Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄITIYSPAKKAUS 2010 ON SAAPUNUT!!!!

Vierailija
22.04.2010 |

Ei vaan!! :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hain sen 2009 tänään. argh vaan että edelleen toi persikan värinen oloasu on mun inhokkiväri, miten sitä voi pitää pojalla?! mutta hieno laatikko =)

Kaverini tytölle meni se kamala oloasu, kun en halunnut pojalla pitää, ja mielestäni kuitenkin ihan kätevä ja hyvännäköinen muuten... mut ei pojalle ;)

Vierailija
2/6 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla nirosja mammoja täällä av:lla, kun jonkun värin mukaan mennään. Ei se vauva siitä huonoa tykkää, jos on tytönvärinen vaate ja toisekseen OTTAKAA RAHANA JOS EI KELPAA!!!!!!!!

hain sen 2009 tänään. argh vaan että edelleen toi persikan värinen oloasu on mun inhokkiväri, miten sitä voi pitää pojalla?! mutta hieno laatikko =)

Kaverini tytölle meni se kamala oloasu, kun en halunnut pojalla pitää, ja mielestäni kuitenkin ihan kätevä ja hyvännäköinen muuten... mut ei pojalle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tässä lähipäivinä?

Vierailija
4/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin sitä innolla odotan.

Ap

Vierailija
5/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna saan todistuksen neuvolasta, mutta laitan paperit Kelaan vasta sitten, kun varmasti saan uuden pakkauksen :)

Vierailija
6/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hain sen 2009 tänään. argh vaan että edelleen toi persikan värinen oloasu on mun inhokkiväri, miten sitä voi pitää pojalla?!

mutta hieno laatikko =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän