Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveää kuinka monella on vääränkokoinen mies ;D

Vierailija
24.04.2010 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen täällä kyllä aikas huolella! Itselläni mies on 34 senttiä pidempi kuin minä, ja oikein hyvin menee hitaiden ja nopeiden tanssimiset..Eipä se rakkaus pituutta kauheasti katsele!

Vierailija
2/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipahan pidemmän miehen omaavat pitää korkeita korkoja kun ei tarvitse "pelätä" miehen näyttävän ihan kävelykepiltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua kaksi senttiä pitempi,no minä olen kyllä painavampi. Ihanna suudella, kun ollaan yhtäpitkiäja katsella samalta korkeudelta.

Vierailija
4/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun pätkät naiset vie pitkät miehet, niin meille pitkille jää hyvin vähän valinnanvaraa. En voisi ajatella ottavani miestä joka on lyhempi tai

samanpituinen kuin itse olen.

Näkökanta tämäkin.

Vierailija
5/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun pätkät naiset vie pitkät miehet, niin meille pitkille jää hyvin vähän valinnanvaraa.i]

Miten ne pätkät naiset niitä pitkiä miehiä vie sen kummemmin kuin sinäkään? Pidätkö itseäsi jotenkin vähemmän haluttavana vai miksi koet jääväsi kakkoseksi niille pätkille naisille?

T:ei-pätkä 168 cm

Vierailija
6/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun pätkät naiset vie pitkät miehet, niin meille pitkille jää hyvin vähän valinnanvaraa. En voisi ajatella ottavani miestä joka on lyhempi tai

samanpituinen kuin itse olen.

Näkökanta tämäkin.

Minulla on 2cm lyhyempi mies. En mitenkään etsinyt tietyn mittaista, mutta kävi näin ja ennen naimisiinmenoa olin pitkässä suhteessa, jossa mies oli myös 2cm lyhyempi. Exällä oli minun pituiseni äiti ja aina halunnut äitinsä mittaisen naisen ja nykyisellä minua 25cm lyhyempi äiti, mutta myös pitää pitkistä.

Vierailija
7/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun pätkät naiset vie pitkät miehet, niin meille pitkille jää hyvin vähän valinnanvaraa.i]

Miten ne pätkät naiset niitä pitkiä miehiä vie sen kummemmin kuin sinäkään? Pidätkö itseäsi jotenkin vähemmän haluttavana vai miksi koet jääväsi kakkoseksi niille pätkille naisille?

T:ei-pätkä 168 cm

Vierailija
8/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan sitten varmaan sun mielestä aivan hirvee pari. Mies on 10 cm lyhyempi. Enpä oo ikinä aatellu, et jotakin vois tämäkin asia haitata. Hankkikaa hei oma elämä.

Vierailija
9/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 18 vuotta käsinyt itseäni 40 cm pitemmästä miehestä..voi apua..kuinkahan me nuo lapsetkaan saatiin tehtyä?

Vierailija
10/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan minä vääärän,Todellisuudessa olemme nykyajan mukaan, kumpikin pieniä 165-167 cm. mutta ei haittaa ja mies on vielä kaljupäinenkin. Mutta nythän sekin on muotia ja seksikästä.

Vierailija
11/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä käsitin tämän saaneen alkunsa ketjusta, jossa puhuttiin lasten liian pienistä kengistä!

Vierailija
12/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miehen pituus?

Vierailija
13/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku painoraja sentään pitäisi olla. Kamalaa, kun esim 50-kiloisella naisella on 120-kiloinen mies. Hyi.

Vierailija
14/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen sitä mieltä, että kenenkään fysiikka ei kestä ergonomisesti epäsopivaa puolisoa. Esim. vastakkain suutelu tai hiteiden tanssiminen ei suju hyvin jos pariskunnalla on pituuseroa yli 15 cm. Eli pyydän, huomioikaa tämä parinvalinnassa!!

-ei ap-

Vierailija
15/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on miten naapurin maija ja keijo onnustuu hitaissa ja suutelussa?

Vierailija
16/16 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean näköistä