Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
1121/1495 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yks pieni salaisuus. Tai no siis varmaan mun kaverilla kans. Me tykättiin teininä hiukan näyttää paikkoja vanhemmille miehille.

Käytiin ihan suunnitellusti lyhyessä hameessa pudottamassa jotakin esimerkiksi bussin lattialle ja sitte epähuomiossa noukittiin se niin että pikkarit näky. Tai sit nukkuvinaan penkillä istuen toinen jalka penkillä ja pikku hiljaa hivuttaa sortseja sivuun tuosta jalkojenvälistä. Toinen oli näissä tilanteissa niinku turvana, eli vain toinen paljasteli vähäsen.

Tämä eteni murkkuhormoneilla yhteisiksi masturbointihetkiksi ja tätä jatkui yhden kesän kunnes Elina muutti pois. Toisimme ei koskettu, mutta varmaan se siihenkin olisi mennyt jos olisi voitu jatkaa kauemmin.

Kerran asetuttiin olkkarin lattialle isoihin ikkunoihin päin ja voi perkele kun olikin kiihottavaa tehdä siinä. Tuota ei uskallettu kuin kerran, koska pihan toisella puolella oli na

Nainen siis olen. Joskus hotellihuoneissa työreissuilla saatan jättää verhot auki ja tyydyttää itteeni sängyllä sillee ikkunaan päin, mut mä siis tietenkään EN halua jäädä oikeesti kiinni tuosta 😂 Kiihotraa vaan ajatus et JOS.. 👇😍

Vierailija
1122/1495 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yks pieni salaisuus. Tai no siis varmaan mun kaverilla kans. Me tykättiin teininä hiukan näyttää paikkoja vanhemmille miehille.

Käytiin ihan suunnitellusti lyhyessä hameessa pudottamassa jotakin esimerkiksi bussin lattialle ja sitte epähuomiossa noukittiin se niin että pikkarit näky. Tai sit nukkuvinaan penkillä istuen toinen jalka penkillä ja pikku hiljaa hivuttaa sortseja sivuun tuosta jalkojenvälistä. Toinen oli näissä tilanteissa niinku turvana, eli vain toinen paljasteli vähäsen.

Tämä eteni murkkuhormoneilla yhteisiksi masturbointihetkiksi ja tätä jatkui yhden kesän kunnes Elina muutti pois. Toisimme ei koskettu, mutta varmaan se siihenkin olisi mennyt jos olisi voitu jatkaa kauemmin.

Kerran asetuttiin olkkarin lattialle isoihin ikkunoihin päin ja voi perkele kun olikin kiihottavaa tehdä siinä. Tuota ei uskallet

Ölitko hotellihuoneen ikkunan edessä hyväilemässä itseäsi vai sängyllä maaten jalat ikkunan suuntaan tietkö sormilla vaiko lelu apuna ? Kuvauksesi kiihoittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1495 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen siis olen. Joskus hotellihuoneissa työreissuilla saatan jättää verhot auki ja tyydyttää itteeni sängyllä sillee ikkunaan päin, mut mä siis tietenkään EN halua jäädä oikeesti kiinni tuosta 😂 Kiihotraa vaan ajatus et JOS.. 👇😍

Tutun tuntuinen fantasia mullekin. On todella kiihottavaa ajatella, että touhua seuraisi joku toinen samassa tilanteessa oleva hotellivieras. Silloin voisi hyvin jatkaakin huomaten ja nähden, että toisellekin on ok nauttia hetkestä tällaisessa kohtaamisessa. Mutta käytännössähän tuossa tulee aina se pelko, että homman näkisi joku jolle se ei tosiaan sopisi, sehän olisi ihan kauheaa että joku näkemästään ahdistuisi.

Viimeksi kun olin Helsingissä yötä Tornissa, niin siellä on joistakin huoneista näkymä yläviistosta jonkun toisen hotellin huoneisiin. Katselin siinä jonkin aikaa suihkun jälkeen, ja vastapäätä näkyikin nainen yöpaidassa ehkä jotain leffaa katsomassa läppärillä. Ei kuitenkaan vaikuttanut olevan masturboimassa, ja laittoi myös verhot kiinni leffan loputtua. Pieni toive oli kyllä, että olisi sittenkin ollut kuvaamallasi tavalla viihdyttämässä itseään, olipahan edes sellainen fantasia.

Aamulla kyllä tyydytin itseni loppuun asti verhot avoinna, mutta en tietenkään ikkunan ääressä vaan sängyllä maaten, sinne nyt ei ollut näköyhteyttä kuin viereisen korttelin rakennustyömaan nostureista. Ei mua nosturiäijät ajatuksena niin viehättäneet, mutta siitä huolimatta ikkunan avonaisuus viehätti ja antoi buustia laukeamiseen. Jossain Triplan yläkerroksissa saatan kyllä keekoilla ikkunan edessäkin alasti ja aamuseisokissa, siinä ollaan sen verran kaukana ohikulkijoista, että pelkkä matka etäännyttää riittävästi. Tuskin kukaan sieltä katutasosta edes näkisi tai erottaisi mitään.

Ensi viikonloppunakin on hotelliyö tiedossa, mutta sellaisessa paikassa, että siellä ei voi ikkunassa esiintyä, eikä toisaalta sängyssä pysytellen ole mahdollisuutta, että kukaan voisi nähdä. Siitä huolimatta luulen, että kiireetön itsetyydytyssessio on ohjelmassa, olkoon verhot auki tai kiinni. Jokin sitä vaan hotellista tekee paikan, jossa on mukava keskittyä hetkeksi nauttimaan itsestään. Aina se kaljan kittaamisen yksin jossain kuppilassa voittaa.

Vierailija
1124/1495 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui takavuosina, kun olin tyttöystävän ja hänen äidin kanssa baarissa. Tyttöystävä veti sellaisen kännin, että vietiin hänet lähes tiedottomana kotiin nukkumaan. Jäin sitten juttelemaan tyttöystävän äidin kanssa ja sittenhän siinä kävi niin, että hetken päästä olin nuolemassa hänen pillua oikein nuoruuden innolla ja panin häntä edestä ja takaa. Siitä sitten tyttöystävän viereen nukkumaan ja kun aamulla herättiin, niin hänellä oli melkoinen morkkis, kun oli niin paljon juonut. Tyttöystävä antoi pusun ja ihmetteli, että miten minä maistun ja tuoksun niin pillulta? Noh, selitin että kun tultiin illalla kotiin, niin hän oli halunnut seksiä ja minä olin nuollut hänen pillua ja sitten hän olikin nukahtanut ja minä olin sitten unohtanut pestä kasvoni. Onneksi tyttöystävä oli illalla ollut liikenteessä ilman pikkuhousuja, niin selitys meni läpi, kun yöllä mekko oli noussut vyötärölle. Hän tosin ihmetteli ettei yhtään muistanut. Antoi sitten pimppiä korvauseksi siinä aamulla ja sanoi ettei ikinä juo niin paljon. Minä sanoin vain, että sattuuhan sitä joskus. Tyttöystävän äiti oli aika nolona aamulla ja lähti vähin äänin johonkin ostosreissulle.

Vierailija
1125/1495 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran imin kaverin munaa kun sen muija katsoi vieressä. Oli vähän liian pervoa minulle.

m. 32

Vierailija
1126/1495 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran imin kaverin munaa kun sen muija katsoi vieressä. Oli vähän liian pervoa minulle.

m. 32

Nielitkö?

Vierailija
1127/1495 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikonloppunakin on hotelliyö tiedossa, mutta sellaisessa paikassa, että siellä ei voi ikkunassa esiintyä, eikä toisaalta sängyssä pysytellen ole mahdollisuutta, että kukaan voisi nähdä. Siitä huolimatta luulen, että kiireetön itsetyydytyssessio on ohjelmassa, olkoon verhot auki tai kiinni. Jokin sitä vaan hotellista tekee paikan, jossa on mukava keskittyä hetkeksi nauttimaan itsestään. Aina se kaljan kittaamisen yksin jossain kuppilassa voittaa.

No, täällä hotellissa ollaan ja pienet hieronnat on menossa. Vaikka verhot on auki, niin ei tästä tosiaan kukaan näkemään pääse, ellen nyt sitten tuohon partsille menisi. Mutta ehkä ei näillä keleillä. Mutta oli mikä oli, niin ainahan tuo hotellikuolema vähän loivenee, kun itseään pitää hyvänä.

Vierailija
1128/1495 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuorena tyttönä antanut rahasta Ruotsin risteilyllä isommalle porukalle vanhempia miehiä, jotka olivat työpaikan pikkujouluristeilyllä. Olin kyllä kännissä kuin käki, silloin tuntui hyvältä idealta tienata vähän rahaa. Ainakin jotkut niistä panivat myös pyllyyn samalla rahalla vaikka siihen en periaatteessa suostunutkaan. Seuraavana aamuna oli hirveä morkkis ja häpyhuulet ja etenkin pyllyreikä kipeenä. Hävetti tosi paljon ja paluumatkan olin vaan hytissä kun en halunnut törmätä niihin tyyppeihin enää. Kavereille kerroin, että olin ollut sen panoyön romanttisesti pussailemassa jonkun ikäiseni pojan kanssa. 

Vierailija
1129/1495 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nuorena tyttönä antanut rahasta Ruotsin risteilyllä isommalle porukalle vanhempia miehiä, jotka olivat työpaikan pikkujouluristeilyllä. Olin kyllä kännissä kuin käki, silloin tuntui hyvältä idealta tienata vähän rahaa. Ainakin jotkut niistä panivat myös pyllyyn samalla rahalla vaikka siihen en periaatteessa suostunutkaan. Seuraavana aamuna oli hirveä morkkis ja häpyhuulet ja etenkin pyllyreikä kipeenä. Hävetti tosi paljon ja paluumatkan olin vaan hytissä kun en halunnut törmätä niihin tyyppeihin enää. Kavereille kerroin, että olin ollut sen panoyön romanttisesti pussailemassa jonkun ikäiseni pojan kanssa. 

Mä keksin ton joskus 20 jotain itseäni vanhemmilta naisilta Ruotsin reissulla. En oo myynyt itteä ennen enkä jälkeen mutta Sinä kesänä hankin hyvät shoppailurahat kun aloin vastata hyttiinlähtöehdotuksiin että onko rahaa..

Kundikaveri hieman ihmetteli kun en viikkoon halunnut seksiä ostosristeilyn jälkeen mutta niitä panoja  oli usein 3-4 per reissu. Sain samalla kunnolla panna ja usein myös peppuun jos mies oli tarpeeksi selvä. Hellänä oli kaikki usein poskia myöten ja alkkarit revittynä joskus. 

Lopetin nämä kun sain kerran seksin jälkeen turpiin. Kotona sanoin joutuneeni Stokiksessa pahoinpidellyksi. Perse oli niin mustelmilla että ihmettelen kuinka ihmeessä meni läpi.

Vierailija
1130/1495 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainoastaan stripannu ja vähän sormeillu itseäni rahasta miehille. Firmaristeilyllä tapahtui kun päissäni lähdin läpällä kahden kaa hyttiin oli seksinkipee olo.

Pieneksi harmikseni eivät pyytäneet muuta ja jouduin palaamaan kiimoissani baariin. Olisin pannut vaikka puutappia. Yks työkaveri saikin sit kunnolla sinä iltana. Niitä aiempia esityksen tilaajia en tuntenut, jostain Itä-Suomesta jos oikein muistan.

Vierailija
1131/1495 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin pojan kaverin kanssa sänkyyn. Törmättiin sattumalta laivalla ja yksi asia johti toiseen ja päädyttiin samaan hyttiin yöksi. Poika jaksoi hyvin nuoruuden innolla ja oli ihanan tuhmaa tuntea nuori jäntevä vartalo omaani vasten. Poika osasi myös nuolla taivaallisesti

N46

Vierailija
1132/1495 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan se ku runkkasin ja pikku sisko näki kä tuli kysyyn mitä valkosta sun pi###ssa on 

Vierailija
1133/1495 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin kesällä sukulaisteni autotallissa sellaiset pikaset kun oli panetus päällä ja en tuohon muuta paikkaa löytänyt (talo täynnä pikkulapsia ja heidän kavereita) Oli myös viileä ja ihanan rauhaisa tila. Meni aika runkkaamiseksi kun halusin hoitaa vaan homman pois.

Pervoa asiasta tekee, että sortseja päälle vetäessä ja toppia asetellessa hokasin jonkinlaisen valvontakameran jossa paloi myös valo, siellä nurkassa josta näki touhuni aivan suoraan. No, olipahan isännälle käteenvetokamaa jos sen näki kunhan ei nettiin laita 😅 Sattuneesta syystä ei ole tullut kysyttyä mitään kameraan liittyvää..

Nanny 21

Vierailija
1134/1495 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin vaimo antoi peppuaan ja ulisi rivarin yläkerrassa kun ikkuna oli jäänyt auki ja ihmisiä kulki ohi jalkakäytävällä. Ei antanut eteen koska oli jättänyt pillerit pois. Mutta siihen toiseen pantiinkin sitten ja lujaa,

Peppuun olen minäkin saanut kaverin muijaa. En erityisemmin pidä siitä osoitteesta mutta muija piti. Kiljui Ai jumalautaa ja pyysi panemaan kunnolla. Mies oli sulkistreeneissä

Ihan loogista mies sulkistreenissä ja muija sulkijalihastreenissä .

Vierailija
1135/1495 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pantiin  juna vaunussa. Oltiin kahdestaan.

oliko petterin tunnin juna turkuun vai sannulin tunnin juna tampereelle ??

Mut jos seuraava PM olisikin Suna niin sitten voitaisiin panna Tunnin Junassa Lappeenrantaan .

Vierailija
1136/1495 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 01:25"]Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)   Mikä sun pervoin teko?   M23 [/quote] Toi "pojat on poikia" ei tehoa ainakaan muhun. Ai sen takia että oot poika, ni saat tehä mitä huvittaa? Jos toi kyseinen nainen ois saanu tietää, ni tuskin ois kelvannu selitys "pojat on poikia". Ihan törkeää. N21

Tosinainen jättää pikkareitaan tarkoituksella miesten haisteltaviksi.

Vierailija
1137/1495 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran yhden kapakka hoidon lakanoissa. Ajauduttiin siihen tilanteeseen ilman kumia/ehkäisyä. Daami vannotti että älä päästä sisään, laske mahalle. No, joku piru muhun meni, enkä taivuttanut riittävän alas, vaan ruiskutin daamin hiukset ja naaman spermallani.

Olen kyllä useammankin daamin ruiskutellut ihan huolella...ihan perus.

En tiiä onko tämä nyt pervoa mutta mieleenpainuva seksikokemus oli kun netistä iskemäni nuoren naisen kanssa sekstailtiin heti ekoilla treffeillä. Varsinainen paneminen jäi aika vähiin kun ilmeni että sormettamalla muija squirttailee. Löysin hyvän tekniikan missä ekaks nussin kahdella sormella pillua koko sormien mitalla jonkin aikaa ja seuraavaksi rämpytin kovaa pillun yläseinämää nii johan alkoi lorisemaan. tätä jatkoin varmaan pari tuntia ja lypsin tytöstä varmaan pari litraa tavaraa ulos :)) Patjat olivat kuivumassa viikon seinää vasten.... 

Vierailija
1138/1495 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imin omaa kyrpääni loppuun asti ja katsoin samalla televisiosta Ruutuässä ohjelmaa, jossa kilpailijat yrittivät arvata, mitä vähitellen paljastettavat kuvat esittävät. Tunnetusti Jorma Pulkkinen juonsi kyseistä ohjelmaa. Nielin tietenkin koko lastin. Myöhemmin olen toistanut saman erinäisissä tilanteissa, esimerkiksi anopin vaatekaapissa.

Itsekin imenyt itseltäni 15veenä saunan suihkuhuoneessa mällit suuhun. en tosin niellyt. Hyvä kun muistutit..olinkin jo näin 50veenä unohtanut :))

Vierailija
1139/1495 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturboin kylpylässä porealtaassa siten että työnsin pilluni porereikään ja ahh.. ihanasti hyväili pinpaani :D sain orgasmin nii piti huulta oikeen purra että en kiljunu

Hyvä kun muistutit. Olen erään hotellin porealtaassa nussinut kahta eri naista takaapäin ja mällännyt sinne altaaseen. Olin nuokin jo unohtanut.

Vierailija
1140/1495 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 18:52"]

Mies nussi minua, kun olin sammunut/ sammumaisillani. Tykkäsin niin kovasti olla aivan sekaisin ja että mies "hyväksikäytti" minua.

[/quote]

Miksi alapeukku? Yksi mun lemppari seksikokemus.

Menee nyt fantasioinnin puolelle mutta tollanen nukkeseksi olis mahtavaa.... nussis tyttöä takaapäin ihan rauhassa nautiskellen ja välillä aina haistelis sen perseenreikää.