukaan. Ex anoppi nostaa paitaa vielä ylemmäksi ja näyttää pienet kiinteät rinnat, joita alkaa hieroa. Muistan kovat nännit sormien välissä.
Alan runkata. Hän alkaa sormettaa. Todella outo mutta kiihottava tilanne. Vetelen kunnolla ja tuntuu, että lasti on lähdössä. Ovi käy ja joku tulee ulos mökistä. Nopea siirtyminen piharakennuksen.
Tyttöystävän viereen peiton alle ja suutelemaan. Vähän ihmettelee miten noin nopeasti on noin kovana.
Vierailija kirjoitti:
Nuolin kaverin muijaa 69ssä samalla kun kaveri pano takaapäi
Aika kuuma. Oliko sinulla kaverin kanssa jo aiemmin "sutinaa"? Tykkäättekö molemmat miestenvälisestä vai onko tuo kaveri hetero joka halusi vaan panna peppuun?
Tuttu tyttö oli kauheen kiimainen mutta kovasti vaati kondomia no sitten jossain vaiheessa takaapäin pannessa salaa nykäsin kumin pois ei huomannu mutta sai jälkeenpäin älyttömän kilarin kun pillu tursusi spermaa .