Nainen. Pidätkö seksistä?
Yläpeukku= Kyllä pidän
Alapeukku= En erityisesti pidä seksistä tai se tuntuu vastenmieliseltä.
Kommentit (48)
No mielikuvia todella tarvitaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikaan ei taida tykätä siitä yujdynnästä, vaikka sitähän tuputetaan, koska siinä on miehen kalu pääasiassa.
Mulle on välillä vähän epäselvää, että haluatko sä saada miehet vai naiset uskomaan, ettei yhdynnästä saa tykätä?
Eihän se ole mikään uskon asia; siitä joko tykkää, saa orgasmin tai sitten ei kumpaakaan. Voihan se silti olla kivaa, varsinkin jos miehestäkin tuntuu kivalta sitten antaa naiselleen sen hekuman huipun. Usein ei näin tapahdu, vallitettavasti.
Mitä aseksuaali tekee vauvan seksipalstalla?
Täällä on joku tosikko ,joka poista minun leikkimielisen aloitteen ! Tai oliko kosto ?
Pidän kunnes lapset on tehty ja ukko käy töissä maksaen elantoni.
Muistakaas miehet, antaa naisillekin se orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa omanne.
Vierailija kirjoitti:
Damerna först !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa omanne.
Taas yksi tyhmä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa omanne.
Taas yksi tyhmä mies.
Taas yksi kiukutteleva "nainen", jolta puuttuu käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän mutta mieheni ei ilmeisesti pidä tai harrastaa sitä muualla. Kotona sitä ei ole. Pitäiskö jättää koko turjake?
Älä nyt vaan hoppuile. Odota vielä 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:10"]
Onko muka ihmisiä jotka ei pidä??? :O
[/quote]
Täällä yksi. Seksi kumppanin kanssa ei minusta tunnu ollenkaan mukavalta. Inhoan kaikenlaisia eritteitä, ähinää, puhinaa, hankalia asentoja. En myöskään tunne mitään miellyttäviä tuntemuksia yhdynnässä, enkä pidä muutenkaan siitä että kukaan mies minua koskettelee. Sooloseksi vibraattorin kanssa kyllä kelpaa.
Vaimomateriaalia. Jollekin naiselle...
Vierailija kirjoitti:
Monikaan ei taida tykätä siitä yujdynnästä, vaikka sitähän tuputetaan, koska siinä on miehen kalu pääasiassa.
Joku tollo tais eilen täällä sanoa, että terve nainen saa yhdynnässä orgasmin! Se on sellainen vale ja jatkuvasti aiheena, paitsi kun naisilta gallupissa kysyttiin, niin eniten tykkäsivät joko suu seksistä tai käsihommista.
Klitoris siis on naisille pääasia, useimmille. Onhan siinää lähes 2 kertaa enemmän tuntoheerrmoja kuin kalussa.
Kerrotko KH vielä kerran, missä niitä hermoja oikein on. Unohdin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tollo tais eilen täällä sanoa, että terve nainen saa yhdynnässä orgasmin! Se on sellainen vale ja jatkuvasti aiheena, paitsi kun naisilta gallupissa kysyttiin, niin eniten tykkäsivät joko suu seksistä tai käsihommista.
Klitoris siis on naisille pääasia, useimmille. Onhan siinää lähes 2 kertaa enemmän tuntoheerrmoja kuin kalussa.
Kerrotko KH vielä kerran, missä niitä hermoja oikein on. Unohdin sen.
Niin olet tainnut tehdä. Opiskele rauhassa, ehkä vielä opit.
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhemman miehen sanoin oma orgasmi ei ole mitään sen rinnalla kun saa tuottaa naiselle nautinnollisen orgasmin.
Muistakaas naiset, ei saa feikata orkkua vaan pitää näyttää ja opastaa miten se saadaan aikaan. Me miehet ei olla ajatuksen lukijoita.
Pidän! Sellaisesta kiireettömästä hellästä hyväilystä alkaen, sitten siirrytään vähitellen erogeenisten alueiden lämmittelyyn ja rakasteluun ajan kanssa. Kun vaan saisi. Sinkkuna on aika hiljaista tällä hetkellä.
Seksi-sana on minulle jotenkin vieras, mieluummin rakastelen kuin harrastan seksiä.
Oikeastaan en taida pitää seksistä yleisimmin. Jos vertaan vaikka ruokaan. Jos kysytään pidänkö ruuasta, saattaisin helposti sanoa, että rakastan ruokaa, koska ajattelisin hyvistä raaka-aineista tehtyä ravitsevaa ruokaa josta tulee hyvä olo tai sitten lempiherkkujani. Mutta en kuitenkaan pidä suurimmasta osasta ruuasta, en varsinkaan jostain vetisestä keittolaruuasta tai muuten pahasta tai laaduttomasta muhjusta. Tai mistään eksoottisesta apinanaivosopasta tai rasvaisista pullista ja munkeista.
Suurin osa tarjolla olevasta seksistä olisi huonoa tai yhdentekevää. Olen saanut todella hyvää seksiä aiemman miesystävän kanssa ja siitä sinkkuunnuttuani en ole törmännyt edes miellyttävään seksipuheeseen juurikaan. Suurin osa miehistä kokee seksin ja seksuaalisuuden tavalla joka ei tarjoa minulle lopulta yhtään mitään. Sooloseksi on varmaan se millä menen loppuikäni.
Vierailija kirjoitti:
Pidän! Sellaisesta kiireettömästä hellästä hyväilystä alkaen, sitten siirrytään vähitellen erogeenisten alueiden lämmittelyyn ja rakasteluun ajan kanssa. Kun vaan saisi. Sinkkuna on aika hiljaista tällä hetkellä.
Seksi-sana on minulle jotenkin vieras, mieluummin rakastelen kuin harrastan seksiä.
Tämä haluttaisi itseänikin. Oma mies ja kiireettömyys sängyssä, se olis kaiken a ja o. Paljon haleja, pusuja ja muutenkin hellyyttä, koskettelua ja intiimiä kanssakäymistä. Siis silloin kun tuntuu molemmista siltä, että on sopiva hetki rakastelulle. Kostuisin varmaan ihan hetkessä, kun koko ajattelu saa mut ihan valmiiksi, mut ois ihana viivyttää orgasmia, niin et rakaskin pääsisi tunnelmaan mukaan.
En oikeastaan. Pärjäisin hyvin ilmankin, mutts sitä nyt vaan on
Mulle on välillä vähän epäselvää, että haluatko sä saada miehet vai naiset uskomaan, ettei yhdynnästä saa tykätä?