ONKO MIEHENI HOMO :( ??
.
Kommentit (37)
Mun ukko tekee ihan tuota samaa, mutta hän myös hoitaa meidän kaikki viherkasvit! Repikääpä siitä :)
Ruoanlaitto ja siivoushulluushan on just ne olennaisimmat asiat homoudessa. Ja kun tohon lisää vielä noi tv-ohjelmat ja lasten nukuttamisen.
joten ei taida mun mies olla homo, huhhuh.
Eli, mieheni tykkää laittaa ruokaa, ihan kaiken ruuan mitä täällä perheessä syödään, siivoaa jatkuvasti - oikein kiillottaa keittiön yms. Hän nukuttaa lapset. Hän katsoo telkasta frendit ja will&gracen... Oikeasti alkanu viime aikoina pelottaa, että onko hän homo.
oikeasti tosi miehekäs jolla on hyvä olla itsensä kanssa.
Hyväksyy itsensä eikä siksi eikä ole tarvetta machoilla suomalaiseen tyyliin.
Samanlainen kuin mun mies, paitti ei sekään rakasta siivoamista.
ei harrasta seksiä sun kanssa niin tottakai on, muuten ei.
Ei kai nyt kotitöiden teko tee miehestä homoa!!!
Ja sitten naiset valittaa kun miehet ei osallistu kotitöihin.Jos osallistuu on homo.
Mä epäilen, että mun mies on kans homo ja siksi se peitteleekin homouttaan kovasti olemalla tekemättä kotitöitä, kokkaamatta ja hoitamatta lapsiaan. Mutta ehei, kyllä minä tuon juonen läpi näen!
Koska, palstatanttoja lainatakseni, miehen on oltava homo jos hän haluaa, naisen, persettä:DD
machoileva ja sellainen karjumainen tyyppi, joka on yliöpäisen macho ylliin
Tom on Finland.. jos tajuut.
Vihdoinkin on oireilleni löytynyt selitys! Olen siis homo. Miehistä itsetuntoani ei tähän asti ole loukanneet edes naapurin eukot, joiden mielestä minun pitäisi pukea mekko päälleni, koska tykkään tehdä ns. akkojen hommia. Toki olen vähän itsekin aika-ajoin pohtinut, pitäisikö alkaa kiinnostua enemmän urheilusta ja autoista, kuten kunnon miehet. Paljon mieluummin kuitenkin laitan edelleen kotona kaikessa rauhassa ruokaa, siivoan tai huolehdin muuten perheeni hyvinvoinnista, enkä aio tapojani muuttaa, vaikka tällaisen homo-diagnoosin sainkin. Enkä siis ole ap:n mies vaan ihan joku muu kohtalotoveri. Kotitöistä pitävät miehet - perustakaamme yhdistys ajamaan oikeuksiamme mielekkääseen kotipuuhasteluun.
Ps. meillä ainakin vaimo on enemmän kuin tyytyväinen, kun autan häntä kodinhoidossa; kyseessä on kuitenkin meidän yhteinen asiamme.
Vihdoinkin on oireilleni löytynyt selitys! Olen siis homo. Miehistä itsetuntoani ei tähän asti ole loukanneet edes naapurin eukot, joiden mielestä minun pitäisi pukea mekko päälleni, koska tykkään tehdä ns. akkojen hommia. Toki olen vähän itsekin aika-ajoin pohtinut, pitäisikö alkaa kiinnostua enemmän urheilusta ja autoista, kuten kunnon miehet. Paljon mieluummin kuitenkin laitan edelleen kotona kaikessa rauhassa ruokaa, siivoan tai huolehdin muuten perheeni hyvinvoinnista, enkä aio tapojani muuttaa, vaikka tällaisen homo-diagnoosin sainkin. Enkä siis ole ap:n mies vaan ihan joku muu kohtalotoveri. Kotitöistä pitävät miehet - perustakaamme yhdistys ajamaan oikeuksiamme mielekkääseen kotipuuhasteluun.
Ps. meillä ainakin vaimo on enemmän kuin tyytyväinen, kun autan häntä kodinhoidossa; kyseessä on kuitenkin meidän yhteinen asiamme.
ja lisäksi tykkää laittaa tytön tukkaa... Sellainen monsieur Mosse tuostakin karjuvasta leijonasta tuli...
NO jos oletetaan, että olet tosissasi huolesi kanssa:
Voin heti aluksi rahoitella sinua, että et oikeasti tiedä huolista mitään.
MInä olisin onnellinen miehesi kaltaisesta miehestä. Ole sinäkin!
Missä on sanottu, että mitä miehen kuuluu tehdä ja mitä naisen. Minusta on hienoa, että miehesi tekee asioita, jotka ovat yhteisiä asioita.
Minä enemmäkin olen ollut huolissani mieheni sukupuolisesta suuntautumisesta, koska häntä ei seksi kiinnosta ollenkaan. Tuntuu, että nyttenkin se kerta kuussa tapahtuu siksi, että olisin hiljaa ja "tyytyväinen". Kotitöitä ei tee kuin pakon edessä ja silloinkin vain sen, mitä "käsketään" ja on juuri sillä hetkellä "pakko" tehdä. Mitään oma-aloitteellisuutta ei löydy.
Minä voin ottaa miehesi =).
Olen jo niin tottunut olemaan ilman seksiä (useampi vuosi), joten ei haittaa, jos sitäkään ei ole. Senkin ilon voisin vaihtaa siihen, että kokisin olevani tasa.-arvoinen suhteessa enkä pekästään kotiapulainen.
Jumala loi naiselle pienemmät ja sirommat kätöset että niillä pääsisi siivoamaan ahtaistakin paikoista. Nainen on myös heikompi että hän ymmärtäisi olla hiljaa ja siivota. Miehen ajatukset ovat niin paljon tärkeämpiä, että älkää nyt pikkurouvat vaivatko miehiänne noin pienillä asioilla kuin joku siivoaminen. Olkaa hiljaa ja alistukaa parempanne tahtoon, niin elämä on paljon helpompaa...
Eli, mieheni tykkää laittaa ruokaa, ihan kaiken ruuan mitä täällä perheessä syödään, siivoaa jatkuvasti - oikein kiillottaa keittiön yms. Hän nukuttaa lapset. Hän katsoo telkasta frendit ja will&gracen... Oikeasti alkanu viime aikoina pelottaa, että onko hän homo.