Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Pidätkö seksistä?

Vierailija
30.06.2015 |

Yläpeukku= Kyllä pidän

Alapeukku= En erityisesti pidä seksistä tai se tuntuu vastenmieliseltä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aseksuaali tekee vauvan seksipalstalla?

Tieteellistä tutkimusta, kuten neitsyetkin? 🤔

Vierailija
42/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän! Sellaisesta kiireettömästä hellästä hyväilystä alkaen, sitten siirrytään vähitellen erogeenisten alueiden lämmittelyyn ja rakasteluun ajan kanssa. Kun vaan saisi. Sinkkuna on aika hiljaista tällä hetkellä.

Seksi-sana on minulle jotenkin vieras, mieluummin rakastelen kuin harrastan seksiä.

Ai-ai miten tuo kommentti herättää mielessä kaikupohjaa. Miehenä olisin valmis tuon allekirjoittamaan. (Oletan siis otsikon mukaisesti kommentoijan naiseksi.) 

Sinkkuna hiljaista on tosiaan. Seksi-sana on minullekin jotenkin vieras. 

Taitaa olla kohtaanto-ongelma ja kai yleinenkin se miten samalla lailla ajattelevat voisivat sitten lähemmin vielä tutkailla toistensa mietteitä siinä mielessä että olisiko edellytyksiä edetä konkreettisempiin asioihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yök, ei voisi vähempää kiinnostaa haisevan seksin harrastaminen. Pilata elämä jollakin haisevan seksin harrastamisella. Elämässä on paljon mielenkiintoisempia asioita. Seksin harrastaminen on eläinten hommaa. Siivoaminenkin on järkevämpää. Olen aseksuaali. 

ole vaan hullu ihan sama.

Vierailija
44/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aseksuaali tekee vauvan seksipalstalla?

kertoi oman paska tarinansa.

Vierailija
45/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän

Vierailija
46/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Voiko tamponin käyttö turruttaa emättimen tuntoaistin?

Ei voi. Emättimen pohjukassa ei juuri ole hermotusta ja siksi se on aina tunnoton, joka mahdollistaa tamponin ja ehkäisyrenkaan käytön.

8. Mistä tietää onko liian löysä tai liian tiukka?

Gynekologin tarkastuksessa tällaiset asiat selviävät. Lähes kukaan ei ole liian löysä, eikä varsinkaan liian tiukka. Tietysti vastakappale vaikuttaa asiaan.

Vierailija
47/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja vastakappaleella ois ihanaa seksiä, mä tiedän. Sisäkkäinkin. 

Vierailija
48/48 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta tulee mieleen yksi matka joskus Budapestiin, ihmeteltiin miesporukalla että johan täällä on seksuaalisesti aktiivisia naisia, kun parikin eri vastaantullutta naista tuli kyselemään meiltä "do you like sex?", kolmannen kohdalla yksi kavereista vastasi "yes" ja saman tien oli daami edessään kyykyssä räpläämässä kaverin vetskaria auki, viimein maalaispojatkin tajusi että nyt taitaa olla maksullisesta naisesta kyse ja laitettiin homma poikki ennen kuin naikkonen alkaa vaatia rahaa puuhistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme