Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin asia minkä olet tehnyt

Vierailija
10.07.2015 |

Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)

Mikä sun pervoin teko?

M23

Kommentit (1544)

Vierailija
321/1544 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä mitenkään pervoa... Viimekesänä lähdin baarista kahden rvan mukaan. Harrastin molempien kanssa seksiä vuorotellen, aamusta vielä uusinnat. Ei mitään kimppajuttuja, normi meininkiä. Olipahan kokemus. 

Vierailija
322/1544 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jotain häjyä papin kylppärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1544 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kiinni tiepaaluun tuskissani iltapimeällä.

Vierailija
324/1544 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään oo mitään uutta??

Vierailija
325/1544 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä festareilla menin pusikkoon kuselle, siellä oli samoissa asioissa isopyllyinen nainen perse paljaana. Mulla alkoi kulli heti seisoa ja nainen näki sen. Välittömästi nappasi kullista kiinni ja käänsi selän minuun päin. Puuta vasten nojasi, kun kunnolla nussin takaapäin.

Vierailija
326/1544 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha no siiis lähdin joskus baarista vanhan säädön mukaan ja siinä touhuiltiin ja katsoin puhelimesta että eräs jäbä ketä olin kattellut jo pidemmän aikaa laitto viestiä että tuunko hänen luokse yöksi jos hän hakee mut taksilla, no vastasin että juuu tulen oon tässä kaverilla jatkoilla ja annoin osoitteen ja lähdin. Tälle vanhalle säädölle sanoin että lähden kotiin yöksi taksilla :D

Vierailija
327/1544 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsuudenkaverini luona, jossa oli tullut rampattua jo ihan pikkulikasta asti. Lukioikäisenä vähän hormonit hyrräsi. Olin jostain syystä ihastunut kaverini isäpuoleen jonkun houreisen teiniseksiunen jälkeen, ja taisin aika avoimesti (vaivaannuttavasti!) flirttailla kyseiselle ukolle. Tarkoituksella tulin aamiaispöytiin ilman rintaliivejä, läpinäkyvissä vaatteissa jne. Noh, kaverini veljellä oli ylppärijuhlat ja menin tuon isän viereen johonkin vähän sivussa olevaan pöytään istumaan yhden skumppalasin sekoittamana. Jostain hetken mielijohteesta otin miehen käden omaani, ja siirsin sen pöytäliinan suojissa haaroväliini. Mies vetäisi käden pois, kun olisi sähköiskun saanut, ja näytti vihaiselta. Kivahti jotain yhdellä sanalla ja alkoi vihaisesti pyörittää lusikkaa kahvikupissa. Hetken maan alle vajoamisen jälkeen mies yllättäen laittoi käden varovasti hameen alle takaisin. Avasin haarojani niin, että tie avautui. Muistan sen pelon, jännityksen ja kiiman. Mies sanoi hiljaa, että yritä näyttää normaalilta ja hieroi ja sormetti minut laukeamiseen asti, joku mummoporukka ihan muutamien metrien päässä, eikä kukaan huomannut mitään :D

Vierailija
328/1544 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lapsuudenkaverini luona, jossa oli tullut rampattua jo ihan pikkulikasta asti. Lukioikäisenä vähän hormonit hyrräsi. Olin jostain syystä ihastunut kaverini isäpuoleen jonkun houreisen teiniseksiunen jälkeen, ja taisin aika avoimesti (vaivaannuttavasti!) flirttailla kyseiselle ukolle. Tarkoituksella tulin aamiaispöytiin ilman rintaliivejä, läpinäkyvissä vaatteissa jne. Noh, kaverini veljellä oli ylppärijuhlat ja menin tuon isän viereen johonkin vähän sivussa olevaan pöytään istumaan yhden skumppalasin sekoittamana. Jostain hetken mielijohteesta otin miehen käden omaani, ja siirsin sen pöytäliinan suojissa haaroväliini. Mies vetäisi käden pois, kun olisi sähköiskun saanut, ja näytti vihaiselta. Kivahti jotain yhdellä sanalla ja alkoi vihaisesti pyörittää lusikkaa kahvikupissa. Hetken maan alle vajoamisen jälkeen mies yllättäen laittoi käden varovasti hameen alle takaisin. Avasin haarojani niin, että tie avautui. Muistan sen pelon, jännityksen ja kiiman. Mies sanoi hiljaa, että yritä näyttää normaalilta ja hieroi ja sormetti minut laukeamiseen asti, joku mummoporukka ihan muutamien metrien päässä, eikä kukaan huomannut mitään :D

Ja mies oli kai n.45 vuotias, muistan että muutama vuosi sitten oli hänen 50v juhlansa

Vierailija
329/1544 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsasin naisen peräsuoleen.

Vierailija
330/1544 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

u perv

Vierailija
331/1544 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

urb

Vierailija
332/1544 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan sovituskopissa näin kerran naisten uimapuvun. Menin koppiin, riisuin alasti, ja sovitin uimapukua.

Vierailija
333/1544 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin eksän peppureikää vessareissun jälkeen. Oli siis kyllä pyyhitty puhtaaksi mutta se haisi paskaisemmalta, ei sitä siinä kiimassa ajatellut :P

Vierailija
334/1544 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin auton vaihdekeppiä dildona parkkipaikalla.

Vierailija
335/1544 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko edes automaatti?

Vierailija
336/1544 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehen kusta kasvoilleni.

Vierailija
337/1544 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsijarru kakkoseen?

Vierailija
338/1544 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolin eksän peppureikää vessareissun jälkeen. Oli siis kyllä pyyhitty puhtaaksi mutta se haisi paskaisemmalta, ei sitä siinä kiimassa ajatellut :P

👍

Vierailija
339/1544 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain lapseni opettajaa koulun oppilaskeskustelussa, koulussa. Nuori naisopettaja, itse olen noin 20v vanhempi..

Vierailija
340/1544 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanda1510 kirjoitti:

Nain lapseni opettajaa koulun oppilaskeskustelussa, koulussa. Nuori naisopettaja, itse olen noin 20v vanhempi..

monesko luokka mikä koulu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi