Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vanhempanne ja sukulaisenne reagoivat?

23.04.2010 |

Tuliko nyrpeä vastaus vai iloinen sekoaminen? :D

Mulla oma äiti kun soitin hänelle: eka täysi hiljaisuus sitten kauhea kiljuminen. Äitini on itse saanut minut 35 vuotiaana ja itse olen vasta 20. Kehui vain että ei niitä lapsi liian vanhanakaan saa tehdä, että jaksaa viellä touhuta niiden kanssa.

Isän reaktio toisenlainen, ei onnittelua, mutta ei toisaalta minkäänlaista reaktiokaan. Mutta isä on luonteeltaankin sellainen rauhallinen maallaismies. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän vasta marraskuussa 20 :) nyt 19 :D

2/2 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eka kerroin mummille, ku aatteli ettei reaktio ois nii paha, mutta toisin kävi, hirvee järkytys ja voivottelu ja sano "ettei voi onnitella" :(

Sitte mun piti ite kertoo äitille, mutta mummi ei tietenkää pystyny olla kertomatta, joten se kerto sen. Äiti sitte oli kuulemma aluks ajatellu että "tottakai abortti", mutta päivän sulattelun jälkee siltä tuli viestiä että oli ihan onnellinen, et kaikesta selvii jos tahtoo ja isiki ootti iha hyvin :D

Mun äiti oli 20 ku sai mun veljen ja mut 24vuotiaan, joten toivo kai jotenki etten tee samaa "virhettä".

Oon ite nytte 19 ja lokakuus ois laskettu, ja 20vuotis synttärit on just ennen jossei vauva synny aijemmin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla