Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuhtia tyttöä

Vierailija
18.09.2013 |

Luulin isojen naisten olevan rohkeampia seuranhakijoita. Tämä miehekäs komistus on etsinyt jo pitkään muodokasta ja pehmeää naista joka uskaltaa tavata ja tehdä tuttavuutta seksin merkeissä.  Pääkaupunkiseudun misut ovat hyvännäköisiä mutta ujoja.

Olenkohan ymmärtänyt väärin koska käsittääkseni pyöreät naiset ovat erittäin seksuaalisia.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että isot naiset kelpaa.. Ei ole kokemusta. Kyllä ne "ihmisennäköset" menee edelle jos rivissä seisotaan. Vakipanollakin on semmonen todella laiha ja muodoton nainen, kun ei tämmösen minunlaisen sotanorsun kanssa viitti ihmisten ilmoilla liikkua. Ei sillä, en minä hänen kanssaan mitään suhdetta ole koskaan halunnutkaan, mutta tarkoitin sitä että miehellä pitää olla edustusvaimo josta kaverit ei kuittaile, panoon kelpaa sitten sellainen jolla on tissit ja reilusti persettä. Ja noita mainittuja muotojen perään olevia ei ole kohdalle sattunut.

Olen minäkin naimisissa ollut ja seurustellut pariin otteeseen. Jossain vaiheessa tulee vaan aina se "voi miten ihana tyyppi sie olet mut ollaan vaan kavereita", ja sitä ennen on alettu vihjailemaan että vois tuolle painolle tehdä jotain....

Panettaa kun pientä oravaa, mutta ei voi minkään. Olis mahottoman kiva löytää sellanen mies jolle ulkonäkö on sivuseikka, ja jolla on niin hyvä itsetunto ettei kavereiden kuittailut vaikuta, muttei enää huvita ottaa ns. turpiinsa yhdeltäkään äijältä. Mieluummin olen ilman ja hoitelen itseni miten jaksan. Ja kärsin puutteesta.

Ja että asenne ratkaisee...paskanmarjat. Mie hyväksyn kyllä itteni tälleen vaikka ajoittain tulee paskafiilis. Mie en tästä muutu toiseks ihmiseks vaikka laihtuisinkin, ihan sama "ihana ihminen" mie olen painan mitä vaan. Jostain kumman syystö miehet ei vaan tajua sitä.

Vierailija
42/66 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina sanonut, että naisessa pääasia on kireä pillu. Muu on toisarvoista. Eihän mies nyt sentään naisen kanssa kulje, joten en käsitä tota läskiaspektia. Nainen on panemista varten ja baanalla ollaan kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, näinkö luulet, että tärkeintä naisessa olisi pelkkä pillu ja kaikki muu on turhaa ja toisarvoista? Outo ajatus. /vilivallaton

Vierailija
44/66 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka pillu ei ykisin auta, jollei naisella ole myös iloluontoinen mieli.

Vierailija
45/66 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selväpäisenä näen naisen ensimmäistä kertaa, ja tuo nainenhan muistuttaa öljytankkeria. Juon kännin ja en enää välitä siitä että naikkonen on hyvinsyönyt, itseasiassa todella hyvinsyönyt, ja saatoin jo selvinpäin kuvitella että tuo naikkonen kuuluu eläintarhaan.

Jokatapauksessa, lähdettiin baarista sen läskin kanssa minun kämppääni kohti, kulkutapa oli ns. "leveä kuljetus". Pannaan aika villisti, olen jossain vaiheessa alla ja meinaan tukehtua, ehdotan siiderivalaalle että vaihdetaan asentoa. Otan nyt tuon tankkerin takaa, tarraan tuota naista vyötäröltä ja rynkytän menemään. Tunnen olevani rahtilaivan kapteeni.

Vierailija
46/66 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kiihottavimmat naiset ovat kokoluokkaa XL ja ikää väliltä 30-45.

Vierailija
47/66 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsauteteni pepun ja alavatsan sekä reisien alueella vaatii miehisiä mittoja. Pikkupojat yltävät vain hädintuskin huulille. Monesti olen joutunut pettymään, vaikka mies olisi ollut muutoin ihan kiva.

Vierailija
48/66 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBW naiset ovat ihania ja loistavia sängyssä, sellaiselle naiselle on aina "tarvetta". Harmi vaan että tuollaiset naiset täällä Tampereen seudulla ovat ujoja myös, sexuaaliseen kanssakäymiseen ilman suhdetta

Vierailija
49/66 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa myös!

Pullukan pillu ON ihana ja varsinkin posliinina saa sekoamaan :) Ymmärrän toki kuinka ihmisten suhtautuminen muokkaa minäkuvaa mutta kovasti jaksan toivoa rohkea pullukkaa sänkyyni. Alkuperäinen postaaja, 39v

Vierailija
50/66 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Naiset ei halua myöntää olevansa pullukoita. Olisiko mahdollista keskustella runsasmuotoisten tai pehmeiden naisten kanssa? Tykkään sellaisista naisista. /vilivallaton

Vierailija
51/66 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua runsasmuotoisen naisen pilluun, mistä sellaista herkkua löytyisi?

Vierailija
52/66 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako teitä miehet, jos naisella on super iso persekin vielä muun tuhtiuden lisäksi? Siis mulla on. Se tekee kulkemiseni lyllertämiseksi. Jopa silloin, kun olin vielä hoikka, niin perseeni oli valtava. Toisaalta mieht katsovat kyllä sitä, mutta ne tiedä haluisivatko he vai katsovatko inhoten.

Vierailija
53/66 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pylly just on kiva! Tosin mietityttää ylettyykö normimunalla mistään kunnolla

Vierailija
54/66 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaa reittä ja peppua., niitä pitää naisella olla

M43nääsville

Vierailija
55/66 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä nainen on tosi seksikäs ja himottava ja on kiva nussia pyöreää naista!!!!!!

Vierailija
56/66 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kiihottavampi kun xxl kokoinen nainen hyvin rasvattuna.

Vierailija
57/66 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska näyttäisi hullulta, jos tällainen rehevämpi nainen naisi ja kulkisi yhdessä jonkin aliravitun konttorirotan kanssa. Sori vaan.

Yliravittu sohvamursu?

"Eih! Loukkaavaa! Alistat naista haukkumalla rumilla nimillä vain siksi, että he eivät sovi sinun/yleiseen/kohtuuttomaan kauneuskäsitykseen"

Mutta aliravittu konttorirotta on ilms. Ok?

Vierailija
58/66 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on parasta, mitä mies voi saada tuollainen kiimainen iso tyttö/nainen. Ensiksi kun kohtelet häntä kunnioituksella ja saavutat luottamuksen, niin vain taivas on rajana.

t.pervo-kake

Vierailija
59/66 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä minkä kukakin laskee isoksi?

Itse koen olevani iso(hko), mutta en ole ylipainoinen. Normaalipainon ylärajoilla mennään/ lievänylipainon puolella parilla kilolla. Rinnat kokoa 70E, reidet osuu yhteen kunnolla, maha löytyy ja persettä riittää. Ikäisiini verrattuna (kaksissakympissä ollaan) olen iso. Tosin lyhyyteni saattaa huijata.

E häpeä pehmeää kroppaani, mutta saan vähiten huomiota verrattuna hoikkiin ystäviini.

Vierailija
60/66 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisesltä tuntuu - ei kukaa livetilanteissa sano, että pöyreys olisi ok, saati haluttavaa.  Vaikea uskoa.