Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lääkäriä paikalla?

Vierailija
22.01.2009 |

Mulla on suoli alavatsalla sellainen kova pitkulainen, jonka siis tuntee helposti tosta ihon läpi. On ollut jo vuosia. Mitä se on? Ulostettako suolessa? (on ollut siinä aina, ei ole lähtenyt välillä pois..)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aina ne, kenellä se avaruusolento kasvaa sisällä, räjähtää heti aluksi. Nimi lopputeksteihin silti :-)

Vierailija
22/24 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on myös just tollanen vasemmalla ja pitkään sitä kummastelin kunnes tajusin, et oikealla on myös samanlainen. Ultrattu on, ei näy poikkeavaa. Se on kyllä vatsalihas mulla, kun esim. jalkoja nostaa selinmakuulla lattiasta ylös, niin jännittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Könysin äsken tuossa lattialla tekemässä vatsalihaksia ja kourimassa mahaa oikein kunnolla: mulla ei ole tuollaista oikealla, ihan varmasti. Kun nostan vasenta jalkaa lattiasta ylös, vatsalihakset tietysti jännittyy, mutta mielestäni tuon möykyn päältä, tai voihan se olla että itse möykkykin jännittyi, tosi vaikea saada selkoa :-O Mutta kiitos vinkistä!!

Vierailija
24/24 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suoli on PEHMEÄÄ, että ei sitä oikein voi vatsan päältä mitenkään tuntea, sori nyt vaan. :) Se, minkä tunnet, voi olla kohdun pohja tai virtsarakko - sen tuntee vatsaa painellessa. Tuntuu hieman kovalta, kun siellä yleensä on hieman virtsaa. Kohtu on elin, ja senkin tuntee vatsan peitteiden päältä tunnustellessa. Mutta suoli on näiden alla, ei mitenkään mahdollista sinun sitä tuntea!

Tai voihan se olla jokin hyvän laatuinen kasvain. Mitään vakavaa tuskin voi olla, kun noinkin kauan olet sen tuntenut!