Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Te, jotka olette pettäneet..

Vierailija
22.04.2010 |

Mitä haitte pettämisellä? Mitä parisuhteesta puuttui?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. juuri oli pitkä ketju niistä jotka ylpeilivät pettämisellä. Kertokaa nyt mitä suhteista saitte? Kannattiko?

ap

Vierailija
2/5 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa nuoruuden suhteen kanssa ja mies oli todellinen "mikkihiiri". Säälittävä pikkupoika, jota sain paapoa ja kasvattaa kuin äiti lasta. Kiukutteli kaikesta ja odotti mun huolehtivan jokaisen asian autonhuollosta astianpesukoneen täyttämiseen.

Väsyin tilanteeseen ja aloin etsimään sellaista miestä, joka on tasavertainen... Sitten tuli sivusuhteita vahvoihin miehiin. Lopulta tajusin erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että parisuhde vaatii työtä, kompromisseja molemmilta sekä jatkuvaa huolenpitoa, jotta se kukoistaisi.

Silloin tuntui huomattavasti helpommalta hakea hyväksyntää ja ihailua muualta kuin kotisohvalta. Kaduttaa ja hävettää, onneksi siitä on jo kymmenen vuotta ja asia on oman miehen kanssa selvitetty ja unohdettu.

Vierailija
4/5 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haitte pettämisellä? Mitä parisuhteesta puuttui?

Ihan vaan pyyteetöntä läheisyyttä ja vapautunutta seksiä. Ihan vaan tarvehankinta. Ei koskaan tuntunut sille että se ois vaikuttanut siihen mitä koin omasta parisuhteesta. Meidän suhde on hyvä, vain kiihkoton, seksitön. Läheisyys myös tunteiden purkua yleensä. Halusin siis saada koskettaa ja tuntee lämpöä puhtaasta halusta ja sympatiasta. Jotain isoa puuttui. Perhettäni en kuitenkaan ikinä jättäis yhden asian puuttumisen takia. Oli siis toimiva ratkaisu, mutta ei lopullinen ratkaisu.

Vierailija
5/5 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parisuhde tuntui kuolleelta, itsetunto nollilla jne. eli se tavallinen tarina. Olin ainaisen nälvimisen ja arvostelun kohde, en osannut tehdä mieheni mielestä mitään oikein ja hän saattoi puhua minusta alentavasti myös toisten seurassa, ts. naureskella kavereiden kanssa jotain minuun liittyvää.

Olin saanut laihdutettua reippaasti ja saanut itsetuntoani sitä kautta kohenemaan. En tietenkään suunnitellut pettäväni tms. vaan "ajauduin" sellaiseen tilanteeseen. Kyse oli yhden yön jutusta eikä tunteet olleet millään tavalla pelissä.

Kannattiko? Jaa-a. Siinä mielessä kannatti, että pettämistä seurannut kriisi parisuhteessamme on muuttanut monia asioita. Enää en ole miehelleni itsestäänselvyys enkä pilkankohde, saimme puhuttua monet vaietut asiat auki ja tiedämme mitä parisuhteelta haluamme. En tiedä olisiko tällaista vaihetta tullut muuten läpikäytyä vai olisimmeko jo eronneet. Kadun kyllä pettämistäni, mutta olen kiitollinen siitä mitä se toi tullessaan... vaikea selittää ymmärrettävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme