Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1502)
Vierailija kirjoitti:
Otin suihin baarin takapihalla. Hui!
Uu Oliko aivan vieras mies ja miten päädyitte?
Olen saanut samoissa pikkujouluissa kahdelta eri mieheltä sormetusorkut.
Ja illan päätteeksi oma mies haki minut kotiin
Vierailija kirjoitti:
Työnnän kielen niin syvälle miehen peppuun kun saan ja pyörittelen kieltäni samalla imien ilmatiiviisti sitä reiän ympärystää. Ei varmaan kovin pervoa mutta tykkään ihan älyttömästi.
Saisimpa kieltäsi peppuuni... IHANAA
Vierailija kirjoitti:
Olen pissannut mieheni naamalle ja suuhun. Mies nieli osan.
Nuollut miehen pyllyreikää.
Mies nuollut minun pyllyreikää.
Antanut kakkosta miehelle.
Pannut miestä kakkoseen, dildolla ja nyrkillä ja ruiskuttanut sinne laukeamisen merkiksi purkillinen velliä ja dildottanut perään kunnes kaikki pursusi ulos.
Laittanut miehen tekemään itselleen suolihuuhtelun.
IHANAA
Vierailija kirjoitti:
En nyt osaa pitää kovin pervona mitään seksiä aviomieheni kanssa, mutta vähän pervolta tuntui saada pyllyyn ratsastaen samalla kun mies imi tisseistä maitoa.
Toi on taivaallista... loppuhuipennuksena olisit vielä pissanet miehesi päälle...Uuuuuhh
Itseäni oksettaa yli kaike nuo kakkajutut
.. Pissaaminen on eri asia niin että itse olen aina kokenut kiihottavana kun näkee naien pissaamassa ja paras jos vielä julkisella paikalla vaikka hieman "salaa". Itsellä jotain erikoisuusia
-saanut suihinoton puolitäydessä elokuvateatterissa loppuun asti ja samalla sormetin
-sormetin vanhempaa +40v naista puolitäyden baaritiskin edessä kun vieressä oli ihmisiä hänen selän takana ja tämä nainen oli naimisissa vielä. Myöhemmin otti suihin ja nieli mällit sohvalla jatkoilla ja sen jälkeen pantiin parvekkeella vielä yhdet varvit tää ehkä se top 1 erikoisin ja harvinaisin tilanne
-pannut naista toisen pariskunnan pannessa vieressä samaan aikaan valot päällä huoneessa kun oven takana oli bileet meneillään
-panin silloista säätöä autotien varressa kun vierestä tien toisella puolen käveli kaksi lenkkelijiää ohi jotka vain nauroivat :D
-panin tanssivalmentajatyttöä pikaisesti ennen harjoituksia ja laskin sisään jonka jälkeen tämä lähti pitämään tanssituntia kiireellä spermat pillussa :)
Olen nyt 25 v ja nämä on tapahtunu 15-21 ikävuodella noin että on se vain ollut ennen jännempää ja melkoista menoa :)
En tiedä mikä on pervointa. Sanokaa te.
1. Minua on pantu täyden yökerhon sohvalla, ihmisten huutaessa tahtia ympärillä. Ihme ja kumma, että portsarikin saapui katsomaan, mutta ei heittänyt ulos !
2. Kimppaseksi 5 miehen kanssa jatkoilla.
3. Seksiä 7 eri miehen kanssa saman vuorokauden aikana.
Viisitoista pukkia pani mua kattilaan, kun olin kaalimaan vartijana.
Panin silloista naistani hotellin uima-altaalla, ulkona, keskellä päivää ja väkeä oli allas ja piha ihan täynnä. Oltiin vaan vedessä kiinni toisissamme, nopeaan uimahousut sivuun ja kettu koloonsa.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut samoissa pikkujouluissa kahdelta eri mieheltä sormetusorkut.
Ja illan päätteeksi oma mies haki minut kotiin
Miten päädyitte tuohon? Miten kehtaa varatulle naiselle tarjota sormetusorkkua? Jotenkin tulee mieleen vaan ettei varattu ala millekkään vaan pitää sinua kusipääsikana jos yrität lähestyä
n35 kirjoitti:
1. Minua on pantu täyden yökerhon sohvalla, ihmisten huutaessa tahtia ympärillä. Ihme ja kumma, että portsarikin saapui katsomaan, mutta ei heittänyt ulos !
Kerro tuosta kimpasta miten päädyitte? Ei tule ekana mieleen ehdottaa kimppaa varsinkin jos läsnä on 4 muuta miestä
Vierailija kirjoitti:
n35 kirjoitti:
Kerro tuosta kimpasta miten päädyitte? Ei tule ekana mieleen ehdottaa kimppaa varsinkin jos läsnä on 4 muuta miestä
Olen huppelissa hyvin avoin seksiehdotuksille. Selvinpäinkin, mutta alkoholin myötä estot katoaa kokonaan.
Panin yhden miehen kanssa, kun huoneeseen pölähti vahingossa toinen mies. Kääntyi kannoillaan mutta huikkasi, että riittääkö hänellekin. Käskin hyppäämään mukaan ja siitä se jotenkin kehittyi niin, että kohta minua pani viisi miestä vuorotellen ja yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n35 kirjoitti:
Olen huppelissa hyvin avoin seksiehdotuksille. Selvinpäinkin, mutta alkoholin myötä estot katoaa kokonaan.
Panin yhden miehen kanssa, kun huoneeseen pölähti vahingossa toinen mies. Kääntyi kannoillaan mutta huikkasi, että riittääkö hänellekin. Käskin hyppäämään mukaan ja siitä se jotenkin kehittyi niin, että kohta minua pani viisi miestä vuorotellen ja yhtäaikaa.
Ei hyvä synti sentään :DD miten miehet yleensä ehdottaneet seksiä onko sanoneet suoraan? Saitko monet rasvat sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n35 kirjoitti:
Ei hyvä synti sentään :DD miten miehet yleensä ehdottaneet seksiä onko sanoneet suoraan? Saitko monet rasvat sisälle?
On sitä joskus suoraankin kysytty. Ja mikäs siinä, tehokasta toimintaa, ei mene aikaa hukkaan turhaan lätinään :D Ja kyllä, olen lähtenyt, jos kysyjä hiukankin on viehättänyt. Itse menen myös melko suoraan asiaan. Turhat länkytykset sikseen.
Minkäs sitä luonteelleen voi, mutta läksyni olen oppinut. Paljaalla en anna, siksi laukussani on aina kondomipaketti varalla...
Asun ok-talossa ja otin naisvuokralaisen. Olen nussinut joka reikään , fistannut ja squirtannut häntä jopa vaihtanut tampoonin häneltä. Ja olimme käymässä hänen exän luona runkkasin sen miehen verkkareille kostoks 😂,koska en tykännyt hänen asenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni oksettaa yli kaike nuo kakkajutut
.. Pissaaminen on eri asia niin että itse olen aina kokenut kiihottavana kun näkee naien pissaamassa ja paras jos vielä julkisella paikalla vaikka hieman "salaa". Itsellä jotain erikoisuusia-saanut suihinoton puolitäydessä elokuvateatterissa loppuun asti ja samalla sormetin
-sormetin vanhempaa +40v naista puolitäyden baaritiskin edessä kun vieressä oli ihmisiä hänen selän takana ja tämä nainen oli naimisissa vielä. Myöhemmin otti suihin ja nieli mällit sohvalla jatkoilla ja sen jälkeen pantiin parvekkeella vielä yhdet varvit tää ehkä se top 1 erikoisin ja harvinaisin tilanne
-pannut naista toisen pariskunnan pannessa vieressä samaan aikaan valot päällä huoneessa kun oven takana oli bileet meneillään
-panin silloista säätöä autotien varressa kun vierestä tien toisella puolen käveli kaksi lenkkelijiää ohi jotka vain nauroivat :D
-panin tanssivalmentajatyttöä pikaisesti ennen harjoituksia ja laskin sisään jonka jälkeen tämä lähti pitämään tanssituntia kiireellä spermat pillussa :)
Olen nyt 25 v ja nämä on tapahtunu 15-21 ikävuodella noin että on se vain ollut ennen jännempää ja melkoista menoa :)
Just... Ei millään pahalla, mutta odotapa kun olet kymmenen vuotta vanhempi, jos nuo on mielestäsi "jännää ja melkoista menoa".
Mä olen 36, pervointa tekoa on vaikea sanoa, mutta esimerkiksi;
-olen kussut miehen päälle
-mies on kussut minun vatsalleni samalla kun itse istuin pöntöllä
-olen dildottanut 10 vuotta itseäni nuorempaa miestä perseeseen
-nussin kolmea nuorta poikaa samaan aikaan
-annoin persettä pomolleni. Tilanne kuvattiin
-minua nussittiin tiskipöytää vasten äitini kodissa kun mutsi istui olohuoneessa
-panin neljän eri miehen kanssa yhdessä illassa. Kaikki laskivat sisään
-nussin linja-autossa random-tyyppiä jonka jälkeen poikaystäväni nuoli minua
-minua nuoltiin keskellä Vantaa Hotellin baaria
Jne. Autopanot yms. on ihan perussettiä, mitä sitten jos joku näkee?
Ja kyllä, olen jollain tasolla nymfo.
Me harrastettiin kerran seksiä vedessä julkisella uimarannalla, mentiin vain hieman kauemmaksi rannasta ja uikkarit sivuun. Mahtava tunne kun ranta täynnä ihmisiä ja kukaan ei aavista mitään. Tai no ehkä aavistaa, mutta ei voi tietää. :)
Vierailija kirjoitti:
Me harrastettiin kerran seksiä vedessä julkisella uimarannalla, mentiin vain hieman kauemmaksi rannasta ja uikkarit sivuun. Mahtava tunne kun ranta täynnä ihmisiä ja kukaan ei aavista mitään. Tai no ehkä aavistaa, mutta ei voi tietää. :)
Jos yhdyntä tapahtui emättimeen niin järviveden kanssa tuossa on ehkä jopa suurempi riski tulehdukselle kuin pelätyssä perseestä pilluun toiminnassa
Niin komppaan tätä. Myös minua kiihottaa tuo pillun nuoleminen puhtaaksi spermasta, ja etenkin niin että en laukea sisälle vaan kummulle ja huulille (tässä posliini on ihana, sperma kun tuppaa tarttuun karvoitukseen)