tuhtia tyttöä
Luulin isojen naisten olevan rohkeampia seuranhakijoita. Tämä miehekäs komistus on etsinyt jo pitkään muodokasta ja pehmeää naista joka uskaltaa tavata ja tehdä tuttavuutta seksin merkeissä. Pääkaupunkiseudun misut ovat hyvännäköisiä mutta ujoja.
Olenkohan ymmärtänyt väärin koska käsittääkseni pyöreät naiset ovat erittäin seksuaalisia.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole kiihottavampi kun xxl kokoinen nainen hyvin rasvattuna.[/i]
Sellainen kun löytäisi.
jore imatransuunalta hakee tuhtia eroottista naista.olen 61v joten voit olla kypsäkin.
0403692973
Vierailija kirjoitti:
Haluan sellaisen, rehevän pullukan joka ei pihtaa :)
Etsintä on käynnissä.
Täällä ois yks
Vierailija kirjoitti:
Runsauteteni pepun ja alavatsan sekä reisien alueella vaatii miehisiä mittoja. Pikkupojat yltävät vain hädintuskin huulille. Monesti olen joutunut pettymään, vaikka mies olisi ollut muutoin ihan kiva.
Minä samanlainen eikä pienempivehkeistenkään kanssa oo ollu mitään ongelmaa, kun on oikiat asennot
Miust pullukat naiset on ihania ja kiihottavia kunnon iso pylly on kaunis samoin paksut reidet pullukka nainen on nätti nakuna ja myös pullukkan pillu on herkkua914
Minusta "iso"nainen on ihana kun on iso pylly ja vatsaakin saa olla ja iso nainen on ihanan pehmeä sängyssä ja usein isolla naisella on isot upeat rinnat ja onhan se ison pillu myös myös ihana
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelmana? Itse painan lähes 100 ja äijää kaatuu, nuorta ja vanhaa. Kaupan kassajonosta voi poimia tai huoltoasemalta tai vaikka työmaalta. Pientä flirttiä peliin niin eiköhän se torttu ala täyttyä. Enemmän huolena on runsauden pula eli ei tahdo ehtiä joka jannun toiveita täyttää.
Esimerkki hyvästä itsetunnosta.
Paremman tuntuinen on pulskemman naisen rinkeli kuin monen hoikemman. Hoikemmilla tiukkuus on jotenkin kovempaa lajiltaan, pulskemmalla on rasvaa rinkelinsä ympärillä joka tekee tuntumasta pehmeällä tavalla hyväilevän täyteläisen. Jopa samalla naisella tämä ilmiö on kulliin taikuudelta tuntuvan tosi, ekalla kertaa huipputäyteläinen ja puoli vuotta siitä laihdutettuaan se täyteläisyys oli poissa.
Vierailija kirjoitti:
Paremman tuntuinen on pulskemman naisen rinkeli kuin monen hoikemman. Hoikemmilla tiukkuus on jotenkin kovempaa lajiltaan, pulskemmalla on rasvaa rinkelinsä ympärillä joka tekee tuntumasta pehmeällä tavalla hyväilevän täyteläisen. Jopa samalla naisella tämä ilmiö on kulliin taikuudelta tuntuvan tosi, ekalla kertaa huipputäyteläinen ja puoli vuotta siitä laihdutettuaan se täyteläisyys oli poissa.
Ei siellä sisällä ole rasvaa eikä rasvakudosta. Ulkopuolella on, jokaisella eri verran.
Sen verran täytyy olla lihaa luiden ympärillä ettei miehestä tunnu päälle noustessa että risuläjää alkaisi polkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä sisällä ole rasvaa eikä rasvakudosta. Ulkopuolella on, jokaisella eri verran.
Luetun ymmärrys ei taida olla vahvin puolesi? Väitinkö pillun sisällä olleen rasvakudosta, missä kohtaa? Rinkelin ympärillä tarkoittaa mielestäni pillun ulkopuolella mutta kehon sisällä.
Kyllä mä olen sanonut ihan suoraan, että tykkään sun muodoista. Siitä se sitten lähtee...
t.pervo-kake