Pervoin asia minkä olet tehnyt
Mulla varmaan se kun olin vahtimassa yhden naispuolisen kaverini koiraa sen kämpillä viikonlopun yli ja löysin pyykkikorista likaisia pikkuhousuja. Nuoleskelin ja haistelin niitä samalla runkaten muutamaan otteeseen. Pojat on poikia heh heh :)
Mikä sun pervoin teko?
M23
Kommentit (1544)
Aamulla sain naida ensimmäisen naisen. Iltapäivällä toisen,illalla kolmannen ja yön vietin neljännen kanssa.
panin anoppia ja pyyhin talmaisen kullin sammuneen appiukon partaan
En osaa suhtautua seksiin pervoiluna ja harvoin koen että mikään asia olisi ns. Pervoa. Rakastan miestäni joka on valmis kanssani kokeilemaan kaikkea uutta. Kokeiltu on fistaus, sitomisleikit alistamisineen ja lievinä kipsinen, pepun nuolennat, suolihuutelut ja perusanaalit. Olen pannut myös miestäni. Alistamisleikeissä mieheni tykkää myös virtsata päälleni.
Kuitenkin silloin kun mieheni virtsasi ensimmäistä kertaa sisälleni ja sain siitä 9 orgasmia, tulin ajatelleeksi, että ehkä minä olen hieman pervo ja ehkä nämä meidän leikit ovat välillä hieman pervoa, sillä tiedän etteivät ne toisi kaikille nautintoa.
Ei tosin missään tapauksessa tarvitsekaan tuoda :)
Aika kiltisti on tullu oltua mutta nää jäänyt mieleen:
Nuolin ja imin antaumuksella kaverin pikkusysterin persettä. Sai orkut siitä ;)
Exän kanssa nuoleskeltiin toisemme perseitä niin usein ettei melkein enää edes tuntunut pervolta. Melkein.
Ulkomailla panin yhtä muijaa ilman kumia pitkin hotellin käytäviä ja heitin vellit sisään takaapäin keskellä hotellin käytävää. Vetäytyessä ulos spermat levisi pitkin kokolattiamattoa. Ei ehkä pervoa, mutta ihanan syntistä.
Panin yhtä tuttua jatkoilla 6-7 muun tutun nukkuessa samassa huoneessa.
Panin kaverin häissä nykyistä vaimoani vessassa niin, että kenellekkään juhlaväestä ei jäänyt epäselväksi mitä siellä tapahtui.
Panin naisystävääni pilluun ja perseeseen vuorotellen ja lauetessa työnsin sykkivää spermaa roiskivaa kyrpääni vuorotellen peppuun ja vuorotellen pilluun. Lopuksi läpsyttelin limaisella kullillani naiseni tissejä ja hän nuoli ja imi kullini puhtaaksi.
Panin tyttistä rintojen väliin ja tyttis otti välillä kyrvänpäätä suuhun tissien välistä, nostin pikkuhiljaa asentoani niin, että munani meni jo reilusti tyttiksen suuhun. Panin häntä oikein kunnon työnnöillä suuhun ja laukesin räjähtävästi ilman kyselyitä syvälle tyttiksen kurkkuun. Tyttö kakoi vähän, mutta näin kuinka hän nautti tästä yllättävästä dominoinnista.
Vierailija kirjoitti:
En osaa suhtautua seksiin pervoiluna ja harvoin koen että mikään asia olisi ns. Pervoa. Rakastan miestäni joka on valmis kanssani kokeilemaan kaikkea uutta. Kokeiltu on fistaus, sitomisleikit alistamisineen ja lievinä kipsinen, pepun nuolennat, suolihuutelut ja perusanaalit. Olen pannut myös miestäni. Alistamisleikeissä mieheni tykkää myös virtsata päälleni.
Kuitenkin silloin kun mieheni virtsasi ensimmäistä kertaa sisälleni ja sain siitä 9 orgasmia, tulin ajatelleeksi, että ehkä minä olen hieman pervo ja ehkä nämä meidän leikit ovat välillä hieman pervoa, sillä tiedän etteivät ne toisi kaikille nautintoa.
Ei tosin missään tapauksessa tarvitsekaan tuoda :)
Vaimoni tekstiin lisäten vielä, että kaikenlaiset lelut kuuluu myös kuvioon. Erillaisia sauvoja, anustappeja, erillinen suihkupää vesileikkeihin, sidontavälineet sänkyssä, piiska, fleslight, strapon, vedenpitävät lakanat, jne.. Täytyy sanoa että olen onnekas, kun olen löytänyt näin kokeilunhaluisen vaimon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosin missään tapauksessa tarvitsekaan tuoda :)Vaimoni tekstiin lisäten vielä, että kaikenlaiset lelut kuuluu myös kuvioon. Erillaisia sauvoja, anustappeja, erillinen suihkupää vesileikkeihin, sidontavälineet sänkyssä, piiska, fleslight, strapon, vedenpitävät lakanat, jne.. Täytyy sanoa että olen onnekas, kun olen löytänyt näin kokeilunhaluisen vaimon :)
Arvasin, että löydät tämän.... Hah, siksipä laitoinkin tuonne tuon 9... ;)
teinikundina runkkasin saunan pesuhuoneessa tietäen että äiti oli tulossa. Ja "säädin" laukeamiseni oven avautumishetkeen
Vierailija kirjoitti:
teinikundina runkkasin saunan pesuhuoneessa tietäen että äiti oli tulossa. Ja "säädin" laukeamiseni oven avautumishetkeen
nolottiko ?
Tyttöystäväni istui pissalla ja yllätin hänet menemällä röyhkeästi vessaa ja tungin kyrvän kyselemättä hänen suuhunsa. Nussin suuta kovin ottein jonkin aikaa jonka jälkeen käänsin hänet nelinkontin lattialle pää avonaisen wc-pytyn ylle. Läpsin tovin narttuni persettä kunnes kokeilin joko hän on valmis vastaanottamaan kyrpää. Nussin tuota kusista vittua ronskisti pitäen lutkan tukasta tiukasti kiinni. Sylkäisin hänen persereiälle ja tungin pari sormea sisään. Narttu vaikutti vastaanottavaiselta ja päätin nussia myös häntä perseeseen. Avasin hänen pakaroita käsilläni ja sylkäisin aavistuksen avoinaiseen pyllyyn vielä kerran liukasteeksi ja aloin painamaan kivikovana seisovaa kyrpääni hänen tiukkaan perseeseen. Narttu huohotti allani mutta otti kuuliaisesti koko kankeni syvälle sisäänsä. Aloin nussia kiihtyvällä tahdilla hänen tiukkaa anaalia ja nimittelin häntä mitä halventavilla nimillä. Narttu alkoi inistä käsittelyssäni kiihottavasti ja tunsin laukeavani. Painoin lutkani päätä kohti wc-pytyn vesirajaa ja survoin kyrpääni hänen jo periksi antaneeseen anaaliin kunnes laukesin syvälle hänen sisäänsä. Lopulta vedin veltostuvan kyrpäni ulos hänen perseestä ja asettelin narttuni eteeni. Työnsin vielä mulkkuni muutaman kerran hänen suuhunsa ja narttu puhdisti kuuliaisesti spermaisen kullini. Komensin hänet suihkuun pesulle ja itse jäin vessaan kuselle ja suunnittelemaan loppuillan ohjelmaa. Tuosta illasta tuli unohtumaton ja lutkakin sai lopulta tyydytyksensä oikein pidemmän kaavan mukaan.
M34
Joo, meillä on vieläkin se piilotetun NannyCamin tallenne.
Hyvää materiaalia. Edelleen käsitöiden apuna.
t. isukki69
Kun naisystävänä on sadisti niin onhan tuota tullut koettua monenlaista. Hän aina väittää, että on todella tasainen luonne joka ei koskaan pura turhatumistaan session aikana. Lähtökohtaisesti tuo pitää paikkansa, mutta kerran onnistuin suututtamaan hänet kunnolla ja sain niin rajun käsittelyn että ei tehnyt vähään aikaan mieli hänen herkkää mieltänsä horjuttaa.
Koska tämä voi lukea herkätkin lukijat jätän yksityiskohdat kertomatta. En vielä tänä päivänäkään ymmärrä miten kestin niin rajua käsittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nolottiko ?
Kyllähän tilanne oli sellainen " kumpa tämä olisi vain unta " tilanne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nolottiko ?
Kyllähän tilanne oli sellainen " kumpa tämä olisi vain unta " tilanne :D
uskon että siinä kiiman huipulla ajatus tuntuu jännittävältä, orgasmin jälkeen maailman noloin juttu.
Minulla on vähän tuon kaltainen kokemus myös teinivuosilta, tämä "kohde" oli vain äitini sisko, enkä päässyt orkkuun saakka, mutta kyllä hän näki pienen masturbaatiohetken. Ja, kyllä - nolotti. Ja lisäksi erektio ei meinannut mennä millään ohi =)
Joskus panemisen ja laukeamisen jälkeen nuolen tyttöystäväni pillun puhtaaksi omista sotkuista. Toisinaan suihinoton yhteydessä orgasmin partaalla pyydän tyttöystävääni antavan minunkin maistaa spermojani. Minusta se että maistaa omia mällejään on kohtuullista mikäli pyytää toisen nielemään suihinoton yhteydessä.
Lähetin käytetyt mummokalsarini Ameriikkaan kiimaiselle mustalle miehelle. Toivottavasti eivät Ameriikan postissa tutkineet että oliko anthrax:)