Miten selvitä yön yli tosi runsaiden kuukautisten kanssa?
Kun yhdistelmä tamponi+yöside ei riitä?
Auttakaa!
Kommentit (39)
kokoa jotain maxi+ tai vastaava ja sit tiukat pikkarit.
Noin pärjäät ainakin suht hyvin yön yli.
Itselleni tuli mieleen, että kaiken tuon toppauksen päälle voisi vielä vaikka muovikassin pukea, jalanreiät vain leikkaisi sinne muovipussin kulmiin, ja avot!
Tietenkään sitä ei pidä yrittää kiinnittää kuin lapselle.
nimim kokeillut
Ihan vain pidät kädellä sitä ylhäällää ja toisella laitat pikkuhousut ylös.
Taatusti pysyy. Ei tarvitse edes yrittää kiinnittää sitä mitenkään.
Ja näin on rauhaisat yöunet turvattu.
Mie nukun vähän huonommat legginssit päällä, ja siihen vielä shortsit, ei väliä vaikka sitte vähän tuliski siteestä yli / ohi.
yöksi iso tena housuihin ja pyyhe sänkyyn. Silti tulee joskus yli.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on ihan hirveä. Yritin käyttää mutta jalat alkoivat turpoamaan ja olo oli tosi tukala.
Burana hillitsee onneksi vuotoa vähän ja otan niitä pahimpina päivinä.
Naprokseeni 1-3 päivää ennen kuukautisia vähentää vuotoa.
Osta Tena naisten housuvaipat. Katso on naisten paketti ,ettet vahingossa osta Miesten Tena huosu-vaippoja. Huono homma pitää tamponia yöllä.Saat tamponeista tulehduksia ,jos monta tuntia ne sisälläsi?
Tena side, niitä samoja kuin synnytyksen jälkeen yleensä käytetään....
Vierailija kirjoitti:
Tena side, niitä samoja kuin synnytyksen jälkeen yleensä käytetään....
https://www.dreamcare.fi/product/1246/tena-discreet-maxi-12-kpl-pakkaus
Laita färkki vetskarilla yöksi kiinni. Toinen keino on laita haarojen väliin yöksi muovipussi. Aamulla saat tehtyä verestä verilettuja.
Avuton vätys.Olrt ihan varmaan ainut jolla ongelmia mutta ne riippuu psyykestä.Kukaan normaali ei tänne kirjoita omista idioottiongelmista.
Häpeä kunnolla.
Mulla isoin kuukuppi ja kuukatisalushousut. Kannattaa harkita noiden pöksyjen ostoa. Uskallan ensimmäistä kertaa nukkua kylässä menkkojen aikaan. Käytössä myös Caprilon.
Laita jalat seinää vasten pystyyn niin että pillu osoittaa kattoa kohti. Vai tuleeko silloin suihkulähde?
Ei auta tähän hätään, mutta jatkossa. Itselleni on siis laitettu hormonikierukka vuotojen vähentämiseksi. Joillakin vuodot häviävät kokonaan, mutta minulle kävi kuten gynekologi arveli, vuodot vähenivät sen verran, että pärjään. Cyklocapron-lääke ei minulla auttanut.