Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuhtia tyttöä

Vierailija
18.09.2013 |

Luulin isojen naisten olevan rohkeampia seuranhakijoita. Tämä miehekäs komistus on etsinyt jo pitkään muodokasta ja pehmeää naista joka uskaltaa tavata ja tehdä tuttavuutta seksin merkeissä.  Pääkaupunkiseudun misut ovat hyvännäköisiä mutta ujoja.

Olenkohan ymmärtänyt väärin koska käsittääkseni pyöreät naiset ovat erittäin seksuaalisia.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta nyt pullukkana panettaa huomattavasti enemmän kuin laihana. Onkohan toikin luonnon viisautta. Hyvässä lihassa olevan on parempi tulla tiineeksi kuin laihan.

Vierailija
22/66 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tänään on samanlainen tunne ..... ;)  Missä päin olet pullukka? ;) vilivallaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kirjoituksia, pyöreänä naisena lämpenin ja kostuin.

Vierailija
24/66 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös isommista naisista pitävänä luen tätä ketjua mielelläni. Varsinkin tuo, kun nainen sanoo, että kyllä uskaltaa pyllistää, on tosi kiihottavaa.

T. Persemies

Vierailija
25/66 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhtia tyttöä on kiva rakastella, useinmiten hänellä on tiukka pillu.

Vierailija
26/66 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä kiva kokea. Mites isot tytöt, riittääkö "normikoko"? Tai kai sekin asennosta riippuu

m30

Vierailija
27/66 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukoilta saa parhaat kyydit :) Tykkään!

Vierailija
28/66 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein asia on niin... "luulisin ;)" että se pillun tiukkuus on tuhtien tyttöjen valtti.   Enhän minä tiedä, mut luulisin ;) t.vilivallaton

Vierailija
29/66 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miks tähän vastta pääosin vain miehet,olis kiva lukea myös naisten mielipiteitä, eikö naiset kehtaa kertoa mitään? "lämmöllä" / t.vilivallaton

Vierailija
30/66 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:25"]

voi miks tähän vastta pääosin vain miehet,olis kiva lukea myös naisten mielipiteitä, eikö naiset kehtaa kertoa mitään? "lämmöllä" / t.vilivallaton

[/quote]Sitä minäkin olen ihmetellyt. Olis kiva nähdä Naisten näkemyksiä miesten kirjoituksiin.

Vierailija
31/66 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 12:25"]

[/quote]

Olen N 45v ja 90 kg en pidä itseäni pullukkana. Harrastan liikuntaa säännöllisesti ja olin tilanteessa missä vieras mies pani mua takaa päin ja kehu että tiukka tavara on, lisäksi suihinotto kanssa kelpasi herralle. Tämä kaikki tapahtui mieheni katsellessa vierestä. Lantionpohjan lihaksien treenaaminen auttaa tiukkuudessa. Ihana puristaa lihakset kullin ympärille...Kiloilla ei ole merkitystä , uskokaa pois.

Vierailija
32/66 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 3xl/42v nainen. Olen aina rakastanut seksiä, mutta nyt tunnen olevani kiimaisempi kuin koskaan. Mieheni kanssa sekstailen 3-7 x viikossa ja salarakkaani kanssa sillointällöin. Lisäksi viritteillä on seksisuhde nuoren miehen kanssa. En vain saa tarpeekseni, rakastan tätä kiimaa :-) Ja miehiä tuntuu löytyvän, jotka haluavat muhkeaa naista. Elän elämäni parasta aikaa. Tiedän mitä haluan ja olen sinut itseni kanssa. Siksi on helppo nauttia ;-)

Vierailija
33/66 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin itse olet mr. villi ? ;)

Vierailija
34/66 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 12:02"]

Mä olen pyöreä ja pehmeä. Tykkään makeasta ja siks olen vähän pyöreähkö. Mulla on sellainen ongelma, että mä saan  ainoostaan vanhoja miehiä, vaikka olen vasta 25. Oman ikäiseni haluavat vain hoikkia naisia.

Joudun olemaan puutteessa pitkiäkin aikoja, ellen anna vanhoille kääkille. En halua antaa piipunrasseille eli miehellä pitää olla lihaksia ja leveät hartiat, koska näyttäisi hullulta, jos tällainen rehevämpi nainen naisi ja kulkisi yhdessä jonkin aliravitun konttorirotan kanssa. Sori vaan.

[/quote]

Täällä ois 27-vuotias mies, joka kaipais pehmeää ja muodokasta naista. Mistä päin olet? :)

-m

Vierailija
35/66 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 01:29"]

[/quote]Heipsis, kiitos kysymästä :) Olen hesan lähellä, entä sinä?

Vierailija
36/66 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 01:29"]

[/quote]Heipsis, kiitos kysymästä :) Olen hesan lähellä, entä sinä?

[/quote]Ainiin, allekirjoitus puuttui / vilivallaton

Vierailija
37/66 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin aamulla kahvilassa todella seksikkään pulskan naisen. Meinasin änkeä itseni samaan pöytään, mut en ehtinyt, toinen mies ehti ennen minua.

Vierailija
38/66 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron minäkin mielipiteeni. Olen muodokas, seksikäs nainen. Kokoni on noin xl tätä nykyä. Pukeudun hyvin, tuoksun hyvälle ja näytän hyvälle. Uskallan sanoa olevani kaunis. En jäisi koskaan ilman miesseuraa, baarissa, laivalla tai miten vaan :) Nautin itsestäni, pidän näkemästäni ja olen tietoinen myös seksuaalisuudestani. Olen onnellinen, että olen minä.

Se näkyy myös seksissä. Avioseksi on parempaa kuin koskaan, vähintään 3 kertaa viikossa. Salarakkaan kanssa tavataan silloin kun tilanne antaa myöten. Tämäkään ei riitä... Minulla on suhde myös itseäni nuorempaan mieheen joka on aivan toista kuin salarakkaani tai aviomieheni.

Elämä on ihanaa!

N40

Vierailija
39/66 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, nautitaan elämästä ;) / vilivallaton

Vierailija
40/66 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin tuollainen N40 :(