Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuva, mitä tehdä jännittämiselle työhaastattelussa?

Vierailija
23.04.2010 |

Haastattelut menee ihan puihin änkyttämisen, äänen värisemisen ja kaiken jännittämisen kanssa. Normaalielämässä en jännitä yhtään ja olen melko sosiaalinen ja tulen ihmisten kanssa toimeen. Mutta nuo haastattelutilanteet ovat järkkyjä! Mitä voin tehdä asialle???

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie jännitysoireet pois ja voit keskittyä itse haastatteluun.

Vierailija
2/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten menet sinne ja ajattelet vaikka jäätelöä tai kaljaa jonka nautit työhaastattelun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaikka, että katsokaa miten mun kädet tärisee kun mä jostain syystä jännitän nyt kauheesti. Auttaa.

Vierailija
4/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaikka, että katsokaa miten mun kädet tärisee kun mä jostain syystä jännitän nyt kauheesti. Auttaa.

Mitä väliä työnsaannillasi on tässä maailmankaikkeudessa? Sadan vuoden kuluttua? Kaatukko maailmasi vaikket työtä saakaan? Olethan kuitenkin terve ihminen. Kukaan muu ei ole toista parempi jne. Itse sain hyvän työn isosta firmasta, kun menin sinne hiukan "hällä väliä" asenteella.

Vierailija
5/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pitkään aikaan ollut haastatteluissa..."

Antaa sinusta inhimillisen kuvan.

Vierailija
6/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olenkin mennyt haastatteluun ajatellen ettei tää nyt maata kaada vaikka en paikkaa saisikana, mutta nyt olisi vähän pakkorako saada hommia, koska olen juuri jäänyt työttömäksi. t.ap

Vierailija
7/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:n vinkki auttaa. Jos jännittää sanon sen.

Vierailija
8/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olenkin mennyt haastatteluun ajatellen ettei tää nyt maata kaada vaikka en paikkaa saisikana, mutta nyt olisi vähän pakkorako saada hommia, koska olen juuri jäänyt työttömäksi. t.ap

Ei mikään pakko ole mihinkään.

Vierailija
9/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pitkään aikaan ollut haastatteluissa..." Antaa sinusta inhimillisen kuvan.

mutta kuuluuko se kertoa avoimesti? Onko se "työhakupeliin" kuuluva osa-alue?

Vierailija
10/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta. Käy lääkärillä ja hanki mieto lääkitys. Ethän tarvitse sitä kuin tuossa nimenomaisessa tilanteessa. Kokeile kuitenkin lääkitystä kotona ennen haastattelua, ettei se ole sinulle liian tehokas.

Vierailija
11/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain lääkäriltä pyysin reseptin, kun jännittää niin pirusti tuollaiset tilanteet. Sen kanssa meni kyllä hyvin ja olin tyyneyden perikuva :)

Vierailija
12/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus vilkkaa silti.

Parempi ajatella sitä että kaikki on menetetty ja millään ei ole mitään väliä. Se on tepsinyt minulla. Se auttaa, mutta sillä ei saavuteta mitään.

Vierailija
13/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus vilkkaa silti. Parempi ajatella sitä että kaikki on menetetty ja millään ei ole mitään väliä. Se on tepsinyt minulla. Se auttaa, mutta sillä ei saavuteta mitään.

Annat itselleni oikein määräyksen jännittää niin että hytiset ja hytkyt.

Vierailija
14/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itken ja vapisen, niin että kyyneleet karisevat hikisiltä poskiltani. Valitan ja vatvon työhaastattelijalle jännitykseni laajuudesta, niin ettei työhaastattelija onnistu viheliäisessä tehtävässään, vaan palkkaa jonkun muun rohkeamman.

Vierailija
15/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itken ja vapisen, niin että kyyneleet karisevat hikisiltä poskiltani. Valitan ja vatvon työhaastattelijalle jännitykseni laajuudesta, niin ettei työhaastattelija onnistu viheliäisessä tehtävässään, vaan palkkaa jonkun muun rohkeamman.

Mene terapiaan, suoraan terapiaan, kulkematta lähtöruudun kautta. Se on vastapäätä käytävää. Menit väärään huoneeseen :D

Vierailija
16/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeepä rekrytoija oitis että kyseessä inhimillinen olento eikä mikään kone.

Vierailija
17/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmaailmassa tarvitaan sosiaalisuutta ja avoimmuutta. Jos jännittää niin se on työtehosta pois. En menisi mainitsemaan tuollaista.

Vierailija
18/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmaailmassa tarvitaan sosiaalisuutta ja avoimmuutta. Jos jännittää niin se on työtehosta pois. En menisi mainitsemaan tuollaista.

sitä tarvitse mainita, toisilla sen jännityksen huomaa mutta ei kyllä kaikilla. Mutta jos selvästi kädet tärisee ja punoittaa ja hiki virtaa, niin mäkin suosittelen beetasalpaajaa. Kannattaa tietty kokeilla aiemmin kuin juuri haastattelupäivänä, että miltä se tuntuu, mutta se jo auttaa paljon, jos sydän lyökin ihan normaalisti ja ulospäin vaikuttaa ihan normaalilta.

Vierailija
19/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkuvioissa ollessani jännitä asiakastilanteet tms, vaan se on tuo työhaastattelu mikä jännittää.

Vierailija
20/27 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkuvioissa ollessani jännitä asiakastilanteet tms, vaan se on tuo työhaastattelu mikä jännittää.

Jos ei mikään muukaan tilanne? Yritätkö olla jotain muuta kuin yleensä olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme