Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mielestäsi musta mekko sopiva 3-vuotiaalle pikkusisaruksen ristiäisiin?

Vierailija
24.04.2010 |

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, kuinka nyt hyökätään niiden kimppuun, jotka eivät mustaa vaatetta laittaisi lapselle ristiäisiin? Eikö ole kyse mielipiteistä, joita jokaisella saa olla. En minäkään ole haukkunut täällä niitä, jotka haluavat pukea lapselle sen mustan vaatteen.

Vierailija
42/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen hääpuku yleistyi 1800-luvulla, sitä ennen Suomessa hääpari pukeutui mustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse oli ap:n kuvailemista vaatteista ja ne eivät ole mielestäni sopivat pienen tytön päälle kyseisiin juhliin, ristiäisiin. Voi suokaa anteeksi, jos mielipiteen omistaminen tekee minusta juntin.

Ja tosiaan, on muitakin värejä kuin musta, pinkki ja sininen, ihan mitä vain, myöskin tyylikästä ja nättiä niin pienille kuin isoillekkin tytöille.

t.se jonka 3v oli samaisessa vaatetuksessa hautajaisissa, jonne tuollainen vaatetus kuuluu.

Vierailija
44/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen hääpuku yleistyi 1800-luvulla, sitä ennen Suomessa hääpari pukeutui mustaan.

että ihmisillä on kuitenkin tiedossa mikä vuosi nyt on meneillään..

Voidaanhan sitä palata vaikka dinosaurusten aikaan ja olla kaikki alasti.. tai jotain.. :DD

Vierailija
45/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerro myös, kuka sinä olet sanomaan millainen vaatetus mihinkin "kuuluu"?

kyse oli ap:n kuvailemista vaatteista ja ne eivät ole mielestäni sopivat pienen tytön päälle kyseisiin juhliin, ristiäisiin. Voi suokaa anteeksi, jos mielipiteen omistaminen tekee minusta juntin.

t.se jonka 3v oli samaisessa vaatetuksessa hautajaisissa, jonne tuollainen vaatetus kuuluu.

Vierailija
46/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerro myös, kuka sinä olet sanomaan millainen vaatetus mihinkin "kuuluu"?

kyse oli ap:n kuvailemista vaatteista ja ne eivät ole mielestäni sopivat pienen tytön päälle kyseisiin juhliin, ristiäisiin. Voi suokaa anteeksi, jos mielipiteen omistaminen tekee minusta juntin. t.se jonka 3v oli samaisessa vaatetuksessa hautajaisissa, jonne tuollainen vaatetus kuuluu.

johan minä sanoin että se on minun mielipiteeni, ei minun sitä tarvitse perustella... Enkä minä olekkaan mikään vaatejumala, joka kertoo mikä minnekkin kuuluu..

Sen verran kuitenkin oletan jokaisella olevan älliä, että kokonaan mustiin pukeutuminen on kyseiseen ILON juhlaan aika hölmöä, varsinkin pienen tytön päällä..

Jos olisi edes ollut erivärinen rusetti(tai mikä olikaan) tukassa, edes pieni väriläikkä, mutta nyt minulla on aika kamala näky ristiäsivieraiden keskellä iloisten ihmisten seassa olevasta mustiin pukeutuneesta apaattisesta pikkutytöstä.. Näin rajoittunut minä olen, hyi minua!

Vierailija
47/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisillä on kuitenkin tiedossa mikä vuosi nyt on meneillään..

Voidaanhan sitä palata vaikka dinosaurusten aikaan ja olla kaikki alasti.. tai jotain.. :DD

Mutta nämä jotka vetoaa siihen, että mutta mustahan on aina ja ikuisesti ollut SURUN ja hautajaisten väri eivät taida tietää. Mulle on aivan yks hailee mihin väreihin ihmiset juhlissa pukeutuvat.

Vierailija
48/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt minulla on aika kamala näky ristiäsivieraiden keskellä iloisten ihmisten seassa olevasta mustiin pukeutuneesta apaattisesta pikkutytöstä..

Vierailija
49/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt minulla on aika kamala näky ristiäsivieraiden keskellä iloisten ihmisten seassa olevasta mustiin pukeutuneesta apaattisesta pikkutytöstä..

Mutta vilkkaan mielikuvituksen omaan kylläkin..

Vierailija
50/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisillä on kuitenkin tiedossa mikä vuosi nyt on meneillään.. Voidaanhan sitä palata vaikka dinosaurusten aikaan ja olla kaikki alasti.. tai jotain.. :DD

Mutta nämä jotka vetoaa siihen, että mutta mustahan on aina ja ikuisesti ollut SURUN ja hautajaisten väri eivät taida tietää. Mulle on aivan yks hailee mihin väreihin ihmiset juhlissa pukeutuvat.

varmaan lähes kaikille muillekkin tässäkin ketjussa, ei se poista sitä, ettei saisi kertoa omaa mielipidettä asiaan.. Sitähän varten tämä keskustelupalsta on.. kai... Olisi aika tylsiä ketjuja jos kaikki olisi aina samaa mielta kaikesta..

Vierailija
51/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut päähänpinttymän, että "musta väri liittyy suruun ja piste". Jos sulla olisi yhtään mielikuvitusta tai kykyä itsenäiseen ajatteluun, tuskin olisit tätä mieltä.

Vierailija
52/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailemat vaatteet olivat todella hyvät ristiäisiin, musta kaikessa yksinkertaisuudessaan on upea juhlaväri.

Hassu ajatus, että jotain väriä olisi pitänyt olla.

Vierailija
53/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainikin asema viety.

Vierailija
54/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään koristuksia tms., ihonvärisen sukkahousut ja musta rusetti hiuksissa.

alle värillinen (pinkki?) pitkähihainen paita (trikoo tai kauluspaita, kumpi sopii), pinkiti sukkikset, pinkki rusetti hiuksiin ja pinkit/värilliset helmet. Ei olisi hautajaisasu.

Vierailija
55/55 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on! Ihmettelen miksi Suomessa vierastetaan pukea lapsille mustaa. Varsinkin pikkutyttöjen mustat mekot ovat usein erityisen kauniita ja rutkasti tyylikäämpiä kuin räikeän kirjavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi