Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1495)

Vierailija
701/1495 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutin oman fantasian puolittain.
Ostin niin ison tekopeniksen kuin sisääni kuvitttelin mahtuvan.
Pukeuduin sukkiin ja sukkanauhoihin.
Runkkasin itselleni orgasmin mieheni katsellessa, kuvittelin että siinä olisi ollut muutama ihan tuntematon mies.
Oman orgasmin jälkeen pyysin mieheltä samaa, halusin nähdä kun hän masturboi ja päästää valkoisen eliksiirin kummulle

Vierailija
702/1495 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkasin itselleni orgasmin mieheni katsellessa, kuvittelin että siinä olisi ollut muutama ihan tuntematon mies.
Oman orgasmin jälkeen pyysin mieheltä samaa, halusin nähdä kun hän masturboi ja päästää valkoisen eliksiirin kummulle

Päästikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1495 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran annoin miehen panna valot päällä, mutta oltiin sentään lähetyssaarnaajassa kuitenkin.

Mutta oliko peitto sentään kokonaan päällä?

Haloo, tietenkin oli - ei kai me nyt mitään pervoja olla! Tyhmä kysymys

Vierailija
704/1495 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran annoin miehen panna valot päällä, mutta oltiin sentään lähetyssaarnaajassa kuitenkin.

Haloo, tietenkin oli - ei kai me nyt mitään pervoja olla! Tyhmä kysymys

Älä vastaa mun puolesta.

Oli peitto ja vaatteet myös.

Vierailija
705/1495 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä, eli siis 2000-luvulla, yötöissä eräässä suuressa toimistossa Vaasassa. Tylsää ja yksinäistähän se oli, eli kun sain yötyökaveriksi helvetin komean nuoren miehen, olin tosi innoissani... No, se poika olikin homo: ja öisin hän kutsui tuttujaan (ja ehkä myös tuntemattomia) sinne toimistolle häntä panemaan. Antoi luvan katsoa. Se oli jotenkin niin kiihottavaa, kun se poika pylly pystyssä ulvoi aah aah lisää kullia, aaah seuraava mies perseeseen äkkiä. Mukaan en mennyt koskaan, eikä pyydettykään, mutta pilluani hiplasin kun katselin sitä touhua.
Jarkko, terkkuja sulle, missä tahansa menetkin 😊

Vierailija
706/1495 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha 68v nainen, minä 32v

Tuntui jo alkuhommana pervolta, mtv3 chatistä löydettiin toisemme.

Nainen laittoi liukkaria kalulle ja tokaisi että pysyppä poika siinä ja et sitten laukea ilman lupaa.

Nainen hyppäs ratsaille ja voi perkele kun se alko siinä keinumaan taidolla. Oli lastissa pidättämistä kun nainen ratsasti ja voihki siinä edessä. 3 kertaa tuli ja sen jälkeen meni kontalleen ja sanoi että nyt on sun vuoro. Ei menny montaa minuuttia kun lastit oli sisällä. Annoin vielä hierontaa perään.

Vierailija
707/1495 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin teinienkelin kusaista päälle. Ratsastelun jälkeen nostin tytön naamani päälle saamaan kielihoitoa. Siitä tämä nousikin yllättäen seisomaan yläpuolelleni sängyllä ja mitään kyselemättä kusaisi päälle. Kultaiset suihkut ei kiihota millään tavalla, mutta tytön estottomuus oli niin kokonaisvaltaista, että tyydyin rankaisemaan pissaliisaa otattamalla suihin kusen kastelemaa heppiäni. Petari meni tempun jälkeen vaihtoon. Satiinilakanat ei näköjään pidä kusta.

Vierailija
708/1495 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastettiin exän kanssa sm-juttuja, joten niitä välineitä oli meillä kotona. Eräänä bileiltana oli sellainen tilanne, että eräs ärsyttävä omahyväinen mieheni kaveri oli meillä kylässä ja muut lähti johonkin.

Kun olin sen kaverin kanssa kahdestaan, sain jostain älynväläyksen ja houkuttelin muka sen hommiin kanssani. Sidoin sen kiinni ja annoin kunnolla ruoskaa. Olin halunnut vuosia tehdä niin kun se oli niin v-mäinen tyyppi. Ruoskin niin että varmasti oikeasti sattui ja kiusasin sitä mutta en antanut sen tehdä mitään. Oli ihan mahtavaa.

Se suuttui kun en antanut ja uhkasi raiskauksella mutta nauroin vain ja heitin sen lopuksi pihalle. :D

Vierailija
709/1495 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuko?

710/1495 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bro ei täs oo ikärajaa

Vierailija
711/1495 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nuita juttuja ja tunnen olleen aikalailla siveä tyyppi. Ehkä rajuin kokemus on siinä että 15 vuotiaana asetuin veikanpäältä erään kauniin kauppiasrouvan kulkureitille alastomana näyttäen hänelle seisovan kaluni. Hän pysähtyi katsomaan sitä. Ja laukesin pelkästään hänen katseen voimasta niin, että meni taju.

Tämä on pitkä tarina, mutta veikkana oli jäätelö.

Vierailija
712/1495 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina asuin luhtitalossa missä yhteinen pieni eteinen ennen ulko-ovea yläkerran naapurin kanssa, yläkerrassa asui hieman ujo mutta hyväkroppainen opiskelijanainen. Jätti aina hiihtovarusteensa monot mukaanlukien siihen yhteiseen eteiseen.

Kerran pimeällä, taisi olla jo yöaikaan, avasin tosi varovasti oman oven ja aloin nuuhkimaan niitä monoja... Sai olla varovainen koska siinä oli automaattinen valo liiketunnistimella ja vastakkaisesta talosta oltaisiin mahdollisesti nähty jos valo olisi mennyt päälle.

Onnistuin kuitenkin nappaamaan ne naapuritytön monot asuntooni ja runkkasin niitä haistellen, kuvitellen miten hikiset jalat olleet niissä hiihtolenkin jälkeen... Laukeamisen jälkeen asetin varovasti takaisin paikoilleen. En toki monoihin lauennut.

Vierailija
713/1495 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku 17v tms ja tyttiksen (nyk vaimo) vanhempien mökillä talvella. Seksiä ei oikeen voitu tai kai uskallettu harrastaa, ettei kukaan kuulisi, vaikka silloin panetti ihan jatkuvasti. Jonain aamuna kukonlaulun aikaa sitten luulin että kaikki vielä nukkuvat ja hiippailin pesuhuoneeseen ajatuksena runkata täpötäydet kassit salaa tyhjäksi. Siinä oli pyykkikorissa näkösällä anopin pikkuhousut ja kiimahulluus vei järjen kokonaan. Nuuhkin niitä ja runkkailin pikkuhousut kullin ympärillä autuaasti

Naurattaa jo nykyisin koko juttu, mutta kai siinä sitten jotain mölinää tai ähkimistä tuli suusta sen verran että jo hereillä ollut anoppi tuli siihen ovelle ihmettelemään. Se nolouden huipentuma pikkupojan mielessä oli jotain aivan järkyttävän kamalaa. Omituista oli se että kulli tökötti tanassa jopa vielä terhakkaammin ja varmaan aika koominen näky kun anopin pikkuhousut oli siinä vehkeen ympärillä. Ei mitään sanaa selitellä yhtään mitään ja hiljaa vain katselimme toisiamme. Ajattelin, että kohta siihen huudellaan appiukko ja meikäläinen saa lähtöpassit koko jutusta, sen verran kiukkuiselta näytti vanhempi rouva.

Mielessä jyllää välillä omissa itsetyydytyshetkissäni vieläkin ne sanat ja äänensävy : 'Ai sä runkkaat täällä' ja  jäi siihen ovelle seisomaan, jäädyin ja odotin että alkaa se mekkala. Sitten se kliimaksi: ' No älä nyt kesken jätä' En tiennyt mitä tehdä ja liike oli lopussa, kulli seisoi kuin kanki ja ne pikkuhousut kietoutuneena siihen ympärille typerästi. 'Jatka nyt kun olet kerran aloitellutkin'. Kiihotti, hävetti, nolotti ja kaikki se kiihotti vaan lisää. Vetelin häpeissäni toiseen suuntaan katsellen muutaman vedon ja sperma pulppusi housuihin ja lätsähteli siihen kaakelilattiallekin.  Anoppi meni ja minä vähän siistin paikkoja ja pelkäsin että show tulee aamupalalla viimeistään. Mitään ei tullut, eikä koskaan ole asiasta sanaakaan tai eleelläkään vihjailtu. Tuosta on nyt jo yli 20v aikaa ja edelleen samoissa joulupöydissä istuskellaan. 

Vierailija
714/1495 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä pervoin, mutta eilen tyydytin itseni taloyhtiön saunassa löylykauhan varrella ja mietin naapurin miestä jolla on seuraava saunavuoro.

Vierailija
715/1495 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli molemmilla ja hänellä kortsu

Vierailija
716/1495 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä pervoin, mutta eilen tyydytin itseni taloyhtiön saunassa löylykauhan varrella ja mietin naapurin miestä jolla on seuraava saunavuoro.

aivan loistavaa!!! olisit jäänyt siihen odottelemaan heeboa, niin olis varmaan ollut löylykauhan lisäksi muutakin saatavilla

Vierailija
717/1495 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ulkomailla hotellibaarista löytyneen mukavan herrasmiehen masturboida ja laueta paljaille rinnoilleni hänen huoneessaan illan päätteeksi. Muuta seksiä jonkin pikku koksettelun ohessa ei ollut. Itseni tyydytin siinä aluksi hänen katsellessaan. Juttu lähti ns 'läpällä' ja aamusella omassa huoneessani häpeilin ja toivoin ettei osuta samaan aikaan aulaan. Oma mies ei tästä tiedä yhtään mitään.

Vierailija
718/1495 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toteuttanut hänelle sen mistä minä haaveilen

Vierailija
719/1495 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin poikaystäväni panna minua kontallaan takaapäin laiturilla keskellä kirkasta päivää. Olin täysin alasti, nuori ja kaunis, Hänellä oli uimahousut. En tiedä näkikö naapurit

Vierailija
720/1495 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin poikaystäväni panna minua kontallaan takaapäin laiturilla keskellä kirkasta päivää. Olin täysin alasti, nuori ja kaunis, Hänellä oli uimahousut. En tiedä näkikö naapurit

Tein hieman samanlaiset ystäväpariskunnan naiselle valoisana kesäiltana, ilman uimahousuja. Jos naapurit eivät nähneet, he takuulla kuulivat. Mies katseli verannalta ja joi olutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan