Tukiaisesta taas
Katsoinpa tuossa Maria talk shown, kun aiheesta on nyt niin paljon meuhkattu. Tuksu oli hieman erinäköinen kuin ennen, muttei mitenkään paha, päinvastoin aika sensuelli. Ihmiset ovat kirjoitelleet, miten ovat nauraneet kippurassa nähtyään Tuksun ja että lapset ovat pelästyneet yms. Tietysti jos pikkupiltit ovat tottuneet näkemään vain supermalliäitejään, joita tämä palsta ilmeisesti pullistelee, saattaa normaalikokoinen naisihminen herättää ihmetystä ja pelkotiloja.Samoin aviomiehet saattavat saada traumoja, kun ovat tottuneet katsomaan vain omaa hehkeää kokoa 32 olevaa luomuvaimoaan, joka on luonnollisen kaunis päästä varpaisiin. Ja tietysti on suotavaa opettaa lapsille, että erilaisille ihmisille saa nauraa. Jos ei kuulu lähiöperhemuottiin, on pakko olla vähän outo ja sairas.
Kommentit (7)
Mieskin totes, et meinaa oksentaa:)
Mieskin totes, et meinaa oksentaa:)
mutten usko, että homo on. Tosin mulla on hirmu pienet rinnat, ihan kuin pojilla.
Mä just katoin sen ja olen sanaton!
samanlaiset jutut kuin ennenkin, ei mitään poikkeavaa.
Lihonut oli, ja tukka oli nyt suora, ja suora etutukka myös, joka vähän hapsotti.
Huulia varmaan suurennettu, näytti aika epäluonnolliselta.
Prinsessa-asu oli päällä, mutta siellä olikin joku teema meneillään, Marialla oli myös outo asu ja Marian yhdellä bodarimiehellä prinssin asu.
Mitä te oikein kohkasitte...?
www.ruutu.fi